* Моє кредо Педагогічне кредо “Учень – це не посудина, яку потрібно заповнити, учень – факел, який треба запалити ” Cтародавня мудрість Творче кредо: Ідеал у самому тобі. Перешкоди до його досягнення, знову-таки, в тобі. Твій стан - це той матеріал, із якого ти маєш створити цей ідеал. Життєве кредо: Доводиться бігти з усіх ніг лише для того, щоб залишитися на тому самому місці. Якщо хочеш потрапити в інше місце, потрібно бігти вдвічі швидше…
Участь у методичній комісії (виступи, доповіді, семінари) «Формування творчої особистості молодших школярів через художньо-театралізовану діяльність» (2014-2015 н.р.) «Використання методів кооперативного навчання в роботі з батьками» (2015-2016 н.р.) «Інтеграція математики в навчальні дисципліни початкової школи. Використання «моделі ріки» (2016-2017 н.р.) «Особливості навчання дітей з синдромом гіперактивності і дефіцитом уваги в загальноосвітній школі» (2016-2017 н.р.) *
* Відкриті уроки (для колег школи, району, області) 2014-2015 н.р. «Театралізація українських народних казок» урок української мови (1 клас); «Водойми рідного краю. Рівнинні і гірські річки» урок природознавства (1 клас) 2015-2016 н.р. урок з розвитку зв’зного мовлення «Складання розповіді за серією малюнків» (2 клас); «Ми архітектори майбутнього» (інтегрований урок математики/ навчання грамоти/трудового навчання) (1 клас)
* Відкриті уроки (для колег школи, району, області) 2016-2017 н.р. «А.М. Волков «Волшебник Изумрудного города» Решение задач на движение» (інтегрований урок математика /літературне читання)(3 клас) «Ми архітектори майбутнього» (інтегрований урок математики/навчання грамоти/трудового навчання) (1 клас) «Подорож стежками українських народних казок” урок ураїнської мови (1 клас)
* Рецепт учительського щастя Візьміть чашу терпіння, Налийте туди повне серце любові, Вкиньте дві пригорщі щедрості, Хлюпніть туди ж гумору, Посипте добром, Додайте якомога більше віри, І все це добре перемішайте. Потім намажте на шматок відпущеного вам життя І пропонуйте всім, кого зустрінете на своєму шляху.