Пошукові завдання, матеріал для дослідження за темою "Характеристика образу Печоріна" за творчістю М.Лермонтова "Герой нашого часу"

Про матеріал

Пропонується до уроків "Герой нашого часу" М.Ю.Лермонтова роздатковий матеріал з метою засвоєння знань. "Душевна сповідь Григорія Олександровича Печоріна", "Цитатна характеристика образу", “Цеглинка до цеглинки", "Характеристика Печоріна за опорними словами"," Коло “друзів” Печоріна?"

Перегляд файлу

Душевна сповідь Григорія Олександровича Печоріна

                Цитатна характеристика образу                         

                     “Цеглинка до цеглинки”

Усі читали на моєму​    обличчі ознаки поганих схильностей, яких не було, але їх передбачали

- і вони народилися” 

Я був ладен любити​    цілий світ, - мене ніхто не зрозумів: і я вивчився​   ненавидіти”

Я глибоко відчував добро і​      зло; ніхто мене не голубив, усі ображали: я став​  злопамятним; я був понурий, - інші діти веселі й балакучі; я відчував себе вищим за них, - мене ставили нижче” 

Я казав правду - мені не​      вірили: я почав обманювати; пізнавши добре світ і пружини суспільства, я зробився вправним у науці життя й

бачив, як інші без вправності щасливі, користуючись задурно

вигодами, яких я так невтомно добивався”

        Григорій​    

Олександрович Печорін

 

Моя безбарвна молодість​      минула в боротьбі з собою і зі світом; кращі свої почуття, боячись глуму, я ховав у глибині серця: вони там і померли” 

  

Я був скромний - мене​  звинувачували в лукавстві: я став​  скритним”

 "Навіщо ​   я жив? З якою​      метою я народився?​     

“У моїх​     грудях народився​  розпач, не той розпач, що лікують дулом пістолета, а холодний, безсилий розпач, прикритий гречністю й добродушною усмішкою”

“У мені​     душа зіпсована​   світом”

 

Я став моральним​      калікою: одна половина душі моєї не існувала, вона висохла,

випарувалася, померла, я її відразу і кинув, - тимчасом як друга ворушилася й жила до послуг кожного, і цього ніхто не помітив, бо ніхто не знав про існування її загиблої половини”

“Жовч моя схвилювалася,​      я почав жартома - і​      закінчив щирою злістю”

 

Я іноді відчуваю

Моє життя було тільки

“У мене нещасливий​   

презирство до себе... чи не я нехтую іншими?”​     

ланцюгом смутних і невдалих протиріч серцю або розуму”

характер... якщо я роблю нещасливими інших, то і сам не менш нещасливий”

       Характеристика Печоріна за опорними словами

 

Обдарована й глибока людина

Надзвичайно талановитий

Герой перехідного часу, представник дворянської молоді

Підступний

 Григорій​   

   Олександрович     

           Печорін

 

Нехтував суспільство, у якому жив

Кинув виклик суспільству

 

За нестриману поведінку відправляють на службу в заслання

 

“Науки теж набридли”

Розчарований у житті

Самотній

Непотрібний, нікчемний 

Відсутній високих суспільних ідеалів

Мстивий

Цінує свою волю

Робить, що йому хочеться

Скептик

Без друзів, без коханої

Бездушний

Дозволяє собі принижувати інших

Винний у смерті Белли

Чому ж М.Лермонтов назвав Печоріна “героєм нашого часу”?

Причина нещасть багатьох людей

Коло “друзів” Печоріна?

      Розкажіть про відношення Печоріна до героїв

 

Печорін і Грушницький

 

Печорін і Максим Максимович

 

 

Печорін і княжна Мері

Печорін і Бела

Печорін і Віра

 

 

 

 

Печорін і Ундіна

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Лісутіна Валентина Павлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Вижга Валентина Григорівна
    Матеріал цікавий, оригінально викладений. Сподіваюсь, допоможе зрозуміти важкий для дітей літературний образ. Дякую!.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Кучерява Надія Олексіївна
    Матеріал дуже корисний при характеристиці Печоріна.Образ непростий для сприймання учнями. Цей матеріал буде великою підмогою в розумінні образу. Спасибі!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pdf
До підручника
Зарубіжна література 9 клас (Волощук Є.В., Звиняцьковський В.Я., Філенко О.М.)
Додано
14 грудня 2018
Переглядів
6884
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку