І хоча 2021 рік виходить на фінішну пряму, навчальний рік у розпалі. А отже, маємо белзіч можливостей для саморозвитку та вдосконалення власної педагогічної майстерності. І щоб допомогти педагогам впоратися з цим важливим завданням, ми підготували 5 цікавих вебінарів, присвячених:

  • особливостям роботи ІРЦ;
  • використанню даних дистанційного зондування Землі в освітньому процесі;
  • покращенню навчальної атмосфери у класі;
  • нестандарнтним методам роботи над літературним текстом;
  • теорії множинного інтелекту.

Зміни й основні тенденції в роботі ІРЦ. Інклюзія 2022

Чи знали ви, що в роботі ІРЦ відбулося багато змін? Наприклад, скасовано вікові обмеження для осіб, які можуть користуватися послугами ІРЦ. До цього такі центри працювали з дітьми з 2 до 18 років, а відтепер пройти психолого-педагогічну оцінку розвитку або отримати супровід можуть діти від народження та старше 18 років, які мають особливі освітні потреби. Зверніть увагу: йдеться про здобуття дошкільної, загальної середньої, професійної та фахової передвищої освіти. А за результатами комплексної оцінки визначається категорія (тип) особливих освітніх потреб, які вказуються у висновку ІРЦ. 

На які ще зміни варто звернути увагу? Аби дізнатися це, завітайте на вебінар Сергія Зайцева. Буде багато корисної інформації!

Долучитися 6 грудня о 18:00 (понеділок)

Використання даних дистанційного зондування Землі в сучасному освітньому процесі

Дані дистанційного зондування Землі неодмінно стануть у пригоді вчителям географії, біології та екології, адже онлайн-ресурси, пов’язані з ДЗЗ, можуть стати чудовою та неймовірно зручною альтернативою контурним мапам, а також базою для навчальних проєктів. До того ж завдяки ДДЗ ми можемо отримати багато цікавої інформації про атмосферу Землі, водойми, клімат і не тільки. А як отримати ці дані? Скористатися спеціальніми онлайн-ресурсами!

Бажаєте дізнатися більше про те, де взяти дані дистанційного зондування Землі та як ними користуватися? Про це обов'язково розкаже на своєму вебінарі Владислав Голод. 

Долучитися 7 грудня о 16:00 (вівторок)

Прості та цікаві ідеї для покращення навчальної атмосфери в дружньому класі НУШ

Що таке НУШ? Це не просто нові яскраві меблі, сучасне обладнання та інтерактивний комплекс. Це осередок креативності, творчих досліджень та цікавих експериментів! І це не просто слова, діяльність у Новій українській школі справді можна організувати так, щоби діти із задоволенням йшли до школи, щиро цікавилися предметами та отримували незабутні враження кожного дня. 

Ділимося корисними порадами:

Під час вебінару поговоримо про те, як покращити навчальну атмосферу в класі, зробити шкільне життя комфортнішим, а шкільні роки – яскравими та незабутніми! Тетяна Цюрмаста підготувала багато цікавих ідей для роботи, тож долучайтеся!

Долучитися 7 грудня о 18:00 (вівторок)

Нетрадиційні методи роботи над літературним текстом на уроках читання в початкових класах НУШ

Як ви розвиваєте навички читання в учнів? На щастя, зараз існує багато цікавих методик та прийомів, які можна (і варто!) спробувати. Наприклад, багатьом подобається відома технологія «Щоденні 5», що складається з п’яти видів діяльності: «Письмо для себе», «Читання для себе», «Читання для когось», «Робота зі словами» і «Слухання». Або ж методика активного читання, яка допомагає навчитися «якісно» читати текст. Не менш цікавою є і методика глобального читання:

Читання є потужним засобом виховного і розвивального впливу на особистість дитини, тож не варто зволікати! Про те, які методи розвитку навичок читання використати та як зробити процес читання радісним для учнів молодшої школи, розкаже в межах свого вебінару Тетяна Цюрмаста.

Долучитися 8 грудня о 18:00 (середа)

Теорія множинного інтелекту Г. Гарднера: складові унікальності учня

Чи знали ви, що теорія множинного інтелекту була розроблена ще в 1983 році? А про те, що вона розглядає інтелект у різних (насамперед сенсорних) умовах, а не як домінування однієї здібності до певної діяльності. Якщо говорити простіше, то діти, які мають музичні здібності, можуть не лише чудово грати на фортепіано чи гитарі, а й краще вчитимуться, якщо процес навчання супроводжуватиметься музикою. Цікаво, чи не так? 

Як теорія множинного інтелекту Г. Гарднера допоможе організувати ефективну роботу з учнями? Про це розкаже під час свого вебінару Юлія Батура. Тож приєднуйтеся!

Долучитися 10 грудня о 17:00 (п'ятниця)

Підписуйтесь на нас у Telegram https://t.me/naurok
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Поширити у соціальних мережах
facebook viber telegram Twitter