Портфоліо вчителя української мови та літератури

Про матеріал
Портфоліо вчителя української мови та літератури Портфоліо для підвищення категорії. В ньому: відомості про вчителя; методи, які використовуються на уроках; участь учнів у конкурсах; самоосвіта; фотогалерея.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Портфоліо вчителя української мови та літератури Геєць Юлії Олександрівни

Номер слайду 2

Будемо знайомі!Геєць Юлія Олександрівна Дата і місце народження - 25 травня 1995 р., місто Прилуки, Чернігівської області Освіта - у 2014 році закінчила Прилуцький гуманітарно-педагогічний коледж ім. І. Я. Франка за спеціальністю вчитель з початкової освіти, у 2017 році закінчила Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя за спеціальністю філологія, у 2018 році закінчила Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка за спеціальністю викладач української мови і літератури та зарубіжної літератури, вчитель художньої культури. Стаж роботи – 4 роки Педагогічний стаж роботи – 4 роки Місце роботи – Прилуцька гімназія №3 імені Сергія Гордійовича Шовкуна Посада – вчитель української мови та літератури Категорія - спеціаліст другої категорії

Номер слайду 3

П’ять «золотих» правил учителя Кожного разу, коли тобі хочеться командувати дітьми, згадай своє дитинство і про всяк випадок з'їж морозиво;Вищим проявом педагогічної успішності є посмішка на обличчях дітей;Пам'ятай: поганий лікар може забрати життя, поганий учитель - спопелити душу;Не заходь в душу до дітей, якщо тебе про це не просили;Кожного разу, коли хочеться нагрубити кому-небудь, рахуй до мільйона.

Номер слайду 4

Життєве кредо. Кожна прожита секунда – це частинка життя, а кожну частинку життя треба гідно прожити. Педагогічне кредо Вчитель повинен допомогти дитині розкрити потенційні можливості,стимулювати до саморозвитку та самовдосконалення.ppt_xppt_xppt_xppt_x

Номер слайду 5

Моя педагогічна філософія Розвивати, навчати, виховувати одночасно; Максимально враховувати індивідуальні здібності учня; Створювати позитивний мікроклімат в дитячому колективі; Всебічно розвивати творчі здібності дітей; Формувати свідому, активну особистість та громадянина своєї країни.

Номер слайду 6

Проблема над якою працюю“Інтерактивні методи на уроках української мови та літератури ”

Номер слайду 7

Основні напрямки роботи. Впровадження нових форм і методів роботи. Створення умов для всебічного розвитку дитини. Розвиток індивідуальних якостей учнів

Номер слайду 8

Основні принципи роботинавчаннянауковостідоступностінаочностінаступностііндивідуального підходу

Номер слайду 9

Ставлю перед собою такі завдання: Підвищити результативність у навчанні;Диференціювати роботу учнів під час виконання тренувальних вправ;Сприяти усвідомленню значущості отриманих знань;Розвивати вміння працювати над розв’язуванням важливих проблем як самостійно, так і в групі;Формувати вміння робити вибір, приймати рішення і нести відповідальність за прийняте рішення;Залучати учнів до позакласної та позашкільної діяльності, яка сприяє розвитку в учнів творчості (олімпіади, конкурси, участь у заходах тижня української мови та ін.). Очікувані результати: Розвивається у школярів пізнавальний інтерес до вивчення предмету;Поліпшиться засвоєння нового матеріалу, учні краще сприйматимуть інформацію;Підвищиться пізнавальна активність дітей на уроці.

Номер слайду 10

Форми проведення нестандартних уроків

Номер слайду 11

Методи та прийоми роботи:“Знайди помилку” (свідомо допускаю в прочитаному або написаному заздалегідь тексті чи реченні помилку, яку потрібно помітити);“Словограй” (кожній команді пропоную кілька карток з написаними словами. Завдання: першій команді з-поміж карток вибрати ті, на яких слова написані правильно, другій команді — ті, на яких слова написані неправильно); “Загадкова торбинка” (учасники команд по черзі витягують з торбинки номерки запитань, на які мають дати відповідь. Якщо команда не знає відповіді, на допомогу приходять суперники і заробляють собі додатковий бал);Дубль-диктант (диктую слова з орфограмами, а учні повинні зразу ж записувати слова на те саме правило);Кросвордний диктант (диктую не саме слово, а його тлумачення, учні записують відповідь);Літературний диктант (пропоную 10—12 запитань з теми, учні записують відповіді, а потім один одному перевіряють роботу і виставляють оцінки);“Займи позицію” (на дошці плакати «за», «проти», «це складне питання». Пропоную учням висловити власну позицію щодо матеріалу уроку. Вибираю декількох учасників і прошу їх обґрунтувати свою позицію);

Номер слайду 12

“Незакінчене речення” (завдання може бути усним і письмовим. Наприклад: «Для мене сьогодні важливим було...», «Сьогодні я навчився…»);“Мислитель” (даю учням завдання скласти сенкан до певного поняття. Потім вони обмінюються творчими роботами в парах чи групах з подальшим аналізом та оцінюванням їх)Робота в парах “Пограємось у слова” (один учень записує іменник, а другі добирають до нього прикметник тощо. Можна розширити кількість учасників групи, що передбачатиме добір або інших прикметників, або слів інших частин мови);“Запитання в подарунок” (учні мають сформулювати щонайбільшу кількість запитань за темою уроку, потім обмінюються запитаннями й готують на них відповіді);“Розмалюй речення” (для учнів 5 класу пропоную непоширені речення, які учні повинні доповнити другорядними членами);“Мовний етикет” (завдання: в коротких діалогах озвучити вітання з друзями, прощання з батьками, запрошення на день народження, розмова по телефону);“Колаж” (встановлення відповідності між сюжетними малюнками та уривками твору з метою посилення сприйняття сюжету);“Буктрейлер” (творення групою дітей сучасної реклами на книгу);“Метод проєктів” (система навчання, за якою учні здобувають знання у процесі планування і виконання практичних, творчих завдань);“Постер” (художньо-наукове оформлення плаката з метою кращого засвоєння навчального матеріалу);

Номер слайду 13

“Мозковий штурм” (відома інтерактивна технологія колективного обговорення, що широко використовується для вироблення декількох рішень конкретної проблеми);“Мікрофон” (надає можливість кожному сказати щось швидко, по черзі, відповідаючи на питання або висловлюючи свою думку чи позицію);Робота в малих групах “Єдинопочаток” (учні складають тексти, в яких усі слова починаються з тієї самої літери); Фольклорна вікторина (учні відповідають на запропоновані питання);Гра «павутиння слів» (учні знаходять пару до запропонованих у таблиці слів);«Розшифруй висловлювання» (перед учнями таблиця, у якій розміщені в хаотичному порядку цифри від 1-20, під кожною цифрою написаний склад або слово; є умова - читати від 1 до 20); Вірю – не вірю (учням ставиться питання, а вони відповідають «Вірю», якщо відповідь правильна, або «Не вірю», якщо відповідь невірна);Літературна вікторина «Чи уважний ти читач» (учням ставиться питання, в якому може бути помилка, уважні мають знайти цю помилку, виправити та відповісти на запитання).

Номер слайду 14

Переваги використання ІКТ під час вивчення української мови та літератури: Дозволяє відійти від традиційних форм навчання;Підвищити індивідуалізацію навчальної діяльності учнів;Оптимізувати засвоєння мовних структур та граматичних правил;Подолати монотонність заняття при формуванні мовленнєвої та комунікативної компетенції учнів;Сприяє розвитку читання, письма, мовлення;Сприяє оволодінню усним спонтанним мовленням, розвитку критичного мислення;Сприяє адаптації учнів до виконання завдань.

Номер слайду 15

ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО КОМУНІКАТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ Вивчення нового матеріалу;Контроль знань і умінь учнів;Проведення позакласних заходів;Виконання домашнього завдання;Повторення та узагальнення;Повторення та узагальнення;Закріплення вивченого матеріалу.

Номер слайду 16

МОДЕЛЬТВОРЧОГОВЧИТЕЛЯПрагнення доінноваційноїдіяльностіСамо-вдосконалення. Високийпрофесіоналізм. Здатністьдо співпраціЗагальнокультурнакомпетентність. Аналіз власноїпедагогічної діяльностіЗдатністьпередбачатирезультати. Високийступіньрозвиткуppt_xppt_xppt_xppt_xppt_x

Номер слайду 17

Самоосвітакурс «Успішне вчителювання – прості рецепти на щодень» на освітній платформі онлайн-курсів Prometheus; навчання «Академічна доброчесність» в студії онлайн-освіти «Ed. Era»; навчання «Домедична допомога» в студії онлайн-освіти «Ed. Era»; курс підвищення кваліфікації «Освітня галузь: Мовно-літературна»; курс «Підвищення кваліфікації педагогічних працівників: нові вимоги і можливості» на освітній платформі онлайн-курсів Prometheus;курс «Медіаграмотність для освітян» на освітній платформі онлайн-курсів Prometheus;курс «Освіта для всіх: різноманітність, інклюзія та фізичний розвиток» на освітній платформі онлайн-курсів Prometheus; курс «Дивись під ноги! Дивись, куди ідеш» на освітній онлайн-платформі «Зрозуміло»; курс «Розумію: курс з психологічно-емоційної підтримки» на освітній платформі Освіторія.

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Участь учнів у конкурсах та олімпіадах. Всеукраїнський відкритий марафон з української мови імені Петра Яцика (2020 р. - Кальян А., IV місце);Всеукраїнська олімпіада з української мови та літератури на платформі «На Урок» (осінь 2022р., зима 2023р., осінь 2023р.);Всеукраїнські інтернет-конкурси «Жінки в науці», «(Не)звичайна школа»;Обласний дитячий літературний конкурс “Барвінкова, веселкова, найдорожча рідна мова” (2023 р.- Кулик Катерина 7-Б, ІІ місце; Сисунова Ангеліна 8-Б, учасниця);Міський етап Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика (2023 р.- Кулик Катерина 7-Б, учасниця).

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Власні навчальні матеріали, опубліковані на освітніх онлайн-порталах «На Урок», «Всеосвіта»:Інтегрований урок української літератури з математикою на повторення 6 клас; Контрольна робота з української мови тема "Вступ. Повторення та узагальнення вивченого. Синтаксис. Пунктуація" 8 клас;Українська мова 5 клас. Урок-мандрівка до країни "Суфіксів";Українська мова 5 клас. Презентація до Уроку-мандрівки до країни "Суфіксів"; Контрольна робота з української мови для 8 класу.

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Моя фотогалерея

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Я - класний керівник8 клас. Кажу собі: Я - класний керівник! І намагаюсь бути справді класним. І зустрічаю учнів я своїх, Щоб кожен день їм видався прекрасним!

Номер слайду 29

Для мене діти – це і щастя і турбота, Відповідальність і тривога теж. Без відпочинку й вихідних робота, Любов така, яка немає меж!

Номер слайду 30

Номер слайду 31

Мої плани на майбутнє Продовжувати впроваджувати у навчальний процес інноваційні методи навчання; З метою підвищення педагогічної майстерності займатися самоосвітою; Сприяти та заохочувати дітей до участі у шкільних конкурсах, олімпіадах; Працювати над розвитком пізнавальної активності учнів; Поповнювати матеріали уроків, шкільних та позашкільних заходів; Приймати участь в професійних конкурсах; Підвищувати свій професійний рівень і не зупинятися на досягнутому; Удосконалювати власні методи викладання української мови та літератури.

Номер слайду 32

Учителем не кожен може бути,Не кожне серце вміє говорить…Учитель лише той, хто вміє чути,Окрилити, навчити і любить. Тендітну душу ласкою зігрітиІ добротою ниву засівать,Безмежно, щиро цілий світ любитиІ дітям усього себе віддавать.

Номер слайду 33

Сьогодні бажаю всім присутнім бути: У – успішними. С – самовпевненими. П – працьовитимиІ – інформованими. Х – хоробрими. У – уважними. УСПІХУ ПІД МИРНИМ НЕБОМ!

Номер слайду 34

Дякуюза увагу!

pptx
Додано
22 березня
Переглядів
145
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку