Літо – час, коли діти мають можливість відпочити у пришкільних таборах. Такий спосіб завершення навчального року вже став традиційним, але в умовах складної епідемічної ситуації до літнього відпочинку у 2020 році вносяться значні корективи!
Дар'я Демчук-Маригіна у своєму вебінарі «Літній табір під час карантину, або організація позакласної діяльності онлайн» розповіла про те, як можна організувати віртуальний мінітабір. Лекторка – вчителька географії, педагогиня-організаторка спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 207 м. Києва, педагогічний керівник учнівських конференцій та авторка творчих майстер-класів проєкту «Cool school».
За словами спікерки, дитяче онлайн-дозвілля має свої переваги (добрі справи, діяльність дітей, активна громадська позиція, різнобічний розвиток дітей, альтернатива звичному проведенню часу в інтернеті) та недоліки (обмежений доступ до інтернету, ускладненість зворотного зв'язку, складність організаційних моментів).
Лекторка запропонувала вчителям у літніх онлайн-таборах проводити такі формати активностей:
- прямі ефіри;
- завдання на час: кожна дитина виконує певні завдання у зручний для себе час;
- флешмоб;
- віртуальні екскурсії;
- онлайн-дискусії/зустрічі: для цього чудово підійдуть месенджери, соціальні мережі, електронна пошта чи відеодзвінки.
Крім того, Дар'я радить проводити челеджі, присвячені нетрадиційним святам (дню сонця, дню блогера чи, наприклад, дню прогулянки). Дітям особливо сподобається публікувати у соцмережах фото із унікальним хештегом (наприклад, #пандочки_рулять). Можна організувати челендж із багатоденними викликами (наприклад, учні мають щодня протягом 15 хвилин читати книгу).
Бажаєте дізнатися більше про те, як можна організувати продуктивну роботу літніх онлайн-таборів? Радимо переглянути вебінар Дар'ї Демчук-Маригіної.
Щоб залишити свій коментар, необхідно зареєструватись.