17 липня о 18:00Вебінар: Чи може наука сформувати підприємницьку компетентність?
Новини

Інтеграція та сучасна школа: підсумки конференції «На Урок»

Сучасна школа має надати учням не лише знання, а й навички, необхідні для успішної самореалізації у подальшому житті. Як це зробити? За допомогою інтегрованого навчання! Для багатьох західних країн це вже давно звичний підхід, але для нашої системи освіти інтеграція – досі новинка, до якої ставляться з обережністю. Хоча насправді все не складно і дуже цікаво. Саме для того, щоб розвіяти деякі міфи та сумніви, щоб розібратися та зробити власні висновки, ми організували і провели 26 червня масштабну інтернет-конференцію «Інтегроване навчання: від уроку до курсу»

Ми запросили найдосвідченіших спікерів, які точно знають, як поєднати навчальні теми, предмети та навіть курси так, щоб учні були у захваті та при цьому отримали ґрунтовні знання. І тема дійсно виявилася надзвичайно актуальною: конференцію у прямому ефірі подивилися понад п’ять з половиною тисяч учителів, з них 97,5% – жінки, і 2,5% – чоловіки. При цьому найактивнішими стали освітяни з Києва. Другою та третьою за кількістю переглядів були  Дніпропетровська та Донецька область відповідно. 

Вікторія Круглова розповіла про неймовірно цікаву закордонну освітньо-наукову програму E-Bug, яка вивчає світ мікробіології та розповідає про нього учням. А також про прості та доступні STEM-формати позашкільної освіти.

Олександр Козленко розказав про особливості інтеграції природничих наук у початковій школі та їх взаємозв’язок із теорією в основній. Він звернув увагу на стан інтеграції в основній школі та зробив кілька прогнозів щодо того, що, зрештою, чекатиме на нас далі: ігри, проекти, доповнена реальність чи наука на дотик.

Виступ Тетяни Засєкіної було присвячено експериментальному впровадженню інтегрованого курсу «Природничі науки». Лекторка підбила підсумки першого року експерименту та розказала про плани на майбутнє, а також зруйнувала кілька популярних міфів щодо інтеграції.

Віктор Ковбаса розповів про власний досвід інтеграції інформатики та математики, а також про те, чому інтегроване навчання є першим кроком до STEM-освіти. Він дав кілька порад з планування розкладу (з урахуванням інтеграції) та поділився ідеями організації роботи.

Вікторія Богданова говорила про особливості інтеграції предметів у середній ланці школи. Лекторка торкнулася теоретичних основ інтегрованого навчання та надала слухачам корисні практичні поради, які допоможуть організувати все на вищому рівні, поділилась лайфхаками та практичними кейсами із власного досвіду. 

Людмила Ющенко говорила про інтегральну технологію – традиційну та одночасно інноваційну. І торкнулася важливої теми: як за допомогою інтегральної технології розвивати ключові компетентності учнів. Особливу увагу було приділено ролі інтегральної технології у підготовці компетентних, розвинених, самоактуалізованих випускників. 

Уже традиційно конференцію завершувала панельна дискусія, під час якої спікери відповіли на найгарячіші запитання аудиторії та спробували визначити, що ж таке інтегроване навчання – вимога часу чи шлях до знищення сучасної системи освіти? Зокрема, експерти зосередилися на таких запитаннях:

  • Що спільного та відмінного між інтегрованим навчанням, інтегрованими курсами та інтегрованими уроками, які вони мають особливості?
  • Які головні принципи створення інтегрованих уроків та курсів?
  • Яка основна мета інтеграції?
  • Яким чином принципи інтеграції реалізуються у середній та старшій школі?
  • Як організувати співпрацю вчителів-предметників?
  • Як розробити систему оцінювання?

І це ще далеко не все! А щоб дізнатися більше, дивіться запис конференції! Актуальні теми, досвідчені спікери, гарячі дискусії – ми завжди беремося за цікаві теми, які знаходять відгук у серцях учителів. І найцікавіше попереду, слідкуйте за анонсами!

Підписуйтесь на нас у Telegram https://t.me/naurok
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Поширити у соціальних мережах
facebook viber telegram Twitter
Коментарі

Щоб залишити свій коментар, необхідно зареєструватись.