Атестація педагогічних працівників 2024
|
|
1 слайд |
Вітаю! Розпочну словами! Учителем не кожен може бути, Не кожне серце вміє говорить... Учитель лише той , хто вміє чути, Окрилити , навчити і любить
|
2 слайд
|
Рубрика“Я — вчитель”. Я, Лось І. Г., вчитель початкових класів Балаклійського ліцею № 1 ім. О. А. Тризни. Мій шлях до дитячих сердець молодших школярів розпочався у 1992 році після закінчення Харківського національного університету ім. Г. С. Сковороди . Маю стаж 32 роки, спеціаліст вищої категорії зі званням вчитель-методист
|
3 слайд
|
Рубрика“Я — вчитель”. Професія вчителя важка, відповідальна, а разом з тим, цікава. Вона потребує не тільки великих знань, а й витримки, духовних сил та , навіть, мужності. Понад 32 роки я переконуюся в тому , що мені цікаво: вчитися й навчати інших, розвиватися й надихати інших, змінюватися самій та змінювати інших, генерувати ідеї та ділитися з іншими , помилятися щоб знайти істину; шукати можливості
|
4 -5 слайди
|
Рубрика“Я — вчитель”. Працюючи в початковій школі багато років , я визначила для себе декілька важливих педагогічних принципів. Вони прості, але ефективні. 1. Кожна дитина повинна мати успіх. Маленький успіх дитини народжує великий успіх у житті. Кожна їх перемога, хоч і маленька, але це вже перемога. 2. Кожна дитина- особистість. Учителеві необхідно створити лише атмосферу взаєморозуміння, направляти дитину, а не примушувати її. 3.Кожна дитина — талановита. Але талановита по-своєму. Педагогу лише потрібно допомогти їй розкрити себе, показати всі свої можливості. 4. Кожна дитина як промінь І моя мета достукатися до кожної душі, допомогти повірити в себе. Ідуть дні , летять роки, але не змінюється моє педагогічне кредо: “Щоб бути хорошим вчителем , потрібно любити те, що викладаєш, і тих, для кого викладаєш “
|
6 слайд
|
Методична тема , над якою працюю «Використання інтерактивних методів навчання на уроках в початкових класах з метою формування ключових компетентностей учнів.” Мета досвіду: підготовка дитини не до окремого уроку «на завтра», а до самостійного життя. Вважаю важливим навчити бачити реальне застосування знань й умінь, одержаних на уроці, в своєму власному житті. Соціуму необхідні учні, готові навчатись впродовж життя.
|
7 слайд
|
Характеристика досвіду Навчання – важка розумова праця. І щоб ця праця була успішною, вона має бути цікавою, бажаною для учнів. На своїх уроках я використовую дослідницький підхід до предмета вивчення, коли учням не дають готових висновків, а надають змогу висунути свої гіпотези, або самостійно знайти правильну відповідь. Для того, щоб на уроках робота була цікавою, я намагаюся їх навчати в ігровій формі й використовувати інтерактивні методи навчання. Проводжу нестандартні форми уроків: уроки-подорожі, уроки-змагання, уроки-вікторини, уроки КВК. Для ефективної співпраці учня і вчителя на початку уроків стараюсь створити емоційний, позитивний настрій кожної дитини на подальшу роботу. Тому свої уроки розпочинаю з привітань у віршах, які розвивають пам’ять, збагачують словниковий запас школярів, виховують у них елементарні навички, використовую "психоформули". Великого значення надаю мотивації навчальної діяльності. На цьому етапі фокусую увагу учнів на проблемі і викликаю інтерес до теми. Використовую такі прийоми як «Вилучити зайве», «Роз’єднай слова», «Криголам», які розвивають в учнів уміння формувати власну точку зору й доводити власну позицію |
8-9 слайд
|
Характеристика досвіду
Дитина – це сонце , навколо якого мають обертатися всі засоби навчання. |
10 слайд |
Характеристика досвіду “Оживити” урок , зв’язати його з дійсністю, забарвити різними фарбами почуттів, озвучити урок музикою, звуками природи мені дозволяють мультимедіа , які я активно використовую в практиці .
|
11 слайд
|
Життя й здоров’я учасників освітнього процесу- найголовніше, тому, незважаючи на війну в Україні, змогла організувати якісний навчальний процес Цифрові сервіси допомагають мені вивести сучасний урок на якісно новий рівень, тобто підвищити статус учителя, впровадити в навчальний процес інформаційні технології, розширити можливості ілюстративного супроводу уроку, використати різні форми навчання та види діяльності в межах одного уроку. |
12-14 слайд |
Я — учні — батьки З перших днів навчання я знайшла з дітьми спільну мову. Залучила батьків до співпраці, до спільного проведення позакласних заходів. Ми провели багато сімейних свят, тематичних заходів,веселих концертів,уроків пам’яті, захоплюючих та корисних виховних годин.
|
|
Я — учні — батьки Мій девіз роботи з батьками. Ставитися до батьків : До нетерплячих- терпляче! До сором’язливих- турботливо! До розгніваних- доброзичливо! До образливих-особливо тактовно! До грубих- делікатно! А до всіх разом- уважно!
Сьогоденя вимагає зміни в взаємодії з батьками, розширення тематики життєво важливих проблем, надання більшої щирості та відвертості зустрічам, навіть , якщо вони через монітор комп’ютера
|
15-18 слайд
|
Мої здобутки в професії Жоден урок не проходить без створення ситуації успіху . Результатом цього є велике бажання учнів брати участь у різних олімпіадах та конкурсах на сайтах «Всеосвіта» та “ На Урок”. Таким чином діти формують власне уявлення про свої можливості та самостверджуються. Діти активно приймали участь й перемагали : - Олімпіада з української мови та літератури- Олімпіада з предметів початкової школи - Олімпіада з математики , з курсу “Я досліджую світ” - Всеукраїнський конкурс “ Колосок”, “ Кенгуру”, “ Соняшник” та ін. - Всеукраїнський інтернет-конкурс «Fake: як розпізнати та протидіяти?»Маю нагороди вчителя: свідотства про підготовку учнів, свідотства про переможців та іменні подяки від сайту “ На Урок” й “ Всеосвіта”*Кудряшова Анастасія учасниця XIII Всеукраїнського конкурсу дитячого малюнка «Охорона праці очима дітей – 2024» *Участь у предметних тижнях початкової школи
|
|
Мої здобутки в професії - Маю сертифікати, що підтверджують мою участь у програмі підвищення кваліфікації
- 2019 -2022 р. виконувала обов’язки керівника територіального методичного об’єднання вчителів початкових класів: -планувала роботу територіального методичного об’єднання; проводила засідання ТМО; вела відповідну документацію; готувала звіти й аналізи роботи ТМО Учасниця семінарів, вебінарів , тренінгів -КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» Учасниця семінару-практикуму для вчителів початкових класів за темою «Забезпечення компетентнісно-орієнтованого навчання учнів НУШ» -Учасниця семінару-практикуму з теми "Як оцінити учнів у початковій школі. Практикум з формувального оцінювання" - 19 .03.2024 Учасниця тренінгу “ Цифрові навички для освіти з Google“ - Ділюся досвідом роботи з колегами під час зустрічей на ШМО, педрадах, ТМО. - Готую виступи-зустрічі з батьками майбутніх першокласників |
|
Мої здобутки в професії
- Свої знання розповсюджую як перспективний педогогічний досвід на освітніх платформах |
|
Я не хочу бути кращим вчителем країни і не ставлю собі за мету зібрати “ усі лаври та почесті” . Проте я дуже хотіла би, аби Господь і надалі дарував мені снаги торувати той шлях, який я для себе обрала, а знання та життєві поради, якими я завжди щедро ділилася зі своїми учнями , зрештою, знадобилися їм для того, аби зробити нашу державу та свої долі нехай трошечки, але щасливішими та успішнішими
Дякую за увагу! |