Існує чимало інтегральних ігор для покращення взаємин учнів. Об'єднуючі активності показують дитині, що є в житті те, що вона не зможе зробити наодинці, а ось разом із друзями їй це буде до снаги. Крім того, завдяки грі діти вчаться будувати дружні взаємини, поважати думку один одного та прагнути до успіху разом.
Про ефективні ігри для згуртування школярів розповіла на своєму вебінарі Батура Юлія. Лекторка – вчителька хімії у КУ ЗОШ №5 І-ІІІ ступенів (м.Суми) та лауреат Європейського фестивалю для STEM-викладачів «Science on Stage».
За словами спікерки, інтегральні ігри не повинні стимулювати конкуренцію між учнями. Обов'язкові вимоги для об'єднуючих активностей: вони мають бути навчальними, веселими, динамічними, а також простими та зрозумілими.
Лекторка визначила такі основні категорії інтегральних ігор:
1. Ігри на знайомство учасників між собою, об'єднання, розслаблення, подолання відчуження між учасниками.
- Гра «Всесвітня подорож». Діти сидять у колі та по черзі називають своє ім'я і країну, що починається з тієї ж літери, що й ім'я (наприклад, Катерина – Канада).
- Гра «Спільний знаменник». Учні ланцюжком називають один факт та одну вигадку про себе (наприклад, я не вмію плавати/ я не вмію кататися на конях). Відповідно діти мають здогадатися, що зі сказаного правда, а що – вигадка.
2. Ігри для зниження впливу негативних емоцій, роздратування.
- Гра «Скарбничка турбот». Діти максимально детально уявляють скриньку та по черзі називають ті тривоги та страхи, які хотілося б зачинити в ній.
3. Ігри на співналаштування та підвищення рівня енергії.
- Гра «Дзеркало». Учні по черзі роблять певні рухи руками, очима, ногами, а інші мають повторити дії, подібно зображенню у дзеркалі.
Бажаєте дізнатися про особливості круглої методики та про те, які ще ігри покращують взаємини у класі? Радимо переглянути вебінар Юлії Батури.
Щоб залишити свій коментар, необхідно зареєструватись.