Метою освітньої реформи є трансформація навчання здобувачів освіти на гнучкий та прозорий освітній процес, який не лише забезпечить високий рівень їхніх знань, а й розкриє потенціал кожної дитини. Таке завдання потребує від педагогічних працівників постійного професійного зростання, адже сучасні школярі мають зовсім інший тип мислення, а світ інновацій стрімко змінюється. Щоби ви мали змогу організувати якісну роботу в міжатестаційний період з урахуванням нововведень, команда Освітнього проєкту «На Урок» протягом майже 7 років організувала проведення понад тисячі цікавих і пізнавальних освітніх заходів для педагогічних працівників.
Наказом МОН від 10.09.2024 №1277 затверджено нову редакцію Положення про атестацію педагогічних працівників. Як змінився порядок проведення комплексного оцінювання педагогічної діяльності? Саме про це ми говорили під час дводенної Всеукраїнської інтернет-конференції «Атестація педагогічних працівників відповідно до оновленого Положення». Під час етеру наші досвідчені спікери розглянули основні норми цього документа, обговорили конкретні проблемні випадки й надали відповіді на запитання освітян.
Ми пропонуємо різноманітні якісні освітні продукти для ефективної організації процесу самоосвіти, що дозволять вдосконалити педагогічну майстерність у зручному форматі:
- Онлайн-курси – комплекс навчальних матеріалів на актуальні для освітян теми, авторами яких є викладачі-практики та спеціалісти із різних сфер освіти, науки, культури.
- Онлайн-конференції – це масштабний, зручний, ефективний формат підвищення кваліфікації, коли протягом дня глядачі у прямому ефірі спілкуються із фахівцями на задану конференцією тему та діляться досвідом.
- Вебінари – це онлайн-заходи на визначену тему, які дозволяють у зручний спосіб підвищувати рівень педагогічної майстерності вчителів у дистанційному форматі. Виступи охоплюють максимально широкий перелік тем і дисциплін, які відповідають професійному запиту педагогів.
Для того, щоби вам було простіше зорієнтуватися в навчальному матеріалі, ми систематизували наші освітні продукти за різними напрямами та категоріями:
Напрями підвищення кваліфікації:
- Робота з дітьми з особливими освітніми потребами.
- Надання психологічної підтримки учасникам освітнього процесу.
- Безпека в цифровому освітньому середовищі.
Крім того, ми систематизували онлайн-курси підвищення кваліфікації «На Урок» за певною тематикою та підготували дайджести, у яких розглянули структуру та особливості кожного курсу:
- Реалізація принципів та ідей НУШ в початковій і середній школі.
- Організація інклюзивного навчання.
- Розвиток різних типів мислення учасників освітнього процесу: ефективні інструменти та стратегії.
- Предметно орієнтоване навчання: дієві стратегії та підходи.
- Компетентнісний підхід у навчанні: актуальні методи та прийоми.
- Психологічна складова роботи вчителя: вчимося підтримувати себе та учнів.
- Організація роботи закладу освіти.
- Проєктна діяльність у закладах освіти.
- Освітні тренди: інструменти та прийоми роботи сучасного вчителя.
Підвищення кваліфікації педагогів різних категорій:
2. Педагогічні працівники закладів дошкільної освіти.
3. Вчителі, які викладають у 5-6 класах НУШ.
4. Вчителі, які викладають у 7-х класах НУШ.
5. Педагогічні працівники, які викладають предмети:
- українська мова та література;
- англійська мова;
- математика;
- біологія;
- географія;
- фізика;
- хімія;
- мистецтво;
- технології/трудове навчання;
- історія, правознавство, громадянська освіта;
- інформатика;
- фізична культура;
- «Захист України».
А у цих статтях ми розглянули нормативну базу, що регламентує підвищення кваліфікації та процедуру проведення атестаціїї педагогів за оновленим Положенням педагогів:
- Підвищення кваліфікації педагогів: законодавство, актуальні напрями і програми.
- Підвищення кваліфікації педагогів: розвиток цифрової компетентності.
- Підвищення кваліфікації вчителів 5-6 класів НУШ: вимоги та можливості.
- Атестація педагогів 2024/2025: ключові зміни до Положення
- Атестація педагогів: огляд нової редакції Положення
- Огляд нового Професійного стандарту «Вчитель закладу загальної середньої освіти»
- Огляд нового Профстандарту вчителя: теоретичний аспект
Ми прагнемо, щоби наша робота допомогла педагогічним працівникам знайти натхнення для професійного розвитку та цікаві ідеї для організації освітнього процесу. Долучайтесь до нашої спільноти вчителів-інноваторів, які відкриті для обміну досвідом і мають бажання змінювати українську освіту на краще. І слідкуйте за нашими анонсами! Буде цікаво!
Щоб залишити свій коментар, необхідно зареєструватись.