Портфоліо вчителя початкових класів

Про матеріал
Дане портфоліо було створено відповідно до сучасних вимог і стандартів професійних портфоліо вчителів та відображає професійний ріст педагога від першої категорії до вищої. Містить тісну співпрацю з батьками, відображає окремі моменти навчально-виховного процесу, мотивує до саморозвитку вчителів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Портфоліо вчителя початкових класів. Слободо-Шлишковецького Ліцею. Любчик Ірини Василівни

Номер слайду 2

Запрошую Вас у свій маленький, але світ

Номер слайду 3

Любчик Ірина Василівна 1976 рік народження1993-1995 – навчання в Барському педагогічному училищі 1996-2001 – навчання у Вінницькому педагогічному університеті1995-2011 – вчитель початкових класів Грушанської ЗОШ І-ІІ ст.2012-2019 вчитель початкових класів Слободо-Шлишковецького НВК2019 – вчитель початкових класів Слободо-Шлишковецького Ліцею

Номер слайду 4

Учитель - вічний учень

Номер слайду 5

Педагогічне кредо«ВІДКРИТИ В КОЖНІЙ ДИТИНІ ДУШУ ТВОРЦЯ. ДАТИ ЇЙ ЗМОГУ ПРОБУДИТИСЯ І РОЗКВІТНУТИ» В. О. СУХОМЛИНСЬКИЙ.

Номер слайду 6

Життєве кредо “Любити життя і цінувати кожну його хвилину. Нести радість. У книгах шукати істину, у людях – мудрість.”

Номер слайду 7

«Діти, як квіти. Доторкнись до кожної з них –і вона задзвенить, і розсиплеться аромат, не схожий один на одного».

Номер слайду 8

Моє завдання. Зробити навчання цікавим. Виростити дітей активними співбесідниками, впевненими у своїх силах та можливостях. Як садівник доглядає молоді саджанці, так і я – одопомагаю своїм учням тягнутися до світла знань, бо вірю, що вони виростуть мудрими, творчими, здатними примножувати добро. Я вірю в своїх учнів!style.colorfillcolorstroke.colorfill.type

Номер слайду 9

Моя педагогічна філософія. Розвивати, навчати, виховувати одночасно. Максимально враховувати індивідуальні здібності учня. Створювати позитивний мікроклімат. Всебічно розвивати творчі здібності дітей. Формувати свідому, активну особистість та громадянина своєї країни. Учень – це не посудина, яку потрібно заповнити, учень – факел, який треба запалити.

Номер слайду 10

Тема, над якою працюю:Інтегроване навчання. НУШ

Номер слайду 11

Актуальність проблеми. Відповідно до вимог Державного стандарту початкової загальної освіти учитель початкових класів повинен постійно удосконалювати процес навчання, що дозволяє дітям ефективно і якісно засвоювати програмний матеріал. Тому, я вважаю, доцільно використовувати інтерактивні технології.

Номер слайду 12

Інтегроване навчання. Працюючи в початковій школі я намагаюся знайти такі шляхи вдосконалення навчально-виховного процесу, що сприяли б самовираженню учнів, їх особистісно-ціннісному ставленню до навчання, вмінню виконувати творчі завдання. Таким шляхом є проведення уроків на основі інтеграції предметів . Це є інновацією у освіті.

Номер слайду 13

Ґрунтовно аналізувати навчальну інформацію; творчо підходити до засвоєння навчального матеріалу;Навчитися слухати іншу дитину, поважати думку іншого;Моделювати і розв’язувати пізнавальні та життєві ситуації;Вчитися працювати в групі, визначати своє місце в ній, уникати конфліктів, прагнути до діалогу, знаходити спільне рішення. Застосування інтегрованого навчання дає змогу учням:

Номер слайду 14

Застосовую такі інтерактивні методи навчання:-робота в парах;-робота в групах;-вправа “Мікрофон”;-вправа “Крісло автора”;-вправа “Кластер”;-квест-дослідження;-метод “Оживлення”-вправа “Асоціатив-ний кущ”.

Номер слайду 15

Вчимося граючись

Номер слайду 16

Робота з LEGO

Номер слайду 17

Маленькі читачі

Номер слайду 18

Схема моєї професійної діяльностіМетодична робота. Методичні розробки уроків, заходів. Семінари, педради. Робота в МО вчителів початкових класів. Самоосвіта. Навчальна робота. Позакласна робота. Урок. Стандартний НестандартнийІндивідуальні бесіди. Робота з обдарованими дітьми. Робота з учнями по підготовці до конкурсів. Робота з батьками

Номер слайду 19

Принципи роботиІндивідуальність. НауковістьІнтеграція. СистематичністьЄдність вимог. Наочність. Об’єктивність. Різноманіття форм, методів. Наступність. Доступність. Диференційований підхід

Номер слайду 20

Напрямки роботи. Розвивати творчі здібностіВпроваджувати інноваційні методи навчання та виховання. Здійснювати диференційований підхід до навчання. Створити умови для всебічного розвитку дитини

Номер слайду 21

Правила педагогічної майстерності

Номер слайду 22

Нагороди вчителя примножуються нагородами його учнів

Номер слайду 23

Участь у методичній роботіНавчальний рік. Участь в МОУчасть в педрадах, семінарах2023 Керівник ШМО вчителів початкових класів. Виступ на тему «Діяльнісний підхід у навчанні учнів початкових класів»2024 Керівник творчої спільноти вчителів початкових класів. Виступ на тему «Практичне використання інноваційних технологій на уроках в початкових класах»2024 Відкритий урок математики на тему «Відтворення в різних видах діяльності ймовірних та фактичних результатів лічби предметів. Зчитування і порівняння даних з таблиць, схем, піктограм. Виконання простих завдань на основі зібраних даних.»Доповідь на тему «Застосування інтеграції навчання як засіб формування ключових компетентностей»

Номер слайду 24

Основні напрямки виховної роботи. Взаєморозуміння. Творчий підхід. Формування учнівського колективу. Толерантність. Співпраця вчитель-батьки. Виховна робота з класом має не менше значення, ніж навчальна діяльність. Діти з великим задоволенням приймають участь у позакласних заходах, дуже активні.

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Робота з батьками

Номер слайду 28

Робота з батьками

Номер слайду 29

Мій кабінет

Номер слайду 30

Творча лабораторія

Номер слайду 31

З досвіду Початкова школа – це перша сходинка, на яку стають шестирічні школярі, піднімаються все вище й вище на шляху до знань. Спогади про першу вчительку, про шкільних друзів, про дзвінкі перерви, екскурсії будуть все життя зігрівати вже дорослих людей, які досягли чогось у житті. Тому так важливо в молодшому шкільному віці закласти в дитину тягу до знань, відчуття шкільного товариства, повагу до старших наставників. Ось чому на вчителеві початкових класів лежить особлива відповідальність за подальші успіхи своїх вихованців.

Номер слайду 32

ВИСНОВКИ: Інтегроване навчання дозволяє розв'язати одразу кілька завдань: розвивають комунікативні вміння й навички, допомагають встановленню емоційних контактів між учасниками процесу;забезпечують виховне завдання, оскільки змушують працювати в команді, прислухатися до думки кожного; знімають нервове напруження, дають можливість змінювати форми діяльності, переключати увагу на основні питання.

Номер слайду 33

Золоті правила педагога. Підтримуй і допомагай тому, хто цього потребуєРозвивай в дитині допитливість, творчу фантазію. Умій зацікавити. Переймай цікаве з досвіду інших. Люби дітей і вони віддячать тобі тим же. Дитині потрібна свобода думки

Номер слайду 34

Плани на майбутнєСприяти участі дітей у конкурсах, олімпіадах. З метою підвищення педагогічної майстерності займатися самоосвітою. Поповнювати матеріали уроків, шкільних та позашкільних заходів. Приймати участь в професійних конкурсах. Підвищувати професійну категорію

Номер слайду 35

Дякую за перегляд!Можна зорі розсипати в небі,Можна вітер спинити на мить. Та для цього всміхатися требаІ світ дитини любить!

pptx
Додав(-ла)
Любчик Іра
Додано
13 серпня
Переглядів
159
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку