День святого Валентина покликаний дарувати виключно позитивні емоції. Ще б пак, адже він символізує любов, доброту і дружбу. Як зробити цей день особливим, таким, який запам’ятається учням та буде ще й корисним? Маємо кілька ідей!
Три запитання до себе
Якщо хтось думає, що любов – це просто, то він, на жаль, помиляється. Кожен може дати своє визначення цьому поняттю, втім, усі сходяться в одному: поки не пізнаєш і не приймеш себе таким, яким ти є, ти навряд зможеш щиро покохати іншу людину. І для того, аби краще зрозуміти самих себе, запропонуйте учням спробувати дати відповіді на три запитання:
- Чому важливо любити себе?
- Що ти любиш у собі?
- Що змушує тебе відчувати себе коханим?
Ці відповіді допоможуть багато чого зрозуміти і зробити правильні висновки.
Що таке кохання?
Поговоріть зі школярами про те, що таке кохання. Адже насправді важливо розуміти, що любити когось – це не лише дарувати валентинки 14 лютого. Поцікавтеся, як діти розуміють, що їх люблять:
- як вони розуміють кохання;
- для чого людині кохання;
- чим відрізняються поняття «любов» та «кохання»;
- любити когось – це…
- як проявляти свою любов;
- як пов’язані любов та відповідальність.
Вірші про кохання
Запропонуйте дітям пригадати свої улюблені вірші про кохання. Якщо таких раптом немає, то зачитайте кілька відомих (або не дуже) віршів, а потім запитайте, що саме в них сподобалося дітям, а що – ні. І, звісно, як вони їх розуміють.
А потім попросіть школярів у поетичній формі перерахувати речі, які їм дорогі. Так, поетичний талант є не в усіх, але наша мета – не створити довершений твір. Можна почати просто з «Я люблю», а потім перерахувати, що, кого саме та чому вони люблять. Учні можуть прочитати свою роботу вголос наприкінці уроку.
До речі, це завдання допоможе розвинути креативне мислення учнів, що, погодьтеся, в сучасному світі дуже важливо! А більше цікавих ідей, пропозицій, теоретичних і практичних матеріалів, що розкривають засади розвитку креативного мислення, ви знайдете в авторському курсі Любові Цукор «Розвиток креативного мислення: від теорії до практики».
Листи коханим
Навряд у День святого Валентина є щось більш актуальне, ніж написання любовних листів. Але почекайте, чому б для початку не прочитати листи, які писали коханим людям відомі письменники? Це дає можливість поглянути на відомих особистостей по-іншому, побачити, якими вони були людьми, зробити цікаві висновки. Оберіть найцікавіші з вашої точки зору листи, зачитайте перед класом, а потім обговоріть.
Для прикладу, один із листів Василя Симоненка дружині:
Люба Малюсю!
Сьогодні пишу тобі останнього листа і навіть не знаю, чи встигнеш ти його одержати до мого приїзду. Правда, це не дуже важливо. За ці три дні нічого не зміниться, хіба скучу за тобою ще більше. Нарешті ти, мабуть, зітхнеш з полегшенням — не буду обридати своєю писаниною.
Хочеться написати багатенько, але немає часу. Стоять хлопці над головою — пора їхати на весілля. Нап’юся, як сапожник. Буду пити, поки не побачу в стакані тебе.
Малюсик! Скучив за тобою жахливо. Жду — не діждуся, коли вже закінчаться екзамени і я побачу тебе, мою хорошу.
Цілую тільки один раз, але міцно-міцно. Люблю.
Твій В.
Кампанія любові
Нехай учні спробують створити інформаційну кампанію, яка заохочуватиме людей бути добрими та виявляти одне до одного любов.
Звісно, для початку варто розробити концепцію. Для цього обʼєднайте дітей у групи та запропонуйте їм подумати над тим, як саме вони привертатимуть увагу цільової аудиторії, які меседжи до них доноситимуть тощо. Кампанія має включати слоган, зображення, коротку рекламну презентацію.
Щоб залишити свій коментар, необхідно зареєструватись.