Портфоліо вчителя початкових класів Патенко Людмили Василівни

Про матеріал
Портфоліо представлене у вигляді презентації педагогічного досвіду вчителя початкових класів, який атестується. Аналіз та узагальнення досвіду за підзвітний період
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Портфоліо вчителя початкових класів. Дорошівського закладу загальноїсередньої освіти І-ІІІ ступенів

Номер слайду 2

Патенко Людмила Василівнавчитель початкових класів

Номер слайду 3

Візитна картка. Дата народження: 11 квітня 1972 р. Освіта: вища. Закінчила у 1993 році Миколаївський державний педагогічний інститут за спеціальністю «Педагогіка і методика початкового навчання» Посада : вчитель початкових класів. Стаж роботи: 26 років. Категорія : перша

Номер слайду 4

Науково-методична проблема:«Мотивація на уміння як вагомийчинник розвитку особистості молодшого школяра»Педагогічне кредо:«Ніколи не вважай, що ти все знаєш, що тобі нічому вчитись»

Номер слайду 5

«Будь майстром, поетом, художником у справі, яку ти робиш»В. Сухомлинський. Майстерність вчителя. Займатися самоосвітою«Вчити і вчитися самій»Відповідати сучасності та змінам у системі освіти. Ділитися досвідом, намагатися бути прикладом. Ніколи не зупинятися на досягнутому. Щоб кожен учень отримував задоволення від кожного уроку

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Моя методична робота. Участь у засіданнях МОвчителів початкових класів. Участь у засіданнях керівників МО Проведення відкритих уроків. Проведення тренінговихзанять. Виступи на семінарах. Виступи на педрадах Самоосвіта Публікації на веб-ресурсах

Номер слайду 8

Курси підвищення кваліфікації вчителів інформатики м. Южноукраїнськ«Погляд в майбутнє крізь призму педагогіки гри. Методика «Шість цеглинок»Тренер НУШ«Педагогіка партнерства. Основні шляхи роботи з батьками»2019

Номер слайду 9

Загальношкільні батьківські збори«Нова українська школа –перспективи розвитку»Педагогічна рада«Оцінювання в НУШ – ресурс для розвитку»Засідання керівників МО «Пріорітетні напрямки роботи початкової ланки освіти»

Номер слайду 10

Педагогічний ярмарок« Навчаємо мислити критично»Семінар « Системно-діяльнісний підхід як філософія освіти початкової школи»Засідання МО вчителів початкової школи

Номер слайду 11

Workshopінтерактивних технологій»«Розвиток пізнавальногоінтересу через упровадження Семінар« Професійна компетентністьпедагога»

Номер слайду 12

На шляху до самовдосконалення. Брала участь у модулях, семінарах, вебінарах, курсах, сертифікованих заходах , конференціях. Освітній портал «Всеосвіта»Освітній портал«На урок»Миколаївський ОІППОСтудія онлайн-освіти Едера

Номер слайду 13

Портали «Всеосвіта» «На урок»Мої публікації на веб-ресурсах https://naurok.com.ua/urok-literaturnogo-chitannya-v-dackevich-yak-z-yavilasya-drukovana-kniga-219481.htmlhttps://naurok.com.ua/integrovaniy-urok-doslidzhennya-tema-viter-219479.htmlhttps://www.youtube.com/watch?v=3 L9 U7l. Wd7o. A&t=5shttps://naurok.com.ua/svyato-mi-diti-tvo-ukra-ni-mi-lyubimo-ridnu-batkivschinu-219495.htmlhttps://www.youtube.com/channel/UCNd9 Bd-Hg. UOuh2o46fnog. QA/videos?view=0 Створюю онлайн-тести на порталі«На урок»Відеозвіти із життя класу

Номер слайду 14

Нагороди

Номер слайду 15

Дитина повинна бути мотивована не тільки результатом, але і самим процесом навчальної діяльності. Основні принципи навчання. Науковість Доступність  Зв'язок з життямІндивідуальний Наочність Емоційністьпідхід  

Номер слайду 16

Діти вчаться успішно та добиваються вагомихрезультатів :коли вмотивовані на навчання y комфортному середовищі використовуються методи, які відповідають різним стилям і способам навчання; використовуються їхні знання і вміння мають можливість випробувати нові знания на практиці можуть побачити використання здобутих знань та вмінь на практиці повністю залучаються до процесу навчання

Номер слайду 17

У своїй роботі використовую. Технології Інформаційно-комунікаційніІнтерактивні Проблемно-пошуковіОсобистісно-орієнтованого навчання. Діяльнісного підходу

Номер слайду 18

Урок-проєкт. Урок-гра. Урок-казка. Урок-подорож. Урок-тренінг. Шляхи формування мотивації – нестандартні уроки

Номер слайду 19

Форми роботи на уроціІндивідуальні Парні Групові Дискусійні

Номер слайду 20

«Вчитись легко, коли вчитись цікаво»«Кріслоавтора»«Хмараслів»«Мозковий штурм»Прийом«Фішбоун» «Карусель»«Асоціативнийкущ»«Кубикзапитань»

Номер слайду 21

Найдужча мотивація до навчання – зацікавленість. Коли дитина усвідомлює мету свого навчання, вона досягне успіху. Метод «Сторітелінг» Метод «Займи позицію»Метод «Один – два - чотири»

Номер слайду 22

 Активно використовую ІКТ для підвищення якості освіти

Номер слайду 23

Використання LEGO-технологіїв освітньому процесіНавчання через гру

Номер слайду 24

Впровадження технологій «Щоденні 5»Слухання. Читання для себе. Читання для когось. Робота зі словами. Письмо для себе

Номер слайду 25

Математика разом. Математика самостійно. Математичне письмо

Номер слайду 26

Вправи, які розвивають міжпівкульні зв’язки, синхронізують роботу півкуль, покращують розумову діяльність, сприяють поліпшенню пам’яті та уваги, полегшують процес читання і письма. Кінезіологія - засіб розвитку мовлення та інтелектуальних здібностей дітей

Номер слайду 27

Мої учні є активними учасниками, переможцямиконкурсів «Колосок», «Соняшник», «Кенгуру»олімпіад на освітніх порталах «Всеосвіта»,«На урок»

Номер слайду 28

Позаурочна професійна діяльність Основні напрямки виховної роботи Формування учнівського колективу. Творчий підхід. Співпраця Розвиток особистостіВзаєморозуміння вчитель-батьки

Номер слайду 29

Усний журнал «Одна єдина Соборна Україна»Година спілкування«Запалимо свічку пам’яті»

Номер слайду 30

Турнір мовознавців«Бринить, співає наша мова калинова»Подорож країною Толерантності«Сонце всім однаково сяє»

Номер слайду 31

Квест «Прощавай, наша перша книго!»

Номер слайду 32

Співдружність з сім’єю, опора на родинні традиції набуває сьогодні нового педагогічного змісту та особливої актуальності

Номер слайду 33

Казкова родинна подорож «Зима-чарівниця»

Номер слайду 34

Екскурсія у Вознесенський краєзнавчий музей. Знайомимось з історією рідного краю, матеріальними цінностями, традиціями та звичаями народу

Номер слайду 35

Птахи – наші друзіАкції «Моя годівничка»«Найкраща шпаківня»

Номер слайду 36

Учасники і переможці творчих конкурсів«Новорічна композиція»«Український сувенір»

Номер слайду 37

І місце у районному етапі обласної акції «Корисні переселенці»Пошуково-дослідницька робота «Ромашка – донька Сонця» Районного етапу обласного конкурсу «Тварина року – горлиця»

Номер слайду 38

Відпочинок з користю. Наші шкільні перерви

Номер слайду 39

Підвищувати свій професійний рівень і не зупинятися на досягнутому. Вивчати за різними джерелами останні досягнення педагогічної науки і практики. Впроваджувати в навчально-виховнуроботу сучасні інноваційні технологіїПрацювати над розвитком компетентностей учнів, їх обдарованостіСтворювати сприятливі умови для навчання Мої завдання на майбутнєВести, але не тягнути за собою. Спонукати, але не змушувати. Розвивати, вчити і виховувати. Сприяти участі дітей у конкурсах і олімпіадах

Номер слайду 40

Дітей я прагну научити жити, Іти за покликом палких сердець, Красу і відчувати, і творити, І інших чути, й слухати себе.  Нехай я крапля у освітнім морі, Нехай зірок з небес не дістаю, Знання мої не стліють у коморі –Я їх сучасним дітям роздаю. Я вчитель! I дякую долi,Що у мене є щастя просте,-Чути знову в шкiльнiм коридорi. Cлова учнiв : «Наша Людмила Василівна йде!»Я вчитель, тому що не знаю. В свiтi кращої долi, нiж ця!Бо професiю цю я вважаю. Вищим проявом хисту митця! Я вчитель, тому що навчаюсь,А не тiльки дiтей своїх вчу,Кожним учнем своїм я пишаюсь,Кожним учнем своїм я живу!

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
21 листопада 2021
Переглядів
3774
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку