Портфоліо вчителя початкових класів Блінової Ольги Володимирівни

Про матеріал

•Умови

•формування позитивної мотивації до навчання

•збагачення змісту навчання цікавим матеріалом;

•утвердження прагнення до саморозвитку та самовдосконалення•раціональна організація навчального процесу;

•використання різних способів педагогічної та психологічної підтримки дитини;

• прогнозування ситуації успіху•гуманне ставлення до всіх учнів;

•бачення в кожній дитині особистість; задоволення потреби дитини у спілкуванні із учителем та однолітками•формування допитливості та пізнавального інтересу;

•формування адекватної самооцінки своїх можливостей

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Портфоліо. Путивльськазагальноосвітня школа І – ІІІ степенів № 1ім. Радіка Руднєвавчителя початкових класів Блінової Ольги Володимирівни. Блінова О. В. Путивльськазагальноосвітня школа І – ІІІ степенів № 1ім. Радіка Руднєва. Портфоліо вчителя початкових класів Блінової Ольги Володимирівни

Номер слайду 2

2002 рік закінчила Путивльський педагогічний коледж. 2007 рік Харківський національний університет. 2012 рік Сумський педагогічний університет.2011-2012 рік курси підвищення кваліфікації Сумського обласного інституту. Педагогічний стаж -11 років. Блінова О. В.

Номер слайду 3

Життєве кредо моє – не стояти на місці,Йти завжди вперед та вести за собою,Щоденно із дітьми чогось та навчитись,Ніколи, ні в чому не знаю спокою. Блінова О. В.

Номер слайду 4

Педагогічне кредо. Мелодія починається з першої ноти, саме вона визначає її характер. Початкова школа - своєрідна перша нота шкільного життя Що може буть дорожче, ніж дитя, Якого любиш ти до забуття?Але піднять його на власні ноги -для цього треба все життя. Блінова О. В.

Номер слайду 5

Методична тема. Формування мотивації до навчання у молодших школярів. Блінова О. В.

Номер слайду 6

Мотив (мотив фр. – спонукальна причина, привід до дії) є формою потреби, яка спонукає до діяльності. Блінова О. В.

Номер слайду 7

Блінова О. В.

Номер слайду 8

Класифікація першокласників по ставленню до навчання діти – добрі виконавці діти з інтелектуальною ініціативою діти, що інакше виявляють своє ставлення до навчання діти, що не можуть самостійно працювати діти, що засмучуються від помилки, та стараються бути непомітними. Блінова О. В.

Номер слайду 9

Блінова О. В.

Номер слайду 10

Прийоми, засоби та форми формування мотивації до навчання молодших школярів. Блінова О. В.

Номер слайду 11

Творчі, дослідницькі завдання, ситуації успіху Складання анаграм, Складання задач, Складання римовок на певну тему, Складання казок за поданим початком ( основною частиною, кінцем),- Гра “ Де друга половинка”, Розгадування загадок, кросвордів тощо. Блінова О. В.

Номер слайду 12

Інтерактивні вправи“ Криголами “ ,“ Асоціативний кущ ”,“ Будьмо знайомі “ ,“ Мозаїка “,“ П'ять мислячих капелюхів “,“ Дуель ”, “ Рефлексія “. Блінова О. В.

Номер слайду 13

Позакласний захід. Ненько Україна. Блінова О. В.

Номер слайду 14

Мої випускники вміють мислити, орієнтуються в різних життєвих ситуаціях, формулюють та відстоюють власну думку, вміють здобувати інформацію та працювати з нею, вони комунікабельні, мають певний багаж знань. А найголовніше – бажають навчатися. Блінова О. В.

Номер слайду 15

Можна зорі розсипати в небі,Можна вітер спинити на мить. Та для цього всміхатися треба.І світ дитини любить. Колегам бажаю успіху у навчальній діяльності!Блінова О. В.

Номер слайду 16

Дякую за увагу! Блінова О. В. Блінова О. В.

pptx
Додано
6 лютого 2018
Переглядів
1837
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку