Організувати дистанційне навчання непросто, але цілком реально! А як організувати дистанційне навчання дітей з ООП? Кілька корисних порад із конкретними варіантами втілення під час вебінару «Особливості дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами» надала Тетяна Цюрмаста – вчитель-дефектолог вищої кваліфікаційної категорії. Методи дієві та, як і все надцінне, прості!
Фундамент для старанного навчання дітей з особливими освітніми проблемами
- Режим дня. Дисципліна та керування часом в жодному разі не зменшить творчої жаги учня, але допоможе йому не потрапити у «день сурка». Чергування різних за характером та інтенсивністю навантаження вправ дозволить уникнути нервових перенавантажень. Лекторка зібрала орієнтовний комплекс ранкової гімнастики для виконання вдома.
- Програма навчання. Великим помічником для вчителя на час карантину є його педагогічна свобода, можливість регулювати, які теми висвітлювати зараз, а які залишити до очної зустрічі. Адже не всі теми діти можуть засвоїти самостійно. Батьки ж зараз – не лише найрідніша підтримка, але й тимчасові вчителі, які також втомлюються від подвійного навантаження.
- Платформи для дистанційної роботи. Недмінно використовуйте всі можливості для дистанційного зв'язку та взаємодії з учнями. Так, у пригоді стануть Google classroom, Google диск, Viber, а також функціонал освітнього проєкту «На Урок» (корисна інформація для вчителів і батьків, зручний конструктор тестів) та ВГО «Асоціація тифлопедагогів України».
Методи та інструменти для роботи з дітьми з інвалідністю
- Онлайн-тести– інструмент, який допомагає вчителю оцінити рівень засвоєння теми. Кожен учень після складання тесту можна побачити свою оцінку та правильні відповіді. Час виконання роботи та запитання регулюються педагогом.
- Корисний важіль мотивації – онлайн-класс, де діти бачать успіхи одне одного та намагаються покращити свої результати.
- Ширма умов – мотивуючий проєкт для виконання стимулюючих та корекційних завдань, який можна створити разом з дитиною. Використовувати такий помічник можна для написання побажань одне одному, творчих інструкцій, планів тощо.
- Корекційно-розвиткові вправи для занять разом із родиною - пальчикові ігри, фізкультхвилинки, масаж і самомасаж п'ясті та пальців руки, плантарний масаж, пісочна (манкова) терапія, сміхотерапія, музикотерапія, кольоротерапія.
- Аудіо та відеоказки.
- Хвилинки-цікавинки.
Більше цікавого про особливості дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами ви можете дізнатись безпосередньо з вебінару, який провела Тетяна Цюрмаста:
Перегляньте запис виступу на нашому Ютуб-каналі та дізнайтеся безліч корисної інформації!
Щоб залишити свій коментар, необхідно зареєструватись.