Портфоліо вчителя історії

Про матеріал
Портфоліо вчителя історії та мистецтва Селецького ЗЗСО І-ІІІ ступенів імені Олега Ващишина Хомич Людмили Михайлівни.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

                ПОРТФОЛІО

Вчителя історії та мистецтва

Селецького ЗЗСО І-ІІІ ст. ім. Олега Ващишина

Хомич Людмили Михайлівни

Історія України | ZNO.org.ua

 

 

 

 

 

 

 

                 Хомич Людмила Михайлівна

C:\Users\User\Desktop\відео\20170624_201645.jpgОсвіта- вища

Педагогічний стаж - 22 роки

Кваліфікаційна категорія –

” спеціаліст вищої категорії ”

Педагогічне звання – “ старший учитель ”

Курси підвищення кваліфікації - 30.11.2020-03.12 2020 р. та

 08. 02.-11.02.2021  р. РОІППО, 14.02.2021р.,21.02.2021р., 23.03.2021 р.- EDERA

  

 

 

 

 

  

Педагогічне кредо :

 

“ Знання у власному розумінні слова повідомити неможливо . Можна їх людині запропонувати , підказати ,але оволодіти ними він повинен шляхом власної діяльності. Можна наповнити чимось тіло , але розум наповнити не можна. Він повинен самостійно все охопити , засвоїти  , переробити ”.

                                                                                  Фрідріх Дестервег

 

   Життєве кредо :

 

«Всі перемоги починаються з перемоги над собою»

                                                                                       Леонід Леонов

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

       Науково - методична проблемна тема :

“ Використання активних форм і методів навчання

                                    на уроках історії ”

    Сучасне суспільство диктує нові вимоги до навчання і виховання учнів. Тепер мета уроку це не тільки отримання знань, умінь і навичок, а й підготовка школяра до реалій життя. Сьогодні школа повинна формувати людей з новим типом мислення, ініціативних і комунікабельних, творчих особистостей, сміливих в прийнятті рішень, здатних постійно підвищувати свою освіту і орієнтуватись у різних життєвих ситуаціях.Саме тому на уроках історії я використовую активні форми і методи навчання. Вони орієнтовані не тільки на засвоєння учнями певної суми знань , а й на розвиток його особистості, його пізнавальних і творчих здібностей та формування ключових та предметних компетентностей .Ми маємо допомогти здобувачам освіти стати особистістю , яка:
- Володіє знаннями про світ
- Вміє діяти у світі
-Має активну життєву позицію
-Готова до саморозвитку
-Готова до безперервної освіти

   Саме тому,сучасний освітній процес потребує постійного оновлення та вдосконалення , активні методи навчання є найбільш прийнятним і ефективним педагогічним інструментом, який допомагає на кожному уроці історії системно здійснювати навчання, розвиток і соціалізацію учнів, виховання в дусі патріотизму, реалізуючи, таким чином, нові державні освітні стандарти. Я розумію, що мені як сучасному вчителю потрібно не лише прийти і викласти новий навчальний матеріал , а в першу чергу сприяти тому , щоб учні навчились критично мислити, аналізувати різні події та явища , висловлювати власну думку , робити висновки , прищепити йому навички практичних дій. Використання активних форм і методів навчання найбільш сприяють цьому. До того ж, знання, засвоєні «активно», краще і на довший час запам'ятовуються і легше актуалізуються.

    Метою сучасної освіти є розвиток особистості дитини, виявлення його творчих можливостей, збереження фізичного та психічного здоров'я. Проблема активності особистості в навчанні - одна з актуальних у психологічній, педагогічній науці, як і в освітній практиці. Сучасним здобувачам освіти , які незабаром вийдуть зі стін школи у широкий світ, необхідно мати певні навички мислення і якості особистості . Уміння

 

порівнювати,аналізувати і виділяти головне, вирішувати проблему, здатність до самовдосконалення і вміння дати адекватну самооцінку, бути відповідальним, самостійним, вміти творити і співпрацювати - ось з чим дитині необхідно увійти в цей світ. І моя задача так побудувати процес навчання, щоб допомогти розкритися духовним силам дитини.

    Знання , які засвоєні в процесі самостійного опрацювання та пошуку інформації , міцніше запам`ятовуються і легше актуалізуються . Вирішення проблемних завдань виступає своєрідним тренінгом в розвитку інтелекту . Знання, засвоєні «активно»,більш глибокі, систематизовані і мають властивість переносу в інші ситуації ефект розвитку, творчого мислення Нарешті, подібного роду засвоєння підвищує інтерес до предмету. покращує ефект психологічної підготовки до професійної діяльності .

    На уроках історії , на різних етапах вивчення теми, є можливість використовувати всі активні методи навчання. У своїй роботі я використовую такі методи та прийоми: «Мозковий штурм», «Метод проектів»(працюючи на проектом здобувачі освіти опрацьовують безліч джерел , аналізують їх та систематизують), групова робота (допоможе в майбутньому співпрацювати в колективі , вислуховувати різні погляди та приходити до спільного рішення) , «Фішбоун», «Чиста дошка», «Хмаринка слів», «Займи позицію» , «Мікрофон», ігри та вікторини.

   Особливості активних методів навчання полягають у тому, що в їх основі закладено спонукання до практичної та розумової діяльності, без якої немає руху вперед в оволодінні знаннями. Поява і розвиток активних методів обумовлено тим, що перед навчанням постали нові завдання: не тільки дати учням знання, а й забезпечити формування і розвиток пізнавальних інтересів і здібностей, творчого мислення, умінь і навичок самостійної розумової праці. Виникнення нових завдань обумовлено бурхливим розвитком інформації. Якщо раніше знання, отримані в школі, технікумі, вузі, могли служити людині довго, іноді протягом усього його трудового життя, то в століття інформаційного буму їх необхідно постійно оновлювати, що може бути досягнуто головним чином шляхом самоосвіти, а це вимагає від людини пізнавальної активності і самостійності. Пізнавальна активність означає інтелектуально-емоційний відгук на процес пізнання, прагнення учня до навчання, до виконання індивідуальних і загальних завдань, інтерес до діяльності викладача та інших учнів.

      Під пізнавальної самостійністю прийнято розуміти прагнення і вміння самостійно мислити, здатність орієнтуватися в новій ситуації, знаходити свій підхід до вирішення завдання, бажання не тільки зрозуміти засвоювану

 

 

навчальну інформацію, а й способи добування знань;  критичний підхід до суджень інших, незалежність власних суджень.

Працюючі з сучасними дітьми я усвідомила , що викладання в школі сьогодні вимагає від нас творчого підходу , особливо у виборі методичних прийомів і засобів наочного матеріалу. Сьогоднішнім учням потрібен інший темп та форми викладання : проблемні групи( 8-11 класи) ; рольові ігри (5-7 класи), різні активні форми навчання та виконання завдань через різні освітні платформи. Саме тому в останні роки розробляю різного типу завдання на сайтах Всеосвіта , “На Урок” для учнів 5-11 класів. Діти мають можливість виконувати завдання онлайн і відразу бачити свій рейтинг. Також відкрила для себе та для дітей дуже цікаву програму “ Kahoot!” для створення завдань у вигляді пазлів, головоломок, тестові завдання виконня яких супроводжується музичним супроводом та побудовою рейтингової таблиці . Робота з такими вправами активізує пізнавальну діяльність учнів , викликає у них захоплення і прагнення до перемоги. Застосування саме таких методів та прийомів роботи допомогли моїм учням стати призерами олімпіади .

                     ІІ етап Всеукраїнської олімпіади з історії:

2016-2017 н.р. – Хомич Владислав , 8 клас-ІІ місце

2017-2018 н.р.- Хомич Владислав ,9 клас-ІІ місце

2018-2019 н.р.- Кузіна Василина , 9 клас –ІІ місце,

                            Воробей Максим , 10 клас –ІІ місце

2019-2020 н.р. Кузіна Василина , 10 клас – ІІІ місце

    Воробей Максим , 11 клас – І місце( ІІ тур),

                                                  ІІІ місце (ІІІ тур)

У своїй роботі використовую технології диференційованого навчання , тому що у кожному класі є діти з різними можливостями і ми маємо допомогти розкрити свій потенціал кожному. Дуже полюбляють учні 5-7 класів ігрові технології “ Впізнай особу” , “Портретна галерея” , “Рольова гра “ ігри “ Що?Де? Коли?”, уроки-вікторини.

  У старших класах де здобувачі освіти вже мають сформовані компетентності ефективними є : проблемне навчання ( дискусія, “Обговорення в колі” , “ Круглий стіл” . Ну і звичайно в сучасному інформаційному світі дуже хороший результат дають інформаційно-комунікаційні технології . На уроках історії використовую презентації, відео, ілюстрації що дозволяє учням розвивати свою просторову та інформаційно-комунікаційну компетентність.

 

Дуже часто особливо під час вивчення тем з культури ми здійснюємо віртуальні подорожі , а діти самостійно укладають туристичні маршрути цікавими історичними місцями нашої країни та світу.

  В позауроний час з метою виховання патріотів власної держави проводжу з дітьми виховні заходи приурочені пам`ятним подіям . Флешмоб “ Герої Небесної Сотні” , виховна година «Крізь пекло афганської війни» ,” , Квест “ Козацька доба”, виховний захід“ Чорнобильська катастрофа” , квести під час Тижнів історії , урок-реквієм « Допоки пам`ять в серці не згасає …» про  Голодомор 1932-1933 рр. В Україні.

Своїми напрацюваннями ділюсь з колегами та на сайті lydmila1.ucoz.ua

З метою самоосвіти проходжу курси підвищення кваліфікації на базі РОІППО, на онлайн-платформі EDERA,опрацьовую методичну літературу, слідкую за прийняттям нових законів та постанов, що стосуються освіти в нашій державі. Знайомлюсь та використовую у своїй роботі нові ресурси за допомогою яких можна працювати дистанційно та створювати різного виду завдання :Kahoot!  https://kahoot.com,  https://learningapps.org  (платформа готових завдань з різних предметів) , https://osvitoria.media https://naurok.com.ua , https://vseosvita.ua/ ,  https://prometheus.org.ua ,

     Отже, використання активних форм та методів роботи на уроках історії активізує розумову та пізнавальну діяльність здобувачів освіти , сприяє формуванню та розвитку ключових та предметних компетентностей . Допоможе підготуватись сучасному учневі до дорослого життя  ,  сформувати і проявити власне “Я” .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

На могилі воїнів УПА                 День Вишиванки

 

 

 

 

 

 

      Індивідуальний план підвищення кваліфікації

                          І.2021-2022 н.р.

1. Пройти курсову перепідготовку на базі РОІППО та онлайн –платформі EDERA з  метою розвитку загальних( громадянська) та  професійних ( мовно-культурна, прогностична , оцінювально-аналітична, предметно-методична) компетентностей.

2.Опрацювати нормативно-правові документи.

з/п

Назва

Дата

Література

Форма

 діяль-ності

Приміт-ка

1

Закон України

«Про освіту»

Протягом

року

Сайт  Верховної Ради України № 2145-VIII

Тези

 

2

«Про затвердження плану заходів на 2017-2029 роки із запровадження Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа».

Протягом року

Сайт КМУ
Розпорядження Кабінету Міністрів України від 13.12.2017 №903-р

Тези

 

3

«Про затвердження Методичних рекомендацій щодо організації освітнього простору Нової української школи»

Протягом року

Наказ Міністерства освіти і науки України від 23.03.2018 №283

Тези

 

4

 «Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2021/2022 навчальному році»

Вересень

Лист Міністерства освіти і науки України

Тези

 

5

“Про переліки навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у закладах освіти у 2021/2022 навчальному році”

Вересень

Січень

Лист Міністерства освіти і науки України

Тези

 

6

«Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти» (5-10 класи)

Вересень

Січень

Наказ МОН від 21.08. 2013 № 1222

Тези

 

8

 Тимчасові рекомендації щодо організації та протиепідемічних заходів у закладах освіти в період карантину в зв’язку з поширенням короновірусної хвороби (COVID-19)”

Вересень

Постанова МОЗ № №42 від 30.07.2020р

 

Тези
бесіда з учнями

 

9

Про окремі питання діяльності закладів загальної середньої освіти у новому 2021/2022 навчальному роц

Вересень

Жовтень

 Постанова МОН України від 28.08.2021 № 1/9-433

Тези

 

10

Брати участь у засіданнях методичного об`єднання вчителів.Провести відкритий урок.

Квітень

 

Розробка уроку

 

 

 

 

                          ІІ. 2022-2023 н.р.

Формувати та розвивати  лідерську та підприємницьку компетентності та професійні: інформаційно-цифрову, організаційну,здатність до навчання впродовж життя , інноваційну ,педагогічне партнерство.

 

1

Ознайомлення з досвідом роботи вчителів

Протягом

року

Відвідування

уроків

Тези, ведення щоденника спостережень

Примітка

2

Методика викладання історії та мистецтва  в школі

Протягом року

Мережа Інтернет

Фахові видання

Тези

 

3

Опрацювання періодичних видань з історії та мистецтва

Протягом року

Електронні посібники, мережа  Інтернет

Тези

 

4

Перегляд онлайн-семінарів та вебінарів

Протягом року

мережа  Інтернет

Тези

 

5

Перегляд вебінарів з метою самоосвіти на освітній платформі «Всеосвіта»

Протягом року

 

Тези

 

6

Підвищення кваліфікації з ІКТ

2022-2023 рік

РОІППО

EDERA

Тези

 

7

Розроблення тестових завдань та розміщення їх на платформі «На урок»

Протягом року

«На урок»

Розробка завдань

 

8

   Пройти курси « СОЦІАЛЬНЕ ПІДПРИЄМНИЦТВО ТА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ»

 

Травень

2023 р.

EDERA

 

 

9

«Використання інноваційних комп’ютерних технологій на уроках історії та мистецтва як засіб

підвищення освітньої компетентності учнів»

 

Березень

Інтернет – мережа, фахові видання
 

Розробки уроків, презентацій.

 

10

 Участь в засіданнях методичного об’єднання вчителів.

Протягом року

 

 

Обмін досвідом

 

 

11

Підготувати та провести відкритий урок з історії.

Квітень

 

Розробка уроку

 

 

 

 

 

 

                       ІІІ .2023-2024н.р.

 

Формувати та розвивати  соціальну та професійні:психологічну, емоційно-етичну , здоров`язбережувальну  та інклюзивну компетентності.

                           

 

1

Вивчення особливостей викладання історії та мистецтва , ознайомлення з переліком підручників та посібників 2023/2024 н.р. навчального року

Вересень

Інструкційно- методичні рекомендації щодо викладання історії та правознавства.

Тези

 

2

Опрацювати статтю «СОЦІАЛЬНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНО - ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ»

Жовтень

Мережа інтернет,

автор

В.А.Ковальчук

  http://eprints.zu.edu.ua/12961/1/2.pdf

Тези

 

3

Розробити фізкультхвилинки для використання на уроках історії та мистецтва

 

Грудень

 

Розробка матеріалів

 

4

 

Протягом року

 

Тези, перегляд,

 

 

5

 

Протягом року

 

«На урок»

 

Наповнення інтернет-сторінки

 

6

Пройти курс «ПРО.ШКОЛУ ДЛЯ   ВЧИТЕЛІВ»Працювати вчителем непросто: іноді робота приносить багато задоволення, а інколи — стрес. Про те, як зберігати спокій та справлятися з різними ситуаціями шкільної рутини.

 

Лютий

EDERA

Тези

 

7

Переглянути інформацію про академічну доброчесність

Березень

Мережа Інтернет

Тези, діалог із здобувачами освіти

 

 

 

8

 

 

Ознайомитись з новими відомостями які з`явились про інклюзивну освіту.

 

Травень

 

Мережа Інтернет, фахові видання

 

Тези

 

 

 

 

                           

                           IV. 2024-2025 н.р.

Формувати та розвивати культурну та професійні ( мовно-культурну,емоційно-етичну,інформаційно-цифрову компетентності)

 

1

Опрацювати методичні рекомендації викладання історії та мистецтва в 2024-2025 н.р.

Серпень

Вересень

Сайт МОН

Мережа інтернет

Тези

Примітка

2

 Опрацювання методики проведення нетрадиційних уроків

Жовтень

Профільні журнали, мережа Інтернет, науково- методична література

        Тези

Розробка уроків

 

3

Опрацювати статтю

 Р.Бойд   Джонсон  «КУЛЬТУРНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ В УКРАЇНІ»

Березень

мережа Інтернет

http://dspace.wunu.edu.ua/bitstream/316497/13226/1/%D0%94%D0%B6%D0%BE%D0%BD%D1%81%D0%BE%D0%BD%20%D0%A0..pdf

       Тези

 

4

 Опрацювати статтю О.Є.Кравчиної «Розвиток ІКТ

компетентності вчителів в процесі впровадження автоматизованих систем управління»

 

Лютий

мережа Інтернет

https://lib.iitta.gov.ua/610/1/''ST-Kravchina-2011.pdf

       Тези

 

5

 Пройти курс «Про дистанційний та змішаний формати навчання»

 

Березень

EDERA

https://courses.ed-era.com/courses/course-v1:MON-DECIDE+1+2020/about

    

 

6

 Переглянути відео «Ігри та завдання для формування мовленнєвої компетентності НУШ»

 

Квітень

 

       Тези ,

   обговорення із   здобувачами освіти

 

7

 Участь в засіданнях методичного об’єднання вчителів.

Протягом

Року

 

     Обмін

    досвідом

 

8

 Підготувати та провести відкритий урок з мистецтва.

Травень

 

 Розробка уроку

 

 

 

 

                           V. 2025-2026 н. р.

Формувати та розвивати громадянську і соціальну  та професійні (рефлексивну, проєктувальну, предметно-методичну , здатність до навчання впродовж  життя ) компетентності.

 

з/п

Назва

Дата

Література

Форма

 діяль-ності

Приміт-ка

1

Закон України

«Про освіту»

Протягом

року

Сайт  Верховної Ради України № 2145-VIII

Тези

 

2

Переглянути документ «Про затвердження плану заходів на 2017-2029 роки із запровадження Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа».

Протягом року

Сайт КМУ
Розпорядження Кабінету Міністрів України від 13.12.2017 №903-р

Тези

 

3

 «Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2025/2026 навчальному році»

Вересень

Лист Міністерства освіти і науки України

Тези

 

4

“Про переліки навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у закладах освіти у 2025/2026 навчальному році”

Вересень

 

Лист Міністерства освіти і науки України

Тези

 

5

Опрацювати  « Тези на тему: "Рефлексивна компетентність  вчителя школи" Л.І.Кіяшко

 

Жовтень

 

Тези

 

6

Пройти онлайн-курс « «Бери й роби» — це онлайн-курс, в основі якого — практичні інструменти. З їх допомогою можна урізноманітнити свої уроки й змінити їх форму, а часом і зміст.

https://courses.ed-era.com/assets/courseware/e1b3fb6d32136600bc49c454835561f7/asset-v1:EdEra_Osvitoria_Lenovo+BR101+2019+type@asset+block/Group_35.png Настільні ігри
https://courses.ed-era.com/assets/courseware/2cdf7db0c6a74ddefc276adb977a699e/asset-v1:EdEra_Osvitoria_Lenovo+BR101+2019+type@asset+block/Polygon_11.png Діти і ґаджети
https://courses.ed-era.com/assets/courseware/1db09a2f0d8d95fe6cb55ede5de0b68a/asset-v1:EdEra_Osvitoria_Lenovo+BR101+2019+type@asset+block/Rectangle_12.png Квести
https://courses.ed-era.com/assets/courseware/c99b58bf14ceb4d2fc1017526f72b070/asset-v1:EdEra_Osvitoria_Lenovo+BR101+2019+type@asset+block/Path_29.png Сучасні стратегії оцінювання
https://courses.ed-era.com/assets/courseware/62a27bb87a7b30189bb8e508c59952ff/asset-v1:EdEra_Osvitoria_Lenovo+BR101+2019+type@asset+block/Rectangle_22.png Психологічні ігри

https://courses.ed-era.com/assets/courseware/37591a7478d598fc2c820980486d8f14/asset-v1:EdEra_Osvitoria_Lenovo+BR101+2019+type@asset+block/Rectangle_11.png Інформаційні промови
https://courses.ed-era.com/assets/courseware/9948a8d3659a6bd1f2fe81c75be4f417/asset-v1:EdEra_Osvitoria_Lenovo+BR101+2019+type@asset+block/Group_34.png Візуальне мистецтво
https://courses.ed-era.com/assets/courseware/63ee45a7c09bead164c0f70a5fba9247/asset-v1:EdEra_Osvitoria_Lenovo+BR101+2019+type@asset+block/Group_37.png Рефлексія на уроці
https://courses.ed-era.com/assets/courseware/8cae06292ed6cf55bc0c438edee29294/asset-v1:EdEra_Osvitoria_Lenovo+BR101+2019+type@asset+block/Line_15.png Стратегії критичного мислення
https://courses.ed-era.com/assets/courseware/cc5f36e9a49f862441766bae21727210/asset-v1:EdEra_Osvitoria_Lenovo+BR101+2019+type@asset+block/Group_36.png Ментальні карти та логічні схеми
https://courses.ed-era.com/assets/courseware/ef9e51c53dd5e7dcc92b38e6bf9e705d/asset-v1:EdEra_Osvitoria_Lenovo+BR101+2019+type@asset+block/Group_38.png Уроки толерантності
https://courses.ed-era.com/assets/courseware/1b721fe1a809f05da847d6faac80407e/asset-v1:EdEra_Osvitoria_Lenovo+BR101+2019+type@asset+block/Rectangle_29.png Корисні інструменти для креативного аналізу
 

Начало формыКонец формы 

Грудень

https://courses.ed-era.com/courses/coursev1:EdEra_Osvitoria_Lenovo+BR101+2019/about#:~:text=EdEra_Osvitoria_Lenovo%3A%20BR101%20%D0%91%D0%B5%D1%80%D0%B8%20%D0%B9%20%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%B8

Тези
 

 

7

 Опрацювати матеріали з теми

 « Проектні технології на уроках історії» Автор: Тамара Гончар

 

Вересень

Жовтень

Інтернет джерела  

http://tatjanavaskivska.blogspot.com/p/blog-page_85.html

Тези

 

8

Брати участь у засіданнях методичного об`єднання вчителів. Провести відкритий урок з історії.

Лютий

 

Розробка уроку

Обмін досвідом

 

9

Організовувати та проводити позаурочні заходи приурочені  пам`ятним історичним подіям.

Протягом

року

Інтернет ресурси, методична література

Розробка та прове-деня заходів

 

10

Розробка тестових завдань , квестів, історичних вікторин , презентацій та розміщення їх на власному сайті  та освітніх платформах.

Протягом року

«На Урок»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Реєстр курсів

1.30.11.2020-03.12.2020 р.

Курси з розвитку професійних компетентностей при РОІППО за програмою підвищення кваліфікації вчителів суспільних предметів ( історія,основи правознавства ,основи філософії,етика ,християнська етика , громадянська освіта ,предмет «Людина і світ»)

2.08.02.2021-11.02.2021 р.

Курси при РОІППО за програмою підвищення кваліфікації вчителів мистецтва.

3.14.02.2021 р.

Онлайн – курс « Академічна доброчесність» на онлайн - платформі EDERA

4.21.02.2021 р.

 Онлайн-курс « Історія : Зародження української нації»  на онлайн -  платформі EDERA

5.23.03.2021 р.

Онлайн-курс  « Робота вчителів початкових класів з дітьми з особливими потребами» на онлайн-  платформі EDERA

6. 23.03.2021 р.

Онлайн - курс « Участь батьків у організації інклюзивного навчання» на онлайн - платформі EDERA

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                Сертифікати

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                    Методична робота

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Своїми напрацюваннями ділюсь з колегами та на сайті lydmila1.ucoz.ua

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
7 жовтня 2021
Переглядів
1041
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку