Портфоліо вчителя початкових класів

Про матеріал

Потфоліо вчителя початкових класів. Досвід роботи .Тема:"Психолого-педагогічні умови організаці навчально-виховної роботи учнів з підручником учнів початкової школи"

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Портфоліо вчителя початкових класів Капустянської філіїБакшанського ОЗЗСО Гончарук Ольги Миколаївни

Номер слайду 2

Запрошую Вас у свій маленький, але світ

Номер слайду 3

Гончарук Ольга Миколаївна Рік народження-1986 Освіта-вища2009р.-закінчила Уманський державний педагогічний університет ім. П. Тичини. Спеціальність: «Початкове навчання . Практична психологія»Місце роботи: Капустянська філія Бакшанського ОЗЗСО

Номер слайду 4

Учитель - вічний учень

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Педагогічне кредо“ Якщо хочеш виховати в дітях сміливість розуму,самостійність як особистісну рису, то створи такіумови, щоб спалахи їх думок утворювали царстводумки, дай їм можливість відчути себе в ньому-володарями ” Ш. Амонашвілі

Номер слайду 8

Життєве кредо “Любити життя і цінувати кожну його хвилину. Нести радість. У книгах шукати істину, у людях – мудрість.”

Номер слайду 9

Моє завдання. Виростити дітей активними співбесідниками. Зробити навчання цікавим. Виховувати дітей, впевненими у своїх силах та можливостях. Як садівник доглядає молоді саджанці, так і я – одопомагаю своїм учням тягнутися до світла знань, бо вірю, що вони виростуть мудрими, творчими, здатними примножувати добро. Я вірю в своїх учнів!style.colorfillcolorstroke.colorfill.type

Номер слайду 10

Моя педагогічна філософія. Розвивати, навчати, виховувати одночасно. Максимально враховувати індивідуальні здібності учня. Створювати позитивний мікроклімат. Всебічно розвивати творчі здібності дітей. Формувати свідому, активну особистість та громадянина своєї країни. Учень – це не посудина, яку потрібно заповнити, учень – факел, який треба запалити.

Номер слайду 11

Тема над якою працюю:«Психолого-педагогічні умови організації навчально-виховної роботи з підручником учнів початкових класів»

Номер слайду 12

Актуальність проблеми. Аналіз спеціальної літератури свідчить про те,що зазначена проблема не є новою у психолого-педагогічній літературі. Проблема формування в молодших школярів уміння працювати з підручником тісно пов’язана з теорією шкільного підручника-галуззю науки,що вивчає основні характеристики цього виду навчальної літератури. Досліджувалися зокрема –питання сутності підручника.,Структури та функціонального забезпечення.,Роботи з підручником(текстом)на уроках .,особливостей підручника початкової школи. ОБ’ЄКТ ДОСЛІДЖЕННЯ : організація роботи з підручником на уроках у початкових класах . ПРЕДМЕТ ДОСЛІДЖЕННЯ: психолого-педагогічні умови організації роботи з підручником в учнів початкових класів. МЕТА ДОСЛІДЖЕННЯ полягає у розробці ,теоретичному обгрутуванні й експерементальній перевірці психолого-педагогічних умов ефективного формування в учнів початкових класів уміння працювати з підручником.

Номер слайду 13

В основу дослідження покладена така гіпотеза: формування в учнів початкових класів уміння самостійно працювати з підручником залежить від використання на уроках дидактичних методів та засобів навчання. Завдання дослідження: Розглянути теоретичні основи. Розглянути систему дидактичних засобів та методів навчання, які спрямовані на формування уміння самостійно працювати з підручником. Експериментально дослідити методику використання, роль та місце дидактичних засобів та методів навчання, що сприяють формуванню уміння самостійно працювати з підручником. • Довести ефективність використання дидактичних засобів та методів навчання, що формують уміння самостійно працювати з підручником.

Номер слайду 14

Підручник — це особ­лива дидактична система, яка не тільки розкриває зміст навчання, а й є специфічною моделлю процесу навчання. Це означає, що підручник має двоєдину суть. З одного боку, для переважної більшості учнів він є джерелом знань, носієм змісту навчання, з іншого, він є засобом на­вчання, який володіє матеріальною формою, пов´язаною зі змістом навчання, з процесом засвоєння цього змісту. Підручник - це ядро системи засобів навчання, тому існує ціла те­оретична система розроблення підручників. Це теорія підручника, яка спирається на вікову психологію, на досягнення психологічної науки, особливо на психологію сприймання. Нині гостро стоїть питання не просто підручника, а цілого навчального комплексу, до якого, крім підручника, входять ті засоби навчання, що доповнюють підручник: посібники, дидактичні матеріали, словники, довідники, хрестоматії та ін. У побудові змісту підручника використовують ідею "ядра" й лонки" підручника. "Ядро" - це той матеріал, який є стабільним, не­змінним і покликаний служити школі до 10 років. Друга частина, за потреби, може змінюватися, оновлюватися з часом.

Номер слайду 15

Уміння працювати з підручником. Уміння працювати з текстом. Виділяти головну думку. Складати план. Переказувати. Ставити запитання. Працювати над правилом Уміння працювати з позатекстовими компонентами. Виконувати завдання. Працювати з інструкцією. Працювати з таблицею і схемою. Працювати з ілюстрацією Уміння користуватися апаратом орієнтування. Орієнтуватися у структурі підручника. Орієнтуватися у шрифтових та кольорових виділеннях і сигналах-символах

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Складання і читання асоціативного куща. Робота в групах. Робота в парах. Вправа “Мікрофон”.“Акваріум”.“Авторське крісло”Мозкова атака. Застосовую такі інтерактивні методи навчання:

Номер слайду 18

Вчимося граючись

Номер слайду 19

Схема моєї професійної діяльностіМетодична робота. Методичні розробки уроків, заходів. Семінари, педради. Робота в МО вчителів початкових класів. Самоосвіта. Навчальна робота. Позакласна робота. Урок. Стандартний НестандартнийІндивідуальні бесіди. Робота з обдарованими дітьми. Робота з учнями по підготовці до конкурсів. Робота з батьками

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Принципи роботиІндивідуальність. Науковість. СистематичністьЄдність вимог. Наочність. Об’єктивність. Різноманіття форм, методів. Наступність. Доступність. Диференційований підхід

Номер слайду 22

Напрямки роботи. Розвивати творчі здібностіВпроваджувати інноваційні методи навчання та виховання. Здійснювати диференційований підхід до навчання. Створити умови для всебічного розвитку дитини

Номер слайду 23

Правила педагогічної майстерності

Номер слайду 24

Нагороди вчителя примножуються нагородами його учнів Всеукраїнська інтернет-олімпіада «На урок» з предметів початкової школи

Номер слайду 25

Всеукраїнський конкурс «Лайфхаки з української мови» від проекту «На урок»

Номер слайду 26

Основні напрямки виховної роботи. Взаєморозуміння. Творчий підхід. Формування учнівського колективу. Толерантність. Співпраця вчитель-батьки. Виховна робота з класом має не менше значення, ніж навчальна діяльність. Діти з великим задоволенням приймають участь у позакласних заходах, дуже активні.

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Номер слайду 29

Робота з батьками

Номер слайду 30

Творча лабораторія

Номер слайду 31

Початкова школа – це перша сходинка, на яку стають шестирічні школярі, піднімаються все вище й вище на шляху до знань. Спогади про першу вчительку, про шкільних друзів, про дзвінкі перерви, екскурсії будуть все життя зігрівати вже дорослих людей, які досягли чогось у житті. Тому так важливо в молодшому шкільному віці закласти в дитину тягу до знань, відчуття шкільного товариства, повагу до старших наставників. Ось чому на вчителеві початкових класів лежить особлива відповідальність за подальші успіхи своїх вихованців. Початкова школа – це перша сходинка, на яку стають шестирічні школярі, піднімаються все вище й вище на шляху до знань. Спогади про першу вчительку, про шкільних друзів, про дзвінкі перерви, екскурсії будуть все життя зігрівати вже дорослих людей, які досягли чогось у житті. Тому так важливо в молодшому шкільному віці закласти в дитину тягу до знань, відчуття шкільного товариства, повагу до старших наставників. Ось чому на вчителеві початкових класів лежить особлива відповідальність за подальші успіхи своїх вихованців.

Номер слайду 32

ВИСНОВКИ: 1. Уміння працювати з підручником є невід’ємною складовою уміння вчитися.2. Уміння працювати з підручником є уміння працювати з кожним зі структурних компонегтів навчальної книги.3. Психолого-педагогічними умовами формування у молодших школярів уміння працювати з підручником є:мотиваційне забезпечення працювати з навчальною книгою.,комплексність і поетапність структурних компонентів працювати з підручником.,міжпредметний характер вироблення зазначеного уміння.,поєднання прямого й опосередкованого способів формування.

Номер слайду 33

Золоті правила педагога. Підтримуй і допомагай тому, хто цього потребуєРозвивай в дитині допитливість, творчу фантазію. Умій зацікавити. Переймай цікаве з досвіду інших. Люби дітей і вони віддячать тобі тим же. Дитині потрібна свобода думки

Номер слайду 34

Плани на майбутнєСприяти участі дітей у шкільних конкурсах, олімпіадах. З метою підвищення педагогічної майстерності займатися самоосвітою. Поповнювати матеріали уроків, шкільних та позашкільних заходів. Приймати участь в професійних конкурсах. Підвищувати професійну категорію

Номер слайду 35

Номер слайду 36

Дякую за перегляд!Можна зорі розсипати в небі,Можна вітер спинити на мить. Та для цього всміхатися требаІ світ дитини любить!

pptx
Додано
16 березня 2022
Переглядів
994
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку