Відомості про освіту{18603 FDC-E32 A-4 AB5-989 C-0864 C3 EAD2 B8}Найменування установи Дата закінчення. Присвоєна кваліфікація. Національний університет “Львівська політехніка”2004 р. Спеціаліст, лінгвіст-інформатик,перекладач. Психолого-педагогічне відділення ДЦ Міністерства освіти і науки при НУ “Львівська політехніка”2009 р. Спеціаліст, викладач англійської мови
Відомості про прохождження курсів підвищення кваліфікації{18603 FDC-E32 A-4 AB5-989 C-0864 C3 EAD2 B8}Найменування навчального закладу. Дата присвоєння кваліфікаціїВипускна робота. Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти23.01-27.01.2012р.“ Шляхи оптимізації навчально-виховного процесу на уроках інформатики ”Портфоліо
Життєве кредо: На те ми є, щоб жити на землі,Щоб вчить дітей, щоби добро творити,І ще багато часу промине,Поки усі це зможуть зрозуміти: Що вчитель – це посланець Бога на землі,Який вселяє його волю дітям,Щоб кожен у собі відкрив найголовніший дар,І зрозумів для чого він живе на світі. Портфоліо
Портфоліо. Педагогічне кредо. Діти - це наші діаманти, які до нашого ограновування були маленькими шматочками вугілля. Моя педагогічна філософія:- розвивати, навчати, виховувати одночасно;- максимально враховувати індивідуальні здібності учнів;- будувати роботу на позитивних емоціях вчителя й учня;- всебічно розвивати творчі здібності дітей;- формувати свідому, активну особистість та громадянина.
Мета – знайти найбільш оптимальні для учня технології пізнання теоретичної бази знань з основ інформатики та здобуття ними практичних навичок використання засобів сучасних інформаційних технологій у повсякденній практичній, зокрема навчально - пізнавальній, діяльності. Завдання - виробити в учнів практичні навички роботи з пристроями введення-виведення інформації, з програмним забезпеченням загального та навчального призначення: редакторами текстів, графічними редакторами, електронними таблицями, системами управління базами даних; з інформаційно-пошуковими системами; із засобами операційної системи; сформувати навички складання, опису та реалізації головних алгоритмів і програм з використанням засобів навчальної алгоритмічної мови та реальних мов програмування.