29 травня о 18:00Вебінар: Фізика для сучасного школяра: традиції, інновації, STEM
Нотатки з вебінару Тетяни Цюрмасти.

Організувати дистанційне навчання непросто, але цілком реально! А як організувати дистанційне навчання дітей з ООП? Кілька корисних порад із конкретними варіантами втілення під час вебінару «Особливості дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами» надала Тетяна Цюрмаста – вчитель-дефектолог вищої кваліфікаційної категорії. Методи дієві та, як і все надцінне, прості!

Фундамент для старанного навчання дітей з особливими освітніми проблемами

  1. Режим дня. Дисципліна та керування часом в жодному разі не зменшить творчої жаги учня, але допоможе йому не потрапити у «день сурка». Чергування різних за характером та інтенсивністю навантаження вправ дозволить уникнути нервових перенавантажень. Лекторка зібрала орієнтовний комплекс ранкової гімнастики для виконання вдома. 
  2. Програма навчання. Великим помічником для вчителя на час карантину є його педагогічна свобода, можливість регулювати, які теми висвітлювати зараз, а які залишити до очної зустрічі. Адже не всі теми діти можуть засвоїти самостійно. Батьки ж зараз – не лише найрідніша підтримка, але й тимчасові вчителі, які також втомлюються від подвійного навантаження.
  3. Платформи для дистанційної роботи. Недмінно використовуйте всі можливості для дистанційного зв'язку та взаємодії з учнями. Так, у пригоді стануть Google classroom, Google диск, Viber, а також функціонал освітнього проєкту «На Урок» (корисна інформація для вчителів і батьків, зручний конструктор тестів) та ВГО «Асоціація тифлопедагогів України».

Методи та інструменти для роботи з дітьми з інвалідністю

  • Онлайн-тести– інструмент, який допомагає вчителю оцінити рівень засвоєння теми. Кожен учень після складання тесту можна побачити свою оцінку та правильні відповіді. Час виконання роботи та запитання регулюються педагогом.
  • Корисний важіль мотивації – онлайн-класс, де діти бачать успіхи одне одного та намагаються покращити свої результати. 
  • Ширма умов – мотивуючий проєкт для виконання стимулюючих та корекційних завдань, який можна створити разом з дитиною. Використовувати такий помічник можна для написання побажань одне одному, творчих інструкцій, планів тощо.
  • Корекційно-розвиткові вправи для занять разом із родиною - пальчикові ігри, фізкультхвилинки, масаж і самомасаж п'ясті та пальців руки, плантарний масаж, пісочна (манкова) терапія, сміхотерапія, музикотерапія, кольоротерапія.
  • Аудіо та відеоказки.
  • Хвилинки-цікавинки.

Більше цікавого про особливості дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами ви можете дізнатись безпосередньо з вебінару, який провела Тетяна Цюрмаста:

Перегляньте запис виступу на нашому Ютуб-каналі та дізнайтеся безліч корисної інформації!

Підписуйтесь на нас у Telegram https://t.me/naurok
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Поширити у соціальних мережах
facebook viber telegram Twitter