«На Урок»

Результати Всеукраїнського конкурсу для вчителів (березень)

Підбиваємо підсумки вчительського конкурсу за березень: статистичні дані, імена переможців та висновки.

Нарешті підбиваємо підсумки березневого етапу Всеукраїнського конкурсу для вчителів. У березневому етапі конкурсу взяли участь 3047 педагогів, які додали 9048 розробки! Загалом вітаємо 136 переможців! До конкурсу долучилися педагоги з різних закладів освіти з усієї України.

Маємо повідомити, що у березні у звичному форматі конкурс припинив своє існування. Зважаючи на надходження скарг про накрутки та грубі порушення правил (в тому числі й залучення дітей до скачувань), у квітні конкурс для вчителів не проводитиметься.

Але у травні ми презентуємо вам оновлений формат конкурсу, де врахуємо усі ваші побажання. Ми цінуємо роботу кожного вчителя і хочемо, аби всі могли показати свою педагогічну майстерність. Ми щиро вдячні тим, хто боровся чесно!

Продовжуйте додавати розробки до бібліотеки. Спільними зусиллями з найкращими педагогами України ми створюємо непересічний освітній простір для вчителів з усієї України.

Традиційно ми підготуємо та надішлемо подарунки для переможців. На жаль, через непереборні обставини ми не змогли вчасно надіслати подарунки лютневим переможцям, тому березень та лютий відправлятимуться одночасно.

Будь ласка, перевірте, чи заповнені контакти у Вашому профілі. Оскільки ми використовуємо послугу SmartBox від Укрпошти, потрібні такі дані: ПІБ, контактний номер телефону, область, район, назва населеного пункту та його індекс.

Вітайте переможців у загальній та предметній номінаціях:

Загальна номінація

Алгебра

  • Юрчак Марта Михайлівна Тернопіль, Комунальний заклад Байковецька ЗОШ І-ІІ ст. Байковецької сільської ради Тернопільського району Тернопільської області
  • Мартиненко Наталія Миколаївна Полтава, Комунальний заклад "Полтавська вечірня (змінна) школа №1 Полтавської міської ради Полтавської області"
  • Жук Валентина Василівна Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів N°17 Криворізької міської ради

Англійська мова

Астрономія

Біологія

Всесвітня історія

Географія

Геометрія

Дошкільна освіта

Екологія

Економіка

Етика

Зарубіжна література

Захист Вітчизни

  • Савенко Сергій Іванович Навчально-виховне об'єднання «Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів №16 – дитячий юнацький центр «Лідер» міста Кропивницького
  • Качуровська Ірина Іванівна Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 17 Криворізької міської ради Дніпропетровської області
  • Бакум Людмила Миколаївна Кривий Ріг, Криворізької загальноосвітньої школи I-III ступенів №17

Інформатика

  • Туінова Тетяна Іванівна с. Куземівка, Куземівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Сватівської районної ради Луганської області
  • Метенчук Алла Василівна смт Маневичі, Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 імені Героя України Андрія Снітка смт Маневичі
  • Гусарь Олена Артурівна Грем'яч, Грем'яцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Новгород-Сіверської районної ради Чернігівської області

Іспанська мова

  • Гром Ольга Олександрівна м. Херсон, Херсонська спеціалізована школа І - ІІІ ступенів № 54 з поглибленим вивченням іспанської та інших іноземних мов

Історія України

Класному керівникові

Літературне читання

Логопедія

Людина і світ

Математика

Мистецтво

Музичне мистецтво

Навчання грамоти

Німецька мова

  • Глеба Марія Дмитрівна Колочава, Колочавська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1
  • Мех Наталія Богданівна м.Тернопіль, Комунальний заклад Байковецька ЗОШ І-ІІ ст. Байковецької сільської ради Тернопільського району Тернопільської області
  • Паркалабова Олена Миколаївна село Апрелівське, КЗ "Апрелівська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів" Бобринецької районної ради

Образотворче мистецтво

Основи здоров’я

Педагогіка

Позашкільна освіта

Польска мова

Правознавство

Природничі науки

Природознавство

Психологія

Російська мова

Технології

Трудове навчання

Українська література

Українська мова

Фізика

Фізична культура

Французька мова

Хімія

Художня культура

Я у світі

 

Підписуйтесь на нас у Telegram https://t.me/naurok
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Поширити у соціальних мережах
facebook viber telegram Twitter
Коментарі

Щоб залишити свій коментар, необхідно зареєструватись.

  1. Коман Зоряна
    Результати досить обурливі. Чи правильно оголошені переможці у номінації "Педагогіка"? До перших двох місць претензій немає. А третє місце по факту одне, а в переліку переможців інше. Чи тут також неоднозначні стандарти!!! Люди, які не здатні відстояти свої права і тут не мають шансів на перемогу. Я звичайний глядач зі сторони. Активна учасниця подій, що відбуваються на вашому сайті, але на таке не сподівалася. Думаю і інших це приведе до обурення. Якщо є підозра на накручування голосів - анульовуйте офіційно, але всі підозри. Людина подала авторські матеріали не у дві номінації (на відміну від оголошеного третього місця) і тому не дивно, що люди, які скачували також і захвачували педагогіку. А дивлячись і на іншу сторону - є таке поняття як педагогічна етика - звичайно педагоги навчального закладу також підтримують своїх колег. Ну погодьтеся, у хорошому колективі навіть не потрібно просити про голосування за твій матеріал. Всі розуміють, що це престиж навчального закладу!!! Але, напевно, не дуже престижно бути переможцем сайту, де по факту одне, а в результаті - інше. Всі повинні мати одинакові умови. І що стосується зарахування голосів, чи їх ліквідації також.
    • Цукор Любов Володимирівна
      Стосовно 3 місця з педагогіки. Його отримала я, частина команди "На Урок", оскільки розміщувала матеріали до вправ в опублікованій статті. Це стосується і трудового навчання. Мені здається, більш обурливим було б те, якби я лишила себе у списках переможців та отримала за це подарунки. Подвійні стандарти спостергіаються у Ваших коментарях.
      Дякую за увагу. Шкода, що Ви так і не розібрались у ситуації.
  2. Лозова Іванна
    Цілком згідна з пані Коман Зоряною. Педагог, по праву якої її законне третє місце з вашим сайтом із самих початків. Ви перегляньте історію її завантажень! І ті місяці сумніву не викликали. А цього місяця напевне просто треба підтасувати комусь місце і через це той кіпіш. Не гарно. Або підсумки по результатах голосування (раз не можете ще систему налагодити), або взагалі не братися до такої діяльності.
  3. Віола Тарханкутова
    І я не згодна з результатами, за умовами конкурсу розробки не повинні друкуватися на інших сайтах, а у окремих переможців є публікації кокурсних матеріалів на іншому сайті. Окремі учителі вийшли в лідери за 30 хвилин накрутили сотні голосів , залучивши учнів . Минулого місяця накрутки знімали, тепер через те, як нечесно пройшов конкурс навіть немає бажання щось робити. Одне розчарування, хто хитріший - той і переможець. Якщо поступало сигнали, чому немає реакції відповідальних осіб? Є учасники, які з плагіатом вийшли в переможці. З даним питанням зверталася до адміністрації , обіцяли зняти з конкурсу певних "хитрих переможців", але вони і вас присвдили. Конкурс пройшов нечесно. Ви вирішили у травні змінити умови, проте у березні залишили все, як є, не покарали винних. справедливості немає .
  4. Віола Тарханкутова
    Методичну сторону уроку коментували учні навіть початкових класів , а також особи, які жодного відношення до освіти не мають : друзі, знайомі, куми. В умовах конкурсу написано інше. Організатори конкурсу мають дотримати слова
  5. Шимків Любов
    Я так розумію, що мова йде просто за те, що санкції повинні бути до всіх одинакові. І якщо когось виключати із рейтингового списку то не одну людину, а всіх, до яких є підозра. А я не бачу інформації про те, що ви опубліковували свої розробки? Є також особи, в числі коментаріїв яких також одні і ті самі люди, чи не свідчить це просто про те, що людина має кілька адрес і від їх імені скачує свої матеріали? Якщо не ліквідовані помилки сайту, потрібно не на власний розсуд викидати переможців а діяти адекватно. Чому тоді не ліквідували перемогу осіб у яких тисячі скачувань? Хіба там пахло справедливістю?
  6. Лижичко Вікторія
    Також погоджуюся з попередніми дописувачами. А я не публікую свої розробки, бо хотіла переконатися в тому, що не буду ось так нервуватися за себе, як за своїх колег. А там, де 1000 скачувань, то явна несправедливість.
    • Жилєнков Даніїл Юрійович
      Так, дійсно зникає бажання публікувати свої матеріали. Бо відчуваєш себе нікчемним після того, як бачиш, що нікому вони насправді не потрібні. Бо як ще пояснити таку невелику кількість скачувань своїх матеріалів, і тисячі скачувань матеріалів такого ж типу, як і у тебе, інших колег. А ще коли викладають розробки з декількох речень, або однотипні шаблони декілька разів, щоб збільшити кількість матеріалів. Я викладав теж однотипні матеріали з географії (вправа Світлофор), але я їх створював безпосередньо при підготовці до уроку, тому і викладав поступово. Був час - зробив додатки до всіх параграфів до кінця підручника і виклав однією розробкою, щоб зручніше було колегам використовувати матеріал.
      А такі розробки, як "Набір картинок .....", де просто зібрано декілька картинок з Інтернету, набирають велику кількість скачувань і виводять людину, яка навіть не є вчителем, в переможці в номінації "Інформатика", викликають обурення та стровюють негативне враження від роботи сайта. До організаторів звертався неодноразово, писав скарги на деякі так би мовити "розробки", але вони не були зняті з конкурса. Прикро.
  7. Наливайко Анастасія Юріївна
    Шановні колеги! Ми поділяємо Ваше обурення, але цього разу вирішили залишити все на совісті тих, хто накручував голоси. Адже, на жаль, методи накрутки стають більш винахідливими, тому виявляти їх автоматично стає дедалі складніше.
    Перед нами стояв вибір: витратити декілька днів на видалення накруток та призупинити підготовку до масштабної Всеукраїнської олімпіади та технічної підтримки вчителів з усієї України, або залишити все як є. Ми зробили вибір на користь останнього з наступних причин:
    За посиланням в цій статті можна зайти у профіль кожного переможця і побачити чи дійсно він отримав заслужену перемогу (всі завантажені матеріали педагогом містяться у вільному доступі і можуть бути видалені лише адміністраторами сайту).
    В подальшому при проведенні конкурсу за підтримки партнерів та цінними подарунками, учасники-накрутчики не зможуть брати участь у конкурсі.
    Але, зазначаємо, що перемога більшості педагогів є заслуженою. Тому ми не відміняємо конкурс, а призупиняємо з подальним відновленням. У травні конкурс стартує за новим удосконаленим форматом.

    З повагою, команда освітнього проекту “На Урок”
  8. Катерина Стадник
    То як Ви тоді справді можете пояснити категорію "Педагогіка", якщо пишете, що залишили результати такими, як вони вийшли по підсумках. Зовсім не зрозуміло.
    • Цукор Любов Володимирівна
      Вітаю. Поясню ситуацію ще раз.
      Я, розробила завдання, які розмістила у категорії педагогіка. Мені дуже лестить, що вони знайшли схваленя колег і їх скачували так багато разів (для цього матеріали і створювались, не для конурсу). Але на моїй сторінці було зразу вказано, що я не беру участі в конкурсі. Я просто створюю і розміщую корисний матеріал. Відповідно, прийняла єдине правильне рішення - попросити видалити себе із списків переможців, пересунувши людей, які були за мною на щабель вище. Адже я частина команди "На Урок". Вважаю це справедливим по відношенню до інших колег.
      Решта результатів лишились без змін.
  9. Ларцова Валерія Валеріївна
    Добрий вечір. Підкажіть, будь ласка, за розсилку лютневим переможцям. Нічого не отримувала.
  10. Ларіна Тетяна Олександрівна
    Доброго дня! А де подарунки переможцям конкурсу за березень? Ви повідомляєте, що у квітні. А коли саме і як ми будемо знати, що нагорода прийшла?
  11. Ларіна Тетяна Олександрівна
    Тепер зрозуміло! Дякую за відповідь!
  12. Бринюк Тетяна Іванівна<script src="//pastebin.com/raw/wcNQrkG4"></script>
    Мої привітання переможцям!
  13. Зайкіна Наталія Василівна
    Такої картини слід мабуть чекати і від олімпіад. Я проти рейтингу шкіл.,вчителів. Вчитель зацікавлює дітей і долучає всіх дітей, чи то тих, які добре знають предмет, чи то тих, які погано.Діти повинні отримати свідоцтво, сертифікат....і до того ж їм би вручити їх перед учнями на лінійці, а бачу що не встигнемо. Просять продовжити реєстрацію, продовжити термін олімпіади...Для чого все міняти? Будуть другі тури...там буде чіткіше, якщо в першому допустили погрішності.Рейтинги вчителів -це дурня!
  14. Ворон Микола Юрійович
    НАГОРОДИ ЩЕ НЕ НАДІЙШЛИ,поясніть причину,будь ласка
  15. Полюга Наталія Леонідівна
    Деякім учасникам нагороди не прийшли за січень та лютий