Зрозумілі жарти, безліч однодумців та безпроблемна комунікація – все це є майже у кожної людини. А як щодо особи або навіть дитини з інвалідністю, яка не має так багато життєвого досвіду? Дитини, яка щоденно зіштовхується з проблемами у комунікації та нерозумінням навколишнього світу?
Безперечно, для дитини з особливими освітніми потребами саме вчитель має стати тим «якорем» розуміння та допомоги. А для цього необхідно знати, з якими проблемами у комунікації зіштовхуються учні з ООП, та розуміти, як їх подолати. Розкаже про це Олена Казачінер у межах вебінару «Формування комунікативних навичок у дітей з особливими освітніми потребами», що відбудеться 18 травня о 18:00.
Про що поговоримо? Про особливості комунікативної діяльності дітей із ООП, формування комунікативних навичок у різних категорій дітей з особливими освітніми потребами, ігрову діяльність як засіб формування соціально-комунікативної компетентності дитини, і обов‘язково – про комунікативну спрямованість корекційно-розвивальних занять.
Навіть якщо у вашому класі немає школярів із ООП – ці знання мають бути у скарбничці кожного педагога!
Щоб залишити свій коментар, необхідно зареєструватись.