01020304 Про мене. Спеціалізація, кваліфікація, категорія, стаж, курси підвищення кваліфікації Методична робота. Методичні напрацювання, дидактичні матеріали. Позакласна робота. Матеріали позакласних заходів, конкурсів, олімпіад. Результати діяльностіІнформація про рівень навчальних досягнень учнів
02 Методична робота. Педагогічне гасло: “Мало знати - потрібно й використовувати. Мало бажати - потрібно й робити“ Й. Гете. Життєве гасло: “Мети досягає той, хто її прагне”. Проблемна тема: «Сучасні тренди у викладанні основ здоров'я»У роботі дотримуюсь думки: “Не звужуйте життя до уроку, а урок розширюйте до життя”Метою фахової діяльності є формування системи знань з основ здоров'я, необхідної для адекватного світосприймання та уявлення про сучасне здоров'я, опанування наукового стилю мислення, усвідомлення способів діяльності і ціннісних орієнтацій. Використовую сучасні навчально-інформаційні технології. Практикую різні форми навчальної діяльності: групову, фронтальну, індивідуальну, які здійснюю в умовах колективної діяльності. Ефективно використовую методи активного навчання на різних етапах уроку.
02 Методична робота. У нашому сучасному світі, де все швидко змінюється, збереження і підтримка свого здоров'я є особливо важливими. Тому, застосовую інтерактивний підхід до навчання, включаючи комп'ютерні ігри та вправи, які дозволять не тільки засвоїти нову інформацію, а й використовувати її на практиці.
02 Методична робота. Вправа “Доповни речення” Діти, які палять цигарки, вживають спиртні напої, наркотики дуже часто хворіють...(погано вчаться, стають злими, скоюють злочини, шукають поганих друзів...)Висновки. У ситуаціях, небезпечних для здоров’я, необхідно казати «ні». Існує багато ефективних способів відмовитися.
02 Методична робота. Вправа «Колективна розповідь». Вчитель пропонує учням скласти колективно розповідь на задану тему. Кожен промовляє одне речення, пов’язуючи його з попереднім. Вправа «Впізнайте що це…». Вчитель розповідає про якийсь предмет, цікаві дані явище та інші подробиці, пропонуючи відгадати про що йде мова. Вправа «Шифрувальник». Наприклад, можна закодувати посилання на підручник, посилання на відеоресурси із вивчення основ здоров’я, посилання на інтерактивні вправи у Learningapps.
02 Методична робота. Вправа-демонстрація «Вплив конфлікту на здоров`я»Об’єднуємося у дві підгрупи: «художники» та «літератори»Уявімо собі, що наш «м`яч конфліктів» покотився. Там, де він залишив слід, виникли конфлікти. Завдання групам: «художники» - домалюйте цю картину так, щоб вона відображала наслідки деструктивного конфлікту на здоров`ї; «літератори» - написати казку «Рукавичка» на новий лад ( конфлікт вирішити конструктивно, роботу представити у вигляді рольової гри).
02 Методична робота. У своїй діяльності застосовую QR-коди, ментальні карти, віртуальну дошку Padlet, відеоуроки, електронні презентації (Power. Point, Sway), інтерактивні карти, інтерактивні робочі аркуші Wizer.me, Live. Work. Sheets, віртуальні екскурсії. Застосовую. Ментальні карти. Віртуальна дошка PadletІнтерактивні робочі аркуші
Методична робота. На думку Наталії Морзе «Якщо уявити учнів в образі рослин, то зовнішня (підсумкова) оцінка, прийнятна для традиційного навчання, – це процес простого вимірювання їх зросту. Результати вимірювань будуть цікавими для порівняння та аналізу, але вони самі по собі не впливають на ріст рослин. Формувальне оцінювання, навпаки, схоже на підживлення і полив рослин. Тим самим безпосередньо впливає на їх ріст."Використовую формувальне оцінювання02
03 Позакласна робота. Виховні бесіди, години спілкування, тематичні проєкти та свята, конкурси віршів, інсценізація казок, родинні заходи, подорожі, екскурсії участь учнів школи у різноманітних конкурсах та акціях з власними медійними продуктами; участь учнів у проведенні предметних тижнів; випуск шкільної газети; шкільні конкурси малюнків, плакатів, газет, презентацій. Проведення культурно-масових заходів відкриває широкі можливості застосування ІКТ (свята, лінійки, екскурсії і т.д.). Аудіовізуальні засоби в даному випадку виступають потужними концентраторами уваги, що робить роботу, що проводиться, ефективнішою в плані виховання, цікавішою і привабливішою для учнів. Інформаційні технології ми також застосовуємо для оформлення предметних тижнів, різних конкурсах.
04 Результати діяльностіРезультатом моєї діяльності є учень, який не тільки володіє знаннями, уміннями та навичками з предмета, але й уміє формулювати власну точку зору, співпрацювати в групі, колективі, мати коло однодумців, бути комунікабельною, толерантною особистістю, який вміє критично мислити.
Мої досягнення. Систематично підвищую свій професійний рівень, займаюся самоосвітою: беру участь у вебінарах, онлайн-навчаннях, семінарах, майстер-класах тощо. Розміщую свої розробки на освітньому порталі "На урок“, “Всеосвіта”. Беру участь у педагогічній виставці: 2023-2024 н.р. диплом ІІІ ступеня в області; 2024-2025 н.р. розробка мультимедійного контенту з предмету ЗБД для 7 класу. Значну увагу приділяю позакласній діяльності. Досвідом своєї роботи обмінююся під час відкритих виховних заходів. Проводжу предметні тижні, що традиційно включають вікторини, розв’язання кросвордів, випуск міні-проектів (стіннівок, лепбуків). Беру активну участь у роботі шкільного методичного об’єднання вчителів.
Використовуючи сучасні типи уроків та методичні прийоми, намагаюся будувати свою роботу методично грамотно, продумано, щоб готувати до життя високоінтелектуальних, освічених, креативних, творчо розвинених особистостей, які вміють критично мислити, формувати у здобувачів освіти основні компетентності, виховувати патріота своєї країни. Висновок