ВІЗИТНА КАРТКАМАЛКОВА НАДІЯ ВІТАЛІЇВНАДата народження: 30 липня 1961 р. Освіта: вища. Посада: учитель історії, завідуюча ВП Культурянської гімназії ліцею «Тріумф»Трудовий стаж:43 роки. Педагогічний стаж: 26 років. Стаж керівної роботи: 2 роки. Кваліфікаційна категорія: Спеціаліст вищої категоріїРезультат атестації:вища кваліфікаційна категорія, педагогічне звання «Старший учитель»
Пройшла курси{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}№Дата. Назва курсів. Бали1.05.04-09.04.2021 Директори установ та закладів освіти402.27.09.-02.10.2021 Забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «НУШ»303.18.10.-21.10.2021 Керівники суб`єктів господарювання обов`язких яких пов`язані із забезпеченням ЦЗ274.18.10-29.10.2021 Вчителі історії, правознавства, громадянської освіти та суспільних дисциплін605.01.11.-06.11.2021 Вчителі громадянської та історичної освітньої галузі «НУШ»30
МЕТА ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОБЛЕМНОЇ ТЕМИ В ПРАКТИКУ Навчання з використанням інтерактивних методів ефективно сприяє глибокому розумінню навчального матеріалу, формуванню навичок і вмінь, виробленню цінностей, створенню атмосфери співробітництва, взаємодії, розвиває мислення і мовлення, дає змогу педагогу стати справжнім лідером дитячого колективу. Використання інтерактивних методів навчання дає певні результати: в учнів підвищується інтерес до предмету, зростає активність на уроці, в дітей з'являється відчуття власної значимості, зацікавленість у творчій діяльності, учні віддають перевагу творчим домашнім завданням.
ІКТ ДАЮТЬ МОЖЛИВІСТЬ стимулювати пізнавальний інтерес до історії; додати навчальній роботі проблемний, творчий, дослідницький характер;розвивати практичні навички роботи з ІКТ для успішності у інформаційному глобалізованому світі;індивідуалізувати процес навчання й розвивати самостійну діяльність школярів. ПЕРЕВАГИ ВИКОРИСТАННЯ ІКТіндивідуалізація навчання;збільшення швидкості одержання інформації;можливість моделювання та демонстрації процесів, не доступних для спостереження в умовах школи.
ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ НА УРОКАХ вивчення теми уроку учнями самостійно або в парах із допомогою певного програмного забезпечення. Складність цього напряму полягає у тому, що не завжди вчителі-предметники мають вільний доступ до комп’ютерної техніки для одночасної роботи, принаймні, половини учнів класу;використання на уроці мультимедійних можливостей комп’ютера, що слугує наочним посібником. Це найпоширеніша форма організації навчання із застосуванням комп’ютера на уроці історії;використання Інтернету, компакт-дисків для виконання лабораторно-практичної роботи, проекту, написання реферату, виконання будь-якого творчого завдання;проведення різноманітних опитувань, тестувань, тематичного оцінювання
Результат використання ІКТ на уроках історії :підвищення інтересу учнів до вивчення предмета;розвиток в учнів навиків роботи з підручником, комп′ютером, в Інтернеті;розвиток в учнів творчих і пошуково-дослідницьких навиків;підвищення результативності вивчення шкільного курсу історії.
Використання навчальних презентацій У своїй практиці використовую створені спеціально для конкретних уроків мультимедійні конспекти-презентації, що містять короткий текст, основні терміни і поняття, малюнки, відеофрагменти, схеми і графіки, цифрові фото або просто відскановані ілюстрації.
Пропоную учням уявити себе редактором газети і вибрати для сюжету лише одне із запропонованих фото. Обґрунтувати свій вибір. Відповісти на запитання: - Які емоції у вас викликає М. Хрущов – позитивні чи негативні? Обґрунтуйте свою відповідь. Спробуйте відтворити обставини, за яких зроблено ці фотознімки. Поясніть, яку думку закладено в надгробок Хрущова скульптором Е. Неізвєстним. Що ви знаєте про події, відтворені на фото ?Кукурудзяна епопея” М. Хрущова. 1954р. Виступ Хрущова на XX з’їзді КПРС Зустріч Хрущова з КеннедіНадгробок Хрущова . Скульптор Е. Неізвєстний
Використання ІКТ при ознайомлені з пам'ятками архітектури Міністерством освіти і науки України надано перелік пам’яток архітектури та образотворчого мистецтва, обов’язкових для розпізнавання учнями на уроках історії України та всесвітньої історії. Обидва переліки є обов’язковою складовою навчальних програм з історії України і всесвітньої історії та їх використання на уроках і практичних роботах під час вивчення цих двох шкільних дисциплін.
Використання ІКТ при роботі зі схемами та таблицями Схеми і таблиці є засобами виділення головного, вони «замикають» інформацію в замкнутий простір. При складанні схем і таблиць учні здійснюють логічні операції: аналіз, синтез, порівняння, вміння перетворити і узагальнити історичний матеріал, привести його в систему і графічно зобразити.
Використання ІКТ для роботи з відео - та аудіо матеріалами Сучасні технології, як відомо, дозволяють успішно використовувати в мультимедійному уроці фрагменти відеофільмів. Саме невеликий навчальний фрагмент, найбільшою мірою сприяє візуалізації навчального процесу, представленню анімаційних результатів, імітаційному моделюванню різних процесів в реальному часі навчання
Шляхи удосконалення педагогічної майстерностівивчення документів і матеріалів, що становлять професійний інтерес;створення власної бази кращих сценаріїв уроків, наочних заходів;самоосвіта;вивчення досвіду роботи педагогів;власні наукові-методичні пошуки. Робота з літературними джерелами;постійна робота над методичною темою;семінари;курси підвищення кваліфікації;участь у роботі педрад, ШМО, педконференцій.
Плани і завдання на майбутнє:підвищувати свій професійний рівень і не зупинятися на досягнутому;впроваджувати у навчальний процес іноваційні методи навчання;сприяти розвитку зацікавлених історією учнів;удосконалювати власні методики викладання історії;особливу увагу приділяти відстаючим учням;підвищувати зацікавленість історією учнями.
Мої мрії Чотири свічки горіли й потихеньку плавилися... Було так тихо, що вдалося почути, як вони розмовляють. Перша сказала: «Я СПОКІЙ. На жаль, люди не вміють мене зберігати. Думаю, мені не залишається нічого іншого, як згаснути!». І вогник цієї свічки згас. Друга сказала: «Я ВІРА. На жаль, я нікому не потрібна. Люди не хочуть нічого слухати про мене, тому немає сенсу горіти далі». Щойно вона вимовила це, як подув легкий вітерець і загасив свічку. Дуже засмутившись, третя свічка промовила: «Я ЛЮБОВ. У мене немає більше сил горіти далі. Люди не цінують мене і не розуміють. Вони ненавидять тих, хто їх любить найбільше, — своїх близьких». Незабаром і ця свічка згасла. Раптом у кімнату зайшла дитина й побачила три згаслі свічки. Злякавшись, вона закричала: «Що ви робите?! Ви маєте горіти — я боюся темряви!»Вимовивши це, вона заплакала. Схвильована четверта свічка сказала: «Не бійся й не плач! Доки я горю, завжди можна запалити й інші три свічки: Я — НАДІЯ». Мої мрії як історика пов’язані з майбутнім, дорогою до якого є надія.