"Урок"
Тема: Постановка завдання, планування та виконання проекту.
Формування компетентностей:
предметна компетентність:
ознайомити учнів з правилами побудови малюнків у навчальному середовищі; сформувати практичні навички роботи в навчальному середовищі;
ключові компетентності:
спілкування державною мовою: формувати вміння висловлюватися та спілкуватися на тему сучасних інформаційних технологій із використанням відповідної технології;
уміння вчитися впродовж життя: сприяти усвідомленню відповідальності за власне навчання;
Тип уроку: засвоєння нових знань.
Інформатика 5 клас
Тема: Постановка завдання, планування та виконання проекту.
Формування компетентностей:
предметна компетентність:
ознайомити учнів з правилами побудови малюнків у навчальному середовищі; сформувати практичні навички роботи в навчальному середовищі;
ключові компетентності:
Тип уроку: засвоєння нових знань.
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Перевірка д/з
Є діжка, відро і колодязь з водою. Використовуючи відро, наповни діжку водою.
Оскільки в цій задачі не відомо. Ні яка кількість води в діжці. Ні яка ємність діжки, ні яка ємність відра, то аналогічний висновок тут зробити неможливо.
Розглянемо того самого виконавця із системою команд:
ІІІ. Актуалізація опорних знань
— Що таке алгоритм?
— Хто або що може бути виконавцем алгоритму?
4. Підведення до теми уроку:
Отже, тема нашого уроку Постановка завдання, планування та виконання проекту.
5. Мотивацій навчальної діяльності
Де у житті застосовують проекти? Їх планують та виконують?
Чому це зручно?
6. Вивчення нового матеріалу
- На вашу думку, як зручніше та ефективніше виконувати певний проект самому чи певній групі? Чому?
З яких етапів складається проект?
Отже, підсумуємо: Ідея проекту
План реалізації проекту
Підготовка матеріалів
Представлення результату
-Яким чином результат отримаємо швидше, коли 1 працює чи 4?
Тоді маємо :
Проект — це скоординована діяльність групи людей, спрямована на досягнення певного результату за визначений час.
Яка мета проету?
Мета проекту — це те, що ми бажаємо отримати в результаті його виконання.
Перш ніж приступити до роботи над проектом, потрібно ретельно продумати все від задуму до отримання очікуваного результату, а також спланувати, що потрібно зробити та у якій формі. Тому робота над проектом має складатися з таких етапів:
VI. Засвоєння нових знань, формування вмінь
Робота за комп’ютером
Практична робота №1.
Розглянемо циклічні алгоритми з використанням команд
Розміщені в середині циклу команди руху виконавець виконує задану кількість раз
Команда |
Результат |
|
|
V. Виконання практичної роботи.
Скласти у правильній послідовності набір шкриптів та намалювати результат
Повторити 4
Повернутися на 90 градусів
Переміститись на 100 кроків
Опустити олівець
Результат малюнок квадрат
6. Закріплення
Робота над проектом має складатися з таких етапів:
Подання результатів
Узагальнюючий
Пошуковий
Організаційний
Практичний
Ці етами ми побачили під час виконання роботи:
Закінчити речення:
1. Файли, які відкривають і створюють в середовищі СКРЕТЧ …(проекти).
2. Послідовність виконуваних дій називають... (алгоритм).
3. Майданчик, на якому відбуваються події з виконавцями у СКРЕТЧ…(сцена).
4. Послідовність, яка складається з запропонованих у середовищі СКРЕТЧ команд…(алгоритм).
5. Запис алгоритму за допомогою геометричних фігур — ... (блок- схема).
6. Виконавців алгоритму в середовищі Скретч ще називають…(спрайтами).
7. Програма в середовищі Скретч називається…(скриптом).
8. Точна, зрозуміла вказівка для виконання якоїсь дії… (Команда)
9. Команда іншим словом… (Вказівка)
10. Чітка послідовність дій... (План)
11. Алгоритм, складений для комп’ютера... (Програма)
12. Електронний пристрій для обробки інформації... (Комп’ютер)
13. Того, хто виконує алгоритм, називають... (виконавець)
Підсумок:
Домашнє задання:
Впр 4 ст 192