Портфоліо вчителя математики та інформатики

Про матеріал

Портфоліо вчителя математики та інформатики. Опис власного досвіду. Портфоліо повинен мати кожен вчитель, який працює в школі. Матеріал корисний і цікавий.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Демченко Наталія Віталіївна Предмет викладання :математика та інформатика Освіта вища І категорія Стаж роботи: 7 років Навантаження 19 год.

Номер слайду 3

Педагогічне кредо:

Номер слайду 4

Проблемні питання: Використання інноваційних технологій на уроках інформатики Використання ІКТ на уроках математики

Номер слайду 5

Відомості про освіту У 2012 році закінчила Сумський державний педагогічний університет ім. А.М.Макаренка і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Математика» та здобула кваліфікацію спеціаліста математики, викладача математики та інформатики

Номер слайду 6

Підвищення кваліфікації Математика, 2015 рік СОІППО м. Суми Інформатика, 2015 рік СОІППО м. Суми

Номер слайду 7

Не знаю, не використовую Знаю, не використовую Прагну опанувати Знаю, використовую Знаю, використовую, ділюся досвідом

Номер слайду 8

Для підвищення ефективності навчання необхідно освоєння сучасних форм організації навчального процесу. Впровадження інформаційних технологій в освіту дозволяють багато в чому полегшити працю вчителя, підвищити в учнів мотивацію до навчання, ефективність і якість освіти. Інформаційні технології в сукупності з правильно підібраними технологіями навчання, створюють необхідний рівень якості, варіативності, диференціації та індивідуалізації навчання. Існуючі комп'ютерні програми можна розбити на 4 види: довідково-інформаційні, тренажери, контролюючі, демонстраційні. Всі ці функції найуспішніше, на мою думку, на уроках може виконувати презентація. Презентація найбільш органічно вплітається в канву уроку, дозволяючи реалізувати всі задумки вчителя.

Номер слайду 9

Завдання самоосвіти: продовжити роботу над підвищенням науково-теоретичного рівня в області теорії й методики викладання математики та інформатики; розробити і впровадити в практику освітньої діяльності цикл уроків з математики та інформатики з використанням ІКТ; розробити дидактичні матеріли в рамках реалізованої інновації; вивчити психологічні і вікові властивості школярів.

Номер слайду 10

Плановані результати самоосвіти: розробка комплексу електронних уроків з математики та інформатики; розробка пакету матеріалу в електронному вигляді, у тому числі: - комплексу дидактики до предмету(самостійні, контрольні, практичні роботи) - комплексу роздаткового матеріалу з предмету (картки, завдання і питання з предмету) - тестових завдань - пакета олімпіадного матеріалу для підготовки учня - пакет сценаріїв уроку з використанням ІКТ.

Номер слайду 11

Комп’ютерні технології навчання – це процеси підготовки і передачі інформації учневі, засобом здійснення яких є комп’ютер. Комп’ютерні засоби навчання називають інтерактивними, вони володіють здатністю «відгукуватися» на дії учня і вчителя, «вступати» з ними в діалог, що є головною особливістю методик комп’ютерного навчання. Комп’ютер можна використовувати на всіх етапах процесу навчання.

Номер слайду 12

При підготовці до уроку з використанням ІКТ я не забуваю, що це урок, а значить складаю  план уроку, виходячи з його цілей, при відборі навчального матеріалу  дотримуюсь основних  дидактичних принципів: систематичності та послідовності, доступності, диференційованого підходу, науковості.

Номер слайду 13

Намагаюсь дотримуватись: • Принципу адаптивності: пристосування комп'ютера до індивідуальних особливостей дитини. • Керованості: у будь-який момент можлива корекція вчителем процесу навчання. • Інтерактивності і діалогового характеру навчання. • Оптимального поєднання індивідуальної та групової роботи. • Підтримання в учня стану психологічного комфорту при спілкуванні з комп'ютером.

Номер слайду 14

Комп'ютер  використовую на всіх етапах: як при підготовці уроку, так і в процесі навчання: актуалізації опорних знань учнів; формування нових понять і способів дії; використання знань та формування умінь. 

Номер слайду 15

При проектуванні  використовую  різні програмні продукти: 1. Мови програмування – за їх допомогою маю можливість  скласти  програмні продукти, які можна використовувати на різних етапах уроку.  2. Готові програмні продуктів (енциклопедії, навчальні програм і т.п.).  3.  Пакет Microsoft Office, який включає в себе крім відомого всім текстового процесора Word ще й систему баз даних Access і електронні презентації PowerPoint. 4. Систему баз даних, яка передбачає велику підготовчу роботу при складанні уроку, але в підсумку можна отримати ефективну і універсальну систему навчання та перевірки знань. 5. Текстовий редактор Word, що дозволяє підготувати роздатковий та дидактичний матеріал. 6. Електронні презентації, оскільки вони дають можливість  при мінімальній підготовці і незначних витратах часу підготувати наочність до уроку. Уроки, складені за допомогою PowerPoint видовищні і ефективні в роботі над інформацією.

Номер слайду 16

Досвід роботи переконує: Використання комп'ютера є важливим засобом унаочнення навчального процесу, підвищення зацікавленості учнів навчанням, розвитку творчих здібностей та пізнавальної активної самостійності, розвитку алгоритмічного мислення, формування інформаційної культури. Комп'ютер дає учителю нові можливості, дозволяючи разом з учнем отримувати задоволення від захопливого процесу пізнання.

Номер слайду 17

Освоєння учнями сучасних інформаційних технологій на уроках, застосування на уроці комп'ютерних тестів і діагностичних комплексів дозволяє   за короткий час отримувати об'єктивну картину рівня засвоєння матеріалу, що вивчається у всіх учнів і своєчасно його скоректувати. При цьому є можливість вибору рівня складності завдання для конкретного учня. Для учня важливо те, що відразу після виконання тесту (коли ця інформація ще не втратила своєї  актуальності ) він отримує об'єктивний результат із зазначенням помилок, що неможливо, наприклад, при усному опитуванні.

Номер слайду 18

На мою думку, найбільш зручним засобом в практичній діяльності вчителя математики та інформатики є програмний засіб Microsoft Power Point, що входить до складу пакету Microsoft Office. Специфікація цієї програмної оболонки – створення мультимедійних презентацій. Використання програми Power Point не потребує значної підготовки для її оволодіння, а також не займає багато часу для розробки заняття. При цьому вона дозволяє використовувати інформацію в будь-якій формі представлення – текст, таблиці, діаграми, слайди, відео- та аудіо фрагменти і таке інше. При цьому вчитель має змогу проявити свою творчість і компонувати матеріал на свій розсуд.

Номер слайду 19

Результативність впровадження досвіду: При проведенні таких інтерактивних уроків не доводиться довго очікувати від учнів віддачі і результатів роботи. Дітей приваблює новизна проведення таких занять. Створюється позитивна атмосфера в класі і учні при цьому стають більш творчими, наполегливими і трудолюбивими у навчанні. А ті, хто зазвичай не відрізнялися високою активністю на уроках,  більш жваво висловлюють свою думку, міркують. В результаті підвищилась успішність і середній бал класу.  Діти з великим інтересом беруть участь в різноманітних позакласних заходах, приймають участь у конкурсах, змаганнях.

Номер слайду 20

Недоліки використання ІКТ на уроках: відсутність комп'ютера в домашньому користуванні багатьох учнів; у вчителів недостатньо часу для підготовки до уроку, на якому використовуються ІКТ; підготовка уроку з використанням ІКТ потребує значних витрат часу в порівнянні зі звичайним уроком не вистачає комп'ютерного часу на всіх; існує ймовірність, що, захопившись застосуванням ІКТ на уроках, учитель перейде від розвивального навчання до наочно-ілюстративних методів.

Номер слайду 21

Мої уроки:

Номер слайду 22

Мої уроки:

Номер слайду 23

Виховні заходи:

Номер слайду 24

Участь у математичному конкурсі «Кенгуру» Участь у олімпіаді з інформатики 2017 Кусовський Станісла (11 клас) – ІІІ місце в ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади Кусовський Станісла (11 клас) – ІІІ місце в ІІІ етапі Всеукраїнської олімпіади

Номер слайду 25

Позаурочна діяльність Робота над шкільним сайтом Презентація кабінету математики Лауреат конкурсу 2017 у номініції «Інформатика» ІІ місце у конкурсі «Класний керівник року 2016»

Номер слайду 26

Позаурочна діяльність Допомога у проведенні позакласних заходів, відкритих уроків

Номер слайду 27

Нагороди - Грамота відділу освіти Ямпільської районної ради за високий рівень підготовки учнів-переможців ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін загальноосвітніх навчальних закладів району, 2013 р. - грамота відділу освіти Ямпільської районної ради за перемогу у районному конкурсі-огляді «Кращий навчальний кабінет математики 2014 р. - грамота відділу освіти Ямпільської районної ради за зайняте ІІ місце в районному конкурсі-огляді «Кращий веб-сайт школи» 2014р. - Грамота відділу освіти Ямпільської районної ради за зайняте ІІ місце у І турі Всеукраїнського конкурсу «Класний керівник року», 2015 р. - подяка народного депутата України А. Деркача за сумлінну працю на освітянській ниві, досягнуті успіхи у справі навчання та виховання молодого покоління, та з нагоди Дня працівників освіти, 2016 р. - подяка Департаменту освіти і науки України Сумської області за високий рівень підготовки учнів-переможців ІІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів у 2016-2017 н.р. - подяка відділу освіти Ямпільської районної ради за високий рівень підготовки учнів-переможців ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін загальноосвітніх навчальних закладів району, 2017 р. - грамота відділу освіти Дружбівської міської ради за високий рівень підготовки учнів-переможців ІІ та ІІІ етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін, 2017 р. - подяка народного депутата України А. Деркача за сумлінну працю, високий рівень професійної майстерності та вагомий внесок у справу виховання молодого покоління, 2017 р.

Номер слайду 28

Плани на майбутнє Вдосконалювати педагогічну майстерність; Розробляти цікаві дидактичні матеріали для уроків; Підвищувати рівень знань учнів; Сприяти розвитку творчих здібностей учнів; Виховувати любов до рідного краю.

Номер слайду 29

ppt
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
18 жовтня 2018
Переглядів
3065
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку