Державна служба якості освіти України розпочинає вивчення питання щодо організації освітнього процесу в школах, які перейшли на дистанційне навчання. Про це повідомляє МОН.
У межах моніторингу планується з’ясувати:
- які технології використовують для онлайн-навчання;
- наскільки доступні учням необхідні навчальні матеріали;
- чи розроблено розклад занять у дистанційному режимі;
- як відбуваються онлайн-уроки.
Отримана інформація дозволить проаналізувати сильні та слабкі сторони організації дистанційного навчання. Згодом Служба підготує пропозиції щодо його поліпшення.
Як свідчать результати цьогорічних моніторингових досліджень, лише третина учнів погодилися продовжити навчання в онлайн-режимі в 2021/2022 навчальному році, а 84% батьків не задоволені дистанційним навчанням.
Щоб залишити свій коментар, необхідно зареєструватись.