У презентації описано форми методичної роботи вчителів у міжатестаційний період, зокрема, участь у методичній роботі школи, курсова перепідготовка та самоосвіта. Описано етапи роботи тощо.
Презентацію підготувала заступник директора з навчально-виховної роботи Горобей Світлана Дмитрівна 2016 рік *
Номер слайду 2
Курсова перепідготовка Участь у методичній роботі Самоосвіта *
Номер слайду 3
К У Р С И Підготовка Планування Дослідження Застосування Завершення роботи Від курсів до курсів педагог не може жити бездіяльнісно, бо це питання його фаховості, компетентності, професійного зростання. *
Номер слайду 4
І етап ІІ етап ІІІ етап ПІДГОТОВКА: вчитель визначає проблему, мету та завдання; обирає тему курсової перепідготовки; з’ясовує час курсової перепідготовки ПЛАНУВАННЯ: вироблення плану дій педагога (перспективне на 5 років і поточне планування на рік): вибір джерел, засобів збирання інформації; вибір методів аналізу інформації;, визначення очікуваного результату. ДОСЛІДЖЕННЯ: робота педагога над проблемою: аналіз джерел інформації; обмін досвідом: відкриті уроки, виступи на М/О; збирання інформації, її обробка; курсова перепідготовка; посткурсова робота: аналіз, систематизація інформації. *
Номер слайду 5
V етап IV етап ЗАСТОСУВАННЯ набутих компетенцій на практиці: реалізація проблеми в річних планах педагога; виступи на М/О, педрадах; участь в конкурсах “Учитель року” тощо; участь у семінарах; участь у творчих групах; видання друкованих матеріалів у фахових журналах, збірках; виконання післякурсового завдання; аналіз навчальних досягнень учнів; аналіз рівня формування компетентностей. Завершення роботи: самооцінка процесу і результатів дослідження; висновки; оцінка М/О, методиста методкабінету. *
Номер слайду 6
Педагог разом із заступником директора з навчально- виховної роботи, керівником методичного об’єднання глибоко аналізує роботу, підбирає проблему, над якою працюватиме протягом 5 років, визначає мету і завдання, обирає тему курсової перепідготовки, уточнює термін проходження. *
Номер слайду 7
Цей етап найтриваліший за часом і містить: збирання та обробку інформації, аналіз її джерел, обмін досвідом ( через відвідування відкритих уроків майстрів педагогічної справи, обговорення, виступи, диспути М/О). На курсову перепідготовку вчитель вирушає озброєним інформацією, досвідом, щоб шліфувати, поповнювати набуті знання. *
Номер слайду 8
*
Номер слайду 9
*
Номер слайду 10
*
Номер слайду 11
Наказ Аналіз роботи Визначення проблеми Формування методичних об’єднань Створення методичної ради Формування творчої групи Організація стажування і наставництва Атестація Визначення проблемного семінару Планування роботи методкабінету Планування засідань педради Курсова перепідготовка Методичні наради *
Номер слайду 12
Індивідуальні Групові Колективні методична рада методичні об’єднання творча група школа молодого вчителя співбесіди консуль- тації самоосвіта курсова перепідго- товка атестація конкурси діагносту- вання настав- ництво інструктивні методичні наради засідання педради предметні тижні творчі звіти вчителів методичні виставки презентації *
Номер слайду 13
Аналіз Проблеми і недоліки Вивчення досвіду Методичні наради Діагностичні анкети Діагностична карта Індивідуальні бесіди *
Номер слайду 14
*
Номер слайду 15
*
Номер слайду 16
*
Номер слайду 17
Складання плану Визначення проблеми Опрацювання законодавчих актів про освіту Опрацювання програм Передплата фахових видань Вивчення ППД *
Номер слайду 18
Професійна Теоретична Загальнокультурна *
Номер слайду 19
У професійному напрямку У теоретичному напрямку У загальнокультурному напрямку *