У МОН затвердили положення про команду психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами у дитсадках та школах. Документ №609 було опубліковано 8 червня на сайті міністерства.
Як зазначено в положенні, склад команди супроводу має затвердити своїм наказом керівник навчального закладу. Команда тісно співпрацюватиме з інклюзивно-ресурсним центром, який надасть методичне забезпечення та роз’яснення щодо корекційно-розвиткових послуг.
До складу шкільної команди супроводу входитимуть: директор (або його заступник з навчально-виховної роботи), вчитель початкових класів (чи класний керівник), вчителі та асистенти, соціальний педагог, дефектолог, реабілітолог, психолог, а також батьки чи законні представники дитини. За потреби до команди можуть залучатися шкільний медпрацівник, лікар, спеціалісти системи соцзахисту чи служби у справах дитини.
У дитячих садках команда супроводу буде майже така сама, хіба що на зміну вчителям приходять вихователі та їх асистенти, а також вихователі-методисти.
Ключовим принципом роботи команди супроводу стане повага до особливостей дитини, суворе дотримання її інтересів, протидія дискримінації, дотримання етичних принципів, зберігання конфіденційності, а також активна співпраця з батьками, яких необхідно залучити до освітнього процесу.
Якщо ж говорити детальніше, то команда супроводу спочатку має зібрати повну інформацію про дитину, її особливості, інтереси, освітні потреби. Також необхідно визначити ключові напрями корекційно-розвиткових та психолого-педагогічних послуг та створити на їх основі індивідуальний план розвитку. Ще одним обов’язком членів команди стане створення оптимальних умов для інтеграції дітей, організація антидискримінаційних заходів, методична підтримка інших педагогів та надання консультацій батькам.
Щоб залишити свій коментар, необхідно зареєструватись.