2 березня о 18:00Вебінар: Як казка допомагає навчати образотворчому мистецтву учнів 5-7 класів
Новини

Організовуємо ефективне онлайн-навчання: підсумки першого дня інтернет-конференції від «На Урок»

Новий 2021 рік розпочався з дистанційки. Чим онлайн-формат став для вас цього разу: викликом чи можливістю для професійного зростання? Звісно, дистанційне навчання у будь-якому разі не буде надто простим ні для кого з учасників освітнього процесу. Але це аж ніяк не означає, що ми маємо засмучуватися! Навпаки, це говорить про те, що ми маємо з позитивом та натхненням узятися за роботу. А про те, як організувати її найкраще, ми говорили під час першого дня наймасштабнішої Всеукраїнської інтернет-конференції «Організація освітнього процесу в умовах дистанційного навчання»

Любов Цукор – «Інтернет-ресурси для ефективної взаємодії з учнями та позитивного настрою»

Деякі звичні онлайн-інструменти можуть перетворитися на ваші родзинки, лише додайте трошки креативу! Наприклад, звичайну презентацію можна перетворити на зручний органайзер! Який, до речі, допоможе не тільки вам, а й вашим учням. Це варто спробувати! Також лекторка запропонувала цікаві варіанти для невимушеної роботи, які перетворюють навчання на пізнавальну гру. А саме – онлайн-тести «На Урок» та сервіс FunBrain. Ви вже пропонували учням зіграти у гру «Відповідності»? Неодмінно спробуйте! А потім обов'язково дізнайтеся більше про FunBrain, який допоможе зробити навчання справді інтерактивним. Бажаєте отримати більше корисної інформації? Перегляньте виступ!

Віктор Немченко – «Сервіси для викладання суспільно-гуманітарних дисциплін на дистанційці»

Як адаптувати викладання дисциплін суспільно-гуманітарного циклу до дистанційки? Легко! Якщо використати прості та зручні онлайн-сервіси. Лектор зауважив, що вчителі суспільствознавчих дисциплін загалом мають неодмінно використовувати різноматнітні онлайн-ресурси, адже вони надають безліч переваг! Наприклад, для пошуку нових навчальних та методичних матеріалів, для їх візуалізації, для мотивації школярів, для підвищення власної кваліфікації тощо. Зрештою, це просто цікаво! Як обрати оптимальні ресурси? Звісно, все залежить від мети та навчальної теми, але лектор дав кілька універсальних порад для всіх учителів, які викладають предмети суспільно-гуманітарного циклу. Diasporiana.org.ua, Колекція карт Девіда Рамзі, Besthistorysites, Draw.io... Прагнете дізнатися більше про ці ресурси? Подивіться виступ!

Інна Іванова – «Створення персонального навчального простору для онлайн-освіти та змішаної форми навчання»

Що таке персональний освітній простір та як його створити? Саме про це розповіла під час свого виступу Інна Іванова. Що саме мають робити всі учасники навчального простору (вчителі, діти та їхні батьки) в ньому? Усі вони мають докласти певних зусиль, аби створити можливості для навчання учнів, усі мають свої завдання. Діяльність, зона відповідальності, устрій... А ще неодмінно варто подбати про такі моменти як комунікація, розвиток компетентностей та вибір оптимального інструментарію для роботи. А ще персональний освітній простір має бути екологічним. Упевнені, ви вже хочете дізнатися більше! Тому обов'язково перегляньте виступ!

Марина Власенко – «Можливості сервісу Canva для роботи з дітьми під час дистанційної форми навчання»

Візуалізація – один із найкращих способів подання навчального матеріалу. А Canva – один із найзручніших сервісів для цього. Він простий, зручний, неймовірно функціональний, а ще в ньому можна працювати безкоштовно. Презентації, плакати, інфографіки, колажі... Усе це неймовірно подобається учням, тож варто навчитися це створювати! Лекторка розповіла про нюанси роботи з сервісом Canva (як створити дизайн, можливості робочої панель тощо), а також дала кілька неочікуваних лайфхаків. Як провести спільну презентацію? Як влаштувати для учнів справжню квест-кімнату? Як зіграти у бінго чи у морський бій? Бажаєте дізнатися та спробувати самостійно? Перегляньте виступ!

Вікторія Богданова – «Викладання природничих дисциплін при змішаному та дистанційному навчанні»

Чи реально взагалі викладати природничі дисципліні в умовах змішаного та дистанційного навчання? Та й взагалі, як учителю організувати свою роботу, на що спиратися? Звісно, перш за все варто керуватися офіційними документами, що регламентують онлайн-навчання, та рекомендаціями. А ще – користуватися різноматнітними онлайн-ресурсами. Лекторка пропонує використовувати в роботі National Geographic Channel, Discovery Channel, Google Arts and Culture, GeoGebra, «На Урок»... А скільки можливостей для роботи дарують нам такі вже звичні Google-форми! Ми точно знаємо, що ви вже хочете отримати більше корисної інформації, тому мерщій дивитися виступ!

Це був насичений день, який подарував нам безліч корисної для організації дистанційного навчання інформації. Тож не пропустіть другий день, реєструйтеся! Чекаємо на вас завтра, 17 січня!

Підписуйтесь на нас у Telegram https://t.me/naurok
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Поширити у соціальних мережах
facebook viber telegram Twitter