Навчання впродовж життя – одна з найважливіших компетентностей сучасної людини. Протягом декількох років в Україні було розроблено та запроваджено нову систему підвищення кваліфікації, яка передбачає значне розширення можливостей для самовдосконалення та розвитку педагогічної майстерності вчителів.
Відповідно до вимог чинного законодавства, педагог має свободу вибору суб'єктів, тем, видів, способів тощо підвищення кваліфікації. Зокрема, звернемо увагу на Постанову КМУ від 21.08.2019 №800 (Деякі питання підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників):
- Пункт 6. Педагогічні і науково-педагогічні працівники можуть підвищувати кваліфікацію за різними формами, видами.
- Пункт 7. Педагогічні та науково-педагогічні працівники самостійно обирають конкретні форми, види, напрями та суб’єктів надання освітніх послуг з підвищення кваліфікації (далі - суб’єкти підвищення кваліфікації).
- Пункт 9. Суб’єктом підвищення кваліфікації може бути заклад освіти (його структурний підрозділ), наукова установа, інша юридична чи фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, що провадить освітню діяльність у сфері підвищення кваліфікації педагогічних та/або науково-педагогічних працівників.
- Пункт 13. За результатами проходження підвищення кваліфікації педагогічним та науково-педагогічним працівникам видається документ про підвищення кваліфікації, технічний опис, дизайн, спосіб виготовлення, порядок видачі та обліку якого визначається відповідним суб’єктом підвищення кваліфікації.
«На Урок» як суб'єкт підвищення кваліфікації працює відповідно до вимог чинного законодавства, надаючи послуги, спрямовані на професійне зростання педагогів за різномантіними напрямами та всебічний розвиток учасників освітнього процесу.
За понад 6 років діяльності Освітній проєкт «На Урок» організував сотні вебінарів, десятки конференцій та курсів для вчителів. Для того, аби педагогам, які працюють в 5 та 6 класах НУШ, було простіше зорієнтуватися в навчальному матеріалі, підготували перелік заходів, які можна переглянути та навчатися в межах підвищення кваліфікації.
Онлайн-курси для вчителів НУШ (адаптаційний цикл навчання):
Онлайн-курси для вчителів – комплекс навчальних матеріалів на актуальні для освітян теми, авторами яких є викладачі-практики та спеціалісти із різних сфер освіти, науки, культури.
Особливості участі: всі курси дистанційні, кожен, хто зареєструється, має необмежений доступ до навчальних матеріалів, спілкування в коментарях, додаткових матеріалів. За потреби учасник курсу може придбати повний доступ до курсу, що передбачає доступ до фінального іспиту та завантаження свідоцтва підвищення кваліфікації.
- Створення привабливого освітнього простору: практика застосування цифрових інструментів (30 годин)
- Інструменти виявлення та надолуження освітніх втрат при вивченні математики (30 годин)
- Використання SMART-технології на уроках в освітньому просторі НУШ (30 годин)
- Компетентнісний підхід до вивчення предметів мовно-літературної галузі: проблеми, особливості, реалізація (30 годин)
- Організація вивчення української мови та літератури у середній ланці НУШ із компенсацією освітніх втрат (30 годин)
- Організація ефективного навчання у Новій українській школі (30 години ПК)
- Компетентнісно орієнтований потенціал уроку: реалізація сучасних інноваційних практик у навчальному процесі (на прикладі громадянської та історичної галузі) (30 годин ПК)
- Викладання предметів природничого циклу в НУШ (20 години ПК)
- Класне керівництво: загальні принципи і робота в умовах дистанційного навчання (30 годин)
Пошук інших курсів: перейдіть за посиланням.
Інтернет-конференції для вчителів НУШ (адаптаційний цикл навчання):
Онлайн-конференції для вчителів – це масштабний, зручний, ефективний формат підвищення кваліфікації, коли протягом дня глядачі у прямому ефірі спілкуються із фахівцями на задану конференцією тему та діляться досвідом.
Особливості участі: конференції проходять в онлайн-форматі та доступні для перегляду в запису; відбуваються відкриті трансляції, долучитись до яких може кожен педагог. За потреби учасники можуть замовити свідоцтво про підвищення кваліфікації, яке відповідає вимогам чинного законодавства.
- Атестація педагогічних працівників відповідно до оновленого Положення
- Здійснення формувального оцінювання в НУШ
- Українська мова: сучасні підходи до викладання
- Практичний інтенсив: інтерактивні технології навчання
- Оцінювання результатів навчання: підходи та практика
- Навчальний рік 2024/2025: підготовка до освітнього процесу
- Компетентнісне навчання в НУШ: поради та практика
- Завершення адаптаційного циклу навчання учнів НУШ
- Освітянський форум: здійснення оцінювання в НУШ
- 6 і 7 клас НУШ: організація ефективного навчання
- Викладання предметів природничого циклу в 6-7 класах НУШ
- Інтерактивні методи навчання в НУШ
- 6 клас НУШ: готовність до нового навчального року
- 5 і 6 клас НУШ: організація ефективного навчання
- 6 клас НУШ: готовність до нового навчального року
- Особливості організації навчання в 5-6 класах НУШ
- Нова українська школа: від початкової до середньої освіти
- Практичний інтенсив: Формувальне оцінювання в НУШ
Пошук інших конференцій за темою: перейдіть за посиланням.
Вебінари для вчителів НУШ (адаптаційний цикл навчання):
Вебінари для вчителів – це онлайн-заходи на визначену тему, які дозволяють у зручний спосіб підвищувати рівень педагогічної майстерності вчителів у дистанційному форматі. Виступи охоплюють максимально широкий перелік тем і дисциплін, які відповідають професійному запиту вчителів англійської мови.
Особливості участі: вебінари перебувають у відкритому доступі та пропонують безкоштовне навчання. Педагоги, які мають акаунт на сайті, можуть вільно реєструватися на захід та переглядати його запис. Трансляція та запис знаходяться на Ютуб-каналі проєкту у відкритому доступі. За потреби педагоги можуть замовити свідоцтво підвищення кваліфікації, яке відповідає вимогам чинного законодавства.
- Тайм-менеджмент: активуємо ефективність класного керівника
- Інтерактивна математика: як залучити учнів за допомогою цифрових технологій
- Самопрезентація учителя: від теорії до практики
- Зміни до Положення про атестацію педагогічних працівників
- Інструменти виявлення і надолуження освітніх втрат на уроках мови та літератури
- Реалізація проєктної діяльності на уроках технологій
- Навчальний рік 2024/2025: методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів базової та старшої школи
- Викладання технологій у 5-6 класах НУШ: реалізація екологічної компетентності
- Вивчення історичних особистостей як важлива складова гуманізації освіти
- Формування громадянської ідентичності: інтегрований курс «Україна і світ: вступ до історії і громадянської освіти»
- Усні методи навчання в НУШ: переваги, недоліки та практичні поради
- Освіта з прав людини як засіб формування та розвитку громадянської та соціальної компетентності НУШ
- Оцінювання навчальних досягнень у НУШ: вимоги, інструменти та методи
- Підсумкове оцінювання навчальних досягнень учнів з використанням Google Forms
- Як креативно та цікаво вивчати біографію письменників і письменниць на уроках літератури
- Формувальне оцінювання в НУШ: поради та практика
- Формування ключових компетентностей на уроках природничих дисциплін
- Формувальне оцінювання в 5-7 класах НУШ: принципи наступності
- Формування лексичної компетентності учнів на уроках англійської мови в умовах НУШ
- Інтеграційний підхід у НУШ
- Дизайн уроку в НУШ
- Нові модулі фізичної культури: особливості викладання в НУШ
- Практикум із використання сервісу Canva: створення навчальних матеріалів для роботи в НУШ
- Оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти у 5-6(7) класах НУШ згідно із чинним законодавством
- Розробка компетентнісно орієнтованих інтерактивних практичних робіт у класах НУШ
- Плануємо урок у 5-7 класах Нової української школи
- Технології візуалізації як засіб формування компетентностей у НУШ
- Формувальне оцінювання на уроках технологій: практичні поради та прийоми
- Здійснення формувального оцінювання в НУШ за допомогою штучного інтелекту
- Формування м'яких навичок під час викладання дисциплін мовно-літературної галузі
- Викладання технологій у 6 класі НУШ: рекомендації та практичний досвід
- Конструювання та оцінювання компетентнісних завдань у 6 класі НУШ: кроки до успішного навчання історії
- Формувальне оцінювання під час дистанційного та змішаного навчання
- Ефективне навчання через розваги в умовах НУШ: інтерактивні платформи та їх застосування
- Педагогіка ефективного навчання у 6 класі НУШ: діяльнісний підхід до викладання
- Навчальна програма природничих наук 6 класу НУШ: успішна реалізація навчального плану
- Своїми руками: проєктна діяльність на уроках історії в 6 класі НУШ
- Форми та інструменти оцінювання на уроці фізкультури в НУШ
- Просопографічний метод на уроках НУШ: теорія і практика використання
- Завершення навчального року в 5-6 класах НУШ: підсумкове оцінювання та робота зі свідоцтвом досягнень
- Виховання на цінностях: використання метаповідомлень у роботі класного керівника НУШ
- Міжпредметність в інтегрованих курсах 5-6 класів НУШ
- Експеримент як пошук відповіді: діяльнісний і компетентнісний підходи в інтегрованих курсах природничої галузі (5-6 класи НУШ)
- Ресурси для створення компетентнісних завдань в інтегрованих курсах природничої галузі 5-6 класів НУШ
- Організація проєктно-технологічної діяльності за напрямком проєкту «Предмети сучасного інтер'єру» (5-6 клас)
- НУШ у 6 класі: освітня та модельні програми, типи оцінювання, оформлення документації
- Навчальна програма НУШ 6 клас: практичний підхід для вчителів української мови
- Уроки географії в 6 класі НУШ: формування культурної компетентності
- Розширені можливості підручника історії для 6 класу НУШ: розробляємо компетентнісно орієнтовані завдання
- Англійська мова в 6 класі НУШ: трансформація цифрових навичок викладання
- Природничі науки – інтегрований курс. Підсумки впровадження в 5 класі та підготовка до 6 класу
Пошук інших вебінарів за темою: перейдіть за посиланням.
Згідно зі ст. 51 Закону України «Про повну загальну середню освіту» підвищення кваліфікації педагогів у частині вдосконалення компетентностей у роботі з дітьми з ООП та надання психологічної підтримки учасникам освітнього процесу є обов'язковими напрямами. Кожен із них має становити не менше 10% від загальної кількості годин підвищення кваліфікації за 5 років. У цих статтях представлено перелік освітніх заходів «На Урок», які можна переглянути та навчатися:
Підвищення кваліфікації педагогів за напрямом «Робота з дітьми з особливими освітніми потребами»;
Нагадаємо, що для педагогів, які працюють та навчаються на сайті Освітнього проєкту «На Урок», працює Служба підтримки, до якої ви можете звернутися за потреби та отримати детальну консультацію щодо підвищення кваліфікації.
Щоб залишити свій коментар, необхідно зареєструватись.