Послідовність створення зайченя із паперу

Про матеріал
Створення поробки із паперу за 35 хвилин уроку. Дітям так подобається отримувати швидкий результат! Тільки дві смужки, закладені гармошкою... І тулуб готовий. Голівка, лапи, малювання обличчя....Техніка створення зайченя розрахована на учнів 5-6-х класів. В презентації додані фотографії виробів, створених на онлайн уроці 14 та 15 жовтня 2024 року учнями 5 та 6 класів нашої школи
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Послідовність створення зайченяіз паперу Презентацію підготувала вчитель технологій Люботинської ЗОШ I –III ступенів №4 спеціаліст першої категорії Вакар Тетяна Леонідівна

Номер слайду 2

Одна із доступних технік, яка викликає зацікавленість учнів, це створення виробів із паперу, який складається гармошкою1. Вирізати чотири смужки шириною 4 см та довжиною 30 см. Склеїти кожні дві смужки. Скласти їх одна на одну під кутом 90 градусів. Склеїти. Постійно загортати вгору почергово праву смужку, потім ліву. Так отримуємо гармошку. Заклеїти кінці до основи

Номер слайду 3

2. Приклеїти ніжку – опору для голівки. Смужку розміром 6*2 см скласти навпіл, склеїти. Приєднати до квадратної основи.3. До голівки розміром трохи більше квадратної основи гармошки (діаметром 5-5,5 см) вирізати вуха 6*2 см. Серединки декорувати рожевим або блакитним папером. Приклеїти вуха до голівки зі зворотнього боку.

Номер слайду 4

4. Намалювати фломастером чи гелієвою ручкою очі, ніс, щоки, язичок. Приклеїти голівку до ніжки

Номер слайду 5

5. Приклеїти метелик під голівкою розміром 3*1 см.6. Вирізати дві лапи розміром 2,5 см * 1,5 см та 3,5*1,7 см. Приклеїти лапи до тулуба між частинами гармошки

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Успіхів і натхнення!Можна вирізати дві смужки шириною 2,5см, довжиною 30см, голівка буде діаметром 3-3,5см. Тоді отримуємо зайченя меншого розміру

pptx
Пов’язані теми
Технології, 5 клас, Презентації
Додано
15 жовтня
Переглядів
157
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку