2 лютого о 18:00Вебінар: Самооцінювання управлінських та освітніх процесів: нормативні орієнтири та особливості проведення
Огляд виступу Віктора Немченка.

Проєктна діяльність активно використовується для навчання дітей. Утім, чи будуть доречними елементи STREAM-методики для підвищенні кваліфікації? Віктор Немченко, лектор інтернет-конференції «Підвищення кваліфікації вчителів: через самоосвіту до професійного зростання» вважає що так. Проєктний підхід допомагає дітям розібратися з практичними проблемами, навчитися оцінювати перспективи та планувати власну діяльність. То чому б не застосувати його у плануванні самоосвіти?

Професійне зростання та проєктна робота: як одне пов’язано з іншим?

Якщо зауважити, що самоосвіта, це здатність усвідомлено ставити перед собою мету, та шукати інструменти для ефективного самостійного навчання, то близькість методу проєктів до самоосвіти стане очевидною. 

Як проєкт, так і самоосвіта вимагають оцінки власних навичок, пошуку слабких місць, дослідницької діяльності, планування певних завдань та рефлексії над досягнутим. А оскільки кожен учитель до 25 грудня має представити керівництву план з підвищення кваліфікації, лектор пропонує розробити основні пункти такого плану завдяки спеціальному проєкту, що міститься у вільному доступі на сайті «На Урок». 

Огляд проєкту «Проєктуємо траєкторію власного професійного зростання»

Проєкт (із ним ви можете детально ознайомитися за посиланням) розроблено для полегшення роботи вчителя. Він розкладає процес підвищення кваліфікації на кроки, прості пункти і завдання. У документі ви знайдете стандартні етапи: підготовчий, пошуковий, аналітичний, практичний, презентаційний, рефлексійний. Усе можна завантажити у форматі PDF або опрацювати онлайн.

Тут зібрано посилання на всі документи, присвячені підвищенню кваліфікації: Закони України про освіту, постанова №800, зміни до Порядку про підвищення кваліфікації та багато іншого. Також проєкт містить:

  • опитування для формувального оцінювання, що дозволить виявити слабкі місця та встановити свій рівень;
  • завдання на постановку мети, обґрунтування вибору компетентностей, що найбільше потребує викладач;
  • завдання на опрацювання матеріалів за темою;
  • онлайн-тести на основні поняття зі сфери підвищення кваліфікації (можуть бути використані на педраді, що дозволить дійти спільної думки щодо основних термінів та понять);
  • список основних напрямків підвищення кваліфікації з завданням на обрання найбільш перспективних тощо.

Проєкт створено таким чином, аби його виконання допомогло розв’язати 90% питань, що з’являються під час підготовки до підвищення кваліфікації, та полегшити створення документації. Аби побачити повну інформацію, перегляньте виступ! 

Підписуйтесь на нас у Telegram https://t.me/naurok
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Поширити у соціальних мережах
facebook viber telegram Twitter