Новини

МОН хоче провести вимірювання освітніх розривів

Міністерство освіти і науки України планує впродовж року провести вимірювання освітніх розривів у навчальних результатах учнів. Про це розповів перший заступник міністра освіти і науки України Андрій Вітренко в коментарі Укрінформу. Як він пояснив, МОН просто зараз готується до до проведення загальнонаціонального дослідження, яке дозволить виявити невідповідність знань школярів заявленим компетенціям.

«Зараз відбувається конференція освітян, на якій розглядається питання освітніх розривів, тобто формулювання, як вони визначаються, як вимірюються. Ми готуємося до загальнонаціонального вимірювання. У нас є освітній розрив між компетенцією, яку має опанувати учень, і між тим, що насправді знає та вміє. Це не освітні втрати, а саме освітні розриви. На нашу думку, освітня втрата, це, в першу чергу, на жаль, втрата життя, здоров’я дітей або учасників освітнього процесу, і друге – це втрата освітньої інфраструктури. Невідповідність знань – це освітній розрив, який можна подолати».

                                      Перший заступник міністра освіти і науки України Андрій Вітренко

Також він розказав, що дослідження буде комплексним. Воно має допомогти зрозуміти, які теми потрібно підсилити, які знання поглибити, на що варто звернути увагу, які слід змінити програму. Як результат – буде ясно, як скоротити освітні розриви. МОY планує виміряти два роки пандемії COVID-19 та перший рік повномасштабного вторгнення. 

Окремо Андрій Вітренко нагадав, що Київ уже має досвід вимірювання освітніх розривів: Департамент освіти КМДА розробив та провів відповідне дослідження. Але проведення вимірювання освітніх розривів по всій країні – масштабний проєкт, до того ж доволі дорогий. Тож зараз ведуться перемовини зі Світовим банком щодо фінансування. Але реалізують цей проєкт у будь-якому разі. 

 

Підписуйтесь на нас у Telegram https://t.me/naurok
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Поширити у соціальних мережах
facebook viber telegram Twitter