4 грудня о 18:00Вебінар: Новий курс мистецтва в школі: теорія і практика
Огляд вебінару, присвяченого організації та створенню STEM-заходів.

Як показує практика, перевести у режим онлайн можна все. Або майже все. А як щодо STEM? Здавалося б, це точно просто неймовірно складно! Або ж узагалі неможливо. Але чи так це? Під час свого вебінару «STEM-заходи в онлайн-просторі: нові ідеї та способи втілення» Ірина Дядюшкіна розповіла про основні тренди цього освітнього напряму, а також організацію дистанційних онлайн-заходів, присвячених математиці, інженерінгу та природничим наукам. 

Що найважливіше в організації заходів?

Під час організації дистанційного оналйн-заходу варто орієнтуватися на такі складові як: тайм-менеджмент, синергія, мотивація, цінності, мета, правила комунікації, чітко визначені ролі, команда, а також ресурс. Якісне планування і врахування всіх цих елементів істотно сприяє успіху заходу.

  1. Намагайтеся не залучати до участі учнів, що не мають цілей у STEM-освіті та мотивації до втілення власних проектів.
  2. Визначте програму, завдяки якій відбуватиметься комунікація між учасниками. Домовтеся про правила спілкування та час проведення. Попросіть, аби кожен учасник мав аудіо- та відеозв’язок.
  3. Мотивуйте учнів сертифікатами.
  4. Аби зняти напруження створюйте перерви, виконуйте фізичні вправи, не перевантажуйте графік.
  5. Використовуйте принцип «емоційного прогладжування», сприяйтк створенню ситуацій успіху.
  6. Пам’ятайте – сучасні учні відносяться до покоління, що має кліпове мислення, тож їм важливо отримати успіх тут і зараз. Вони практичні, тож вправи і завдання мають бути зрозумілими, спрямованими на швидке отримання результату (мотивація), мати побутове застосування.

Які теми та проєкти обирати учням?

Основними вимогами до проєктів та дослідів учнів є поєднання природничих наук, математики та технології, доступність матеріалів і безпека виконання. Не менш важливо – можливість застосування дослідження самими учнями. 

Під час заходу «STEM (STREAM) – тижня 2020» школярі чимало зверталися до екології, досліджуючи довкілля у своїй місцевості та пропонуючи способи вирішення проблеми забруднення. Не менш популярним стало дослідження рослин – вироблення олії та меду з бузку, акації чи кульбаби. Окреме місце посіла актуальна тема останніх місяців – боротьба з Covid-19 (пошив захисних масок та виготовлення антисептику).

Інтернет на користь

Полегшити роботу вчителя та підготовку до уроків допоможуть наступні сервіси і додатки:

  • «LearningApps» – онлайн-сервіс, що дозволяє створювати інтерактивні вправи. Він є конструктором для розробки завдань із різних предметних галузей, підходить для використання на уроках та у позаурочний час.
  • «E-Bug» – сайт, що стане корисним для вчителів біології та хімії. Тут ви знайдете: готові проєкти та експерименти, інформацію про відомих вчених, ігри, вікторини, посібники для повторення, довідник про хвороби, відео та анімації.
  • «STEM IS FEM» – освітній проєкт, присвячений популяризації STEM-спеціальностей серед дівчат. Завдяки сайту дівчата можуть змагатися у конкурсі та виграти приз, що допоможе побудувати власну наукову кар’єру.

Аби дізнатися більше про сайти і додатки, а також деталі організації онлайн заходів, неодмінно подивіться вебінар:

Підписуйтесь на нас у Telegram https://t.me/naurok
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Поширити у соціальних мережах
facebook viber telegram Twitter