Будемо знайомі!Геєць Юлія Олександрівна Дата і місце народження - 25 травня 1995 р., місто Прилуки, Чернігівської області Освіта - у 2014 році закінчила Прилуцький гуманітарно-педагогічний коледж ім. І. Я. Франка за спеціальністю вчитель з початкової освіти, у 2017 році закінчила Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя за спеціальністю філологія, у 2018 році закінчила Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка за спеціальністю викладач української мови і літератури та зарубіжної літератури, вчитель художньої культури. Стаж роботи – 4 роки Педагогічний стаж роботи – 4 роки Місце роботи – Прилуцька гімназія №3 імені Сергія Гордійовича Шовкуна Посада – вчитель української мови та літератури Категорія - спеціаліст другої категорії
П’ять «золотих» правил учителя Кожного разу, коли тобі хочеться командувати дітьми, згадай своє дитинство і про всяк випадок з'їж морозиво;Вищим проявом педагогічної успішності є посмішка на обличчях дітей;Пам'ятай: поганий лікар може забрати життя, поганий учитель - спопелити душу;Не заходь в душу до дітей, якщо тебе про це не просили;Кожного разу, коли хочеться нагрубити кому-небудь, рахуй до мільйона.
Моя педагогічна філософія Розвивати, навчати, виховувати одночасно; Максимально враховувати індивідуальні здібності учня; Створювати позитивний мікроклімат в дитячому колективі; Всебічно розвивати творчі здібності дітей; Формувати свідому, активну особистість та громадянина своєї країни.
Ставлю перед собою такі завдання: Підвищити результативність у навчанні;Диференціювати роботу учнів під час виконання тренувальних вправ;Сприяти усвідомленню значущості отриманих знань;Розвивати вміння працювати над розв’язуванням важливих проблем як самостійно, так і в групі;Формувати вміння робити вибір, приймати рішення і нести відповідальність за прийняте рішення;Залучати учнів до позакласної та позашкільної діяльності, яка сприяє розвитку в учнів творчості (олімпіади, конкурси, участь у заходах тижня української мови та ін.). Очікувані результати: Розвивається у школярів пізнавальний інтерес до вивчення предмету;Поліпшиться засвоєння нового матеріалу, учні краще сприйматимуть інформацію;Підвищиться пізнавальна активність дітей на уроці.
Методи та прийоми роботи:“Знайди помилку” (свідомо допускаю в прочитаному або написаному заздалегідь тексті чи реченні помилку, яку потрібно помітити);“Словограй” (кожній команді пропоную кілька карток з написаними словами. Завдання: першій команді з-поміж карток вибрати ті, на яких слова написані правильно, другій команді — ті, на яких слова написані неправильно); “Загадкова торбинка” (учасники команд по черзі витягують з торбинки номерки запитань, на які мають дати відповідь. Якщо команда не знає відповіді, на допомогу приходять суперники і заробляють собі додатковий бал);Дубль-диктант (диктую слова з орфограмами, а учні повинні зразу ж записувати слова на те саме правило);Кросвордний диктант (диктую не саме слово, а його тлумачення, учні записують відповідь);Літературний диктант (пропоную 10—12 запитань з теми, учні записують відповіді, а потім один одному перевіряють роботу і виставляють оцінки);“Займи позицію” (на дошці плакати «за», «проти», «це складне питання». Пропоную учням висловити власну позицію щодо матеріалу уроку. Вибираю декількох учасників і прошу їх обґрунтувати свою позицію);
“Незакінчене речення” (завдання може бути усним і письмовим. Наприклад: «Для мене сьогодні важливим було...», «Сьогодні я навчився…»);“Мислитель” (даю учням завдання скласти сенкан до певного поняття. Потім вони обмінюються творчими роботами в парах чи групах з подальшим аналізом та оцінюванням їх)Робота в парах “Пограємось у слова” (один учень записує іменник, а другі добирають до нього прикметник тощо. Можна розширити кількість учасників групи, що передбачатиме добір або інших прикметників, або слів інших частин мови);“Запитання в подарунок” (учні мають сформулювати щонайбільшу кількість запитань за темою уроку, потім обмінюються запитаннями й готують на них відповіді);“Розмалюй речення” (для учнів 5 класу пропоную непоширені речення, які учні повинні доповнити другорядними членами);“Мовний етикет” (завдання: в коротких діалогах озвучити вітання з друзями, прощання з батьками, запрошення на день народження, розмова по телефону);“Колаж” (встановлення відповідності між сюжетними малюнками та уривками твору з метою посилення сприйняття сюжету);“Буктрейлер” (творення групою дітей сучасної реклами на книгу);“Метод проєктів” (система навчання, за якою учні здобувають знання у процесі планування і виконання практичних, творчих завдань);“Постер” (художньо-наукове оформлення плаката з метою кращого засвоєння навчального матеріалу);
“Мозковий штурм” (відома інтерактивна технологія колективного обговорення, що широко використовується для вироблення декількох рішень конкретної проблеми);“Мікрофон” (надає можливість кожному сказати щось швидко, по черзі, відповідаючи на питання або висловлюючи свою думку чи позицію);Робота в малих групах “Єдинопочаток” (учні складають тексти, в яких усі слова починаються з тієї самої літери); Фольклорна вікторина (учні відповідають на запропоновані питання);Гра «павутиння слів» (учні знаходять пару до запропонованих у таблиці слів);«Розшифруй висловлювання» (перед учнями таблиця, у якій розміщені в хаотичному порядку цифри від 1-20, під кожною цифрою написаний склад або слово; є умова - читати від 1 до 20); Вірю – не вірю (учням ставиться питання, а вони відповідають «Вірю», якщо відповідь правильна, або «Не вірю», якщо відповідь невірна);Літературна вікторина «Чи уважний ти читач» (учням ставиться питання, в якому може бути помилка, уважні мають знайти цю помилку, виправити та відповісти на запитання).
Переваги використання ІКТ під час вивчення української мови та літератури: Дозволяє відійти від традиційних форм навчання;Підвищити індивідуалізацію навчальної діяльності учнів;Оптимізувати засвоєння мовних структур та граматичних правил;Подолати монотонність заняття при формуванні мовленнєвої та комунікативної компетенції учнів;Сприяє розвитку читання, письма, мовлення;Сприяє оволодінню усним спонтанним мовленням, розвитку критичного мислення;Сприяє адаптації учнів до виконання завдань.
Самоосвітакурс «Успішне вчителювання – прості рецепти на щодень» на освітній платформі онлайн-курсів Prometheus; навчання «Академічна доброчесність» в студії онлайн-освіти «Ed. Era»; навчання «Домедична допомога» в студії онлайн-освіти «Ed. Era»; курс підвищення кваліфікації «Освітня галузь: Мовно-літературна»; курс «Підвищення кваліфікації педагогічних працівників: нові вимоги і можливості» на освітній платформі онлайн-курсів Prometheus;курс «Медіаграмотність для освітян» на освітній платформі онлайн-курсів Prometheus;курс «Освіта для всіх: різноманітність, інклюзія та фізичний розвиток» на освітній платформі онлайн-курсів Prometheus; курс «Дивись під ноги! Дивись, куди ідеш» на освітній онлайн-платформі «Зрозуміло»; курс «Розумію: курс з психологічно-емоційної підтримки» на освітній платформі Освіторія.
Участь учнів у конкурсах та олімпіадах. Всеукраїнський відкритий марафон з української мови імені Петра Яцика (2020 р. - Кальян А., IV місце);Всеукраїнська олімпіада з української мови та літератури на платформі «На Урок» (осінь 2022р., зима 2023р., осінь 2023р.);Всеукраїнські інтернет-конкурси «Жінки в науці», «(Не)звичайна школа»;Обласний дитячий літературний конкурс “Барвінкова, веселкова, найдорожча рідна мова” (2023 р.- Кулик Катерина 7-Б, ІІ місце; Сисунова Ангеліна 8-Б, учасниця);Міський етап Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика (2023 р.- Кулик Катерина 7-Б, учасниця).
Власні навчальні матеріали, опубліковані на освітніх онлайн-порталах «На Урок», «Всеосвіта»:Інтегрований урок української літератури з математикою на повторення 6 клас; Контрольна робота з української мови тема "Вступ. Повторення та узагальнення вивченого. Синтаксис. Пунктуація" 8 клас;Українська мова 5 клас. Урок-мандрівка до країни "Суфіксів";Українська мова 5 клас. Презентація до Уроку-мандрівки до країни "Суфіксів"; Контрольна робота з української мови для 8 класу.
Мої плани на майбутнє Продовжувати впроваджувати у навчальний процес інноваційні методи навчання; З метою підвищення педагогічної майстерності займатися самоосвітою; Сприяти та заохочувати дітей до участі у шкільних конкурсах, олімпіадах; Працювати над розвитком пізнавальної активності учнів; Поповнювати матеріали уроків, шкільних та позашкільних заходів; Приймати участь в професійних конкурсах; Підвищувати свій професійний рівень і не зупинятися на досягнутому; Удосконалювати власні методи викладання української мови та літератури.