Портфоліо вчителя історії

Про матеріал
Вчитель історії ВП Культурянська гімназія ліцею " Тріумф" П – педагогічні інновації О – освітні маршрути Р – робота над собою Т – технології навчання Ф – фіксування результатів О – оцінка власних досягнень Л – любов до професії І – імпульс до активності О – об`єктивний погляд на себе
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ВП КУЛЬТУРЯНСЬКА ГІМНАЗІЯ ЛІЦЕЮ «ТРІУМФ» П`ЯТИХАТСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИПОРТФОЛІО ВЧИТЕЛЯ ІСТОРІЇМАЛКОВОЇ НАДІЇ ВІТАЛІЇВНИ2022 р.

Номер слайду 2

Портфоліо вчителя – це…П – педагогічні інноваціїО – освітні маршрути. Р – робота над собою. Т – технології навчання. Ф – фіксування результатів. О – оцінка власних досягнень. Л – любов до професіїІ – імпульс до активностіО – об`єктивний погляд на себе

Номер слайду 3

ВІЗИТНА КАРТКАМАЛКОВА НАДІЯ ВІТАЛІЇВНАДата народження: 30 липня 1961 р. Освіта: вища. Посада: учитель історії, завідуюча ВП Культурянської гімназії ліцею «Тріумф»Трудовий стаж:43 роки. Педагогічний стаж: 26 років. Стаж керівної роботи: 2 роки. Кваліфікаційна категорія: Спеціаліст вищої категоріїРезультат атестації:вища кваліфікаційна категорія, педагогічне звання «Старший учитель»

Номер слайду 4

Пройшла курси{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}№Дата. Назва курсів. Бали1.05.04-09.04.2021 Директори установ та закладів освіти402.27.09.-02.10.2021 Забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «НУШ»303.18.10.-21.10.2021 Керівники суб`єктів господарювання обов`язких яких пов`язані із забезпеченням ЦЗ274.18.10-29.10.2021 Вчителі історії, правознавства, громадянської освіти та суспільних дисциплін605.01.11.-06.11.2021 Вчителі громадянської та історичної освітньої галузі «НУШ»30

Номер слайду 5

МОЄ ПЕДАГОГІЧНЕ КРЕДО"Нинішній урок - демократичний,  який проводиться не для учнів, а з учнями"                                                                        І. Підласий

Номер слайду 6

МЕТОДИЧНА ТЕМА«Використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій під час викладання історії»«Скажіть мені і я забуду,покажіть і я запам’ятаю,дайте можливість обговорити і я зрозумію,дайте можливість навчити іншого, і я досягну досконалості» КОНФУЦІЙ

Номер слайду 7

МЕТА ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОБЛЕМНОЇ ТЕМИ В ПРАКТИКУ Навчання з використанням інтерактивних методів ефективно сприяє глибокому розумінню навчального матеріалу, формуванню навичок і вмінь, виробленню цінностей, створенню атмосфери співробітництва, взаємодії, розвиває мислення і мовлення, дає змогу педагогу стати справжнім лідером дитячого колективу. Використання інтерактивних методів навчання дає певні результати: в учнів підвищується інтерес до предмету, зростає активність на уроці, в дітей з'являється відчуття власної значимості, зацікавленість у творчій діяльності, учні віддають перевагу творчим домашнім завданням.

Номер слайду 8

ІКТ ДАЮТЬ МОЖЛИВІСТЬ стимулювати пізнавальний інтерес до історії; додати навчальній роботі проблемний, творчий, дослідницький характер;розвивати практичні навички роботи з ІКТ для успішності у інформаційному глобалізованому світі;індивідуалізувати процес навчання й розвивати самостійну діяльність школярів. ПЕРЕВАГИ ВИКОРИСТАННЯ ІКТіндивідуалізація навчання;збільшення швидкості одержання інформації;можливість моделювання та демонстрації процесів, не доступних для спостереження в умовах школи.

Номер слайду 9

ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ НА УРОКАХ вивчення теми уроку учнями самостійно або в парах із допомогою певного програмного забезпечення. Складність цього напряму полягає у тому, що не завжди вчителі-предметники мають вільний доступ до комп’ютерної техніки для одночасної роботи, принаймні, половини учнів класу;використання на уроці мультимедійних можливостей комп’ютера, що слугує наочним посібником. Це найпоширеніша форма організації навчання із застосуванням комп’ютера на уроці історії;використання Інтернету, компакт-дисків для виконання лабораторно-практичної роботи, проекту, написання реферату, виконання будь-якого творчого завдання;проведення  різноманітних опитувань, тестувань, тематичного оцінювання

Номер слайду 10

ФОРМИ ТА МЕТОДИ РОБОТИробота в малих та великих групах;прес-конференція;рольова та ділова гра;частково пошукова робота;учень замість учителя;мікрофон, мозковий штурм, не закінченні речення;дидактичні ігри;

Номер слайду 11

Робота в малих та великих групах

Номер слайду 12

Прес-конференція

Номер слайду 13

Рольова та ділова гра

Номер слайду 14

Частково пошукова робота

Номер слайду 15

Учень замість учителя

Номер слайду 16

Мікрофон, мозковий штурм, не закінченні речення

Номер слайду 17

Результат використання ІКТ на уроках історії :підвищення інтересу учнів до вивчення предмета;розвиток в учнів навиків роботи з підручником, комп′ютером, в Інтернеті;розвиток в учнів творчих і пошуково-дослідницьких навиків;підвищення результативності вивчення шкільного курсу історії.

Номер слайду 18

Використання навчальних презентацій У своїй практиці використовую створені спеціально для конкретних уроків мультимедійні конспекти-презентації, що містять короткий текст, основні терміни і поняття, малюнки, відеофрагменти, схеми і графіки, цифрові фото або просто відскановані ілюстрації.

Номер слайду 19

Використання ІКТ при знайомстві з історичними особами

Номер слайду 20

Пропоную учням уявити себе редактором газети і вибрати для сюжету лише одне із запропонованих фото. Обґрунтувати свій вибір. Відповісти на запитання: - Які емоції у вас викликає М. Хрущов – позитивні чи негативні? Обґрунтуйте свою відповідь. Спробуйте відтворити обставини, за яких зроблено ці фотознімки. Поясніть, яку думку закладено в надгробок Хрущова скульптором Е. Неізвєстним. Що ви знаєте про події, відтворені на фото ?Кукурудзяна епопея” М. Хрущова. 1954р. Виступ Хрущова на XX з’їзді КПРС Зустріч Хрущова з КеннедіНадгробок Хрущова . Скульптор Е. Неізвєстний

Номер слайду 21

Використання ІКТ при ознайомлені з пам'ятками архітектури Міністерством освіти і науки України надано перелік пам’яток архітектури та образотворчого мистецтва, обов’язкових для розпізнавання учнями на уроках історії України та всесвітньої історії. Обидва переліки є обов’язковою складовою навчальних програм з історії України і всесвітньої історії та їх використання на уроках і практичних роботах під час вивчення цих двох шкільних дисциплін. 

Номер слайду 22

Використання ІКТ при роботі зі схемами та таблицями Схеми і таблиці є засобами виділення головного, вони «замикають» інформацію в замкнутий простір. При складанні схем і таблиць учні здійснюють логічні операції: аналіз, синтез, порівняння, вміння перетворити і узагальнити історичний матеріал, привести його в систему і графічно зобразити.

Номер слайду 23

Використання ІКТ для роботи з відео - та аудіо матеріалами Сучасні технології, як відомо, дозволяють успішно використовувати в мультимедійному уроці фрагменти відеофільмів. Саме невеликий навчальний фрагмент, найбільшою мірою сприяє візуалізації навчального процесу, представленню анімаційних результатів, імітаційному моделюванню різних процесів в реальному часі навчання

Номер слайду 24

Вивчення історичних процесів у динаміці

Номер слайду 25

Використання ІКТ для контролю знань учнів

Номер слайду 26

Віртуальні екскурсії до музеїв

Номер слайду 27

Карти і картосхеми, як окремий об'єкт дослідження

Номер слайду 28

Шляхи удосконалення педагогічної майстерностівивчення документів і матеріалів, що становлять професійний інтерес;створення власної бази кращих сценаріїв уроків, наочних заходів;самоосвіта;вивчення досвіду роботи педагогів;власні наукові-методичні пошуки. Робота з літературними джерелами;постійна робота над методичною темою;семінари;курси підвищення кваліфікації;участь у роботі педрад, ШМО, педконференцій.

Номер слайду 29

Плани і завдання на майбутнє:підвищувати свій професійний рівень і не зупинятися на досягнутому;впроваджувати у навчальний процес іноваційні методи навчання;сприяти розвитку зацікавлених історією учнів;удосконалювати власні методики викладання історії;особливу увагу приділяти відстаючим учням;підвищувати зацікавленість історією учнями.

Номер слайду 30

Істина Совість Творчість Об'єктивність Реалістичність Інформація Я в історії

Номер слайду 31

Позакласна робота

Номер слайду 32

Мої мрії Чотири свічки горіли й потихеньку плавилися... Було так тихо, що вдалося почути, як вони розмовляють. Перша сказала: «Я СПОКІЙ. На жаль, люди не вміють мене зберігати. Думаю, мені не залишається нічого іншого, як згаснути!». І вогник цієї свічки згас. Друга сказала: «Я ВІРА. На жаль, я нікому не потрібна. Люди не хочуть нічого слухати про мене, тому немає сенсу горіти далі». Щойно вона вимовила це, як подув легкий вітерець і загасив свічку. Дуже засмутившись, третя свічка промовила: «Я ЛЮБОВ. У мене немає більше сил горіти далі. Люди не цінують мене і не розуміють. Вони ненавидять тих, хто їх любить найбільше, — своїх близьких». Незабаром і ця свічка згасла. Раптом у кімнату зайшла дитина й побачила три згаслі свічки. Злякавшись, вона закричала: «Що ви робите?! Ви маєте горіти — я боюся темряви!»Вимовивши це, вона заплакала. Схвильована четверта свічка сказала: «Не бійся й не плач! Доки я горю, завжди можна запалити й інші три свічки: Я — НАДІЯ». Мої мрії як історика пов’язані з майбутнім, дорогою до якого є надія.

pptx
Додано
4 січня 2022
Переглядів
740
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку