Постановка завдання, планування та виконання проекту.

Про матеріал

"Урок"

Тема: Постановка завдання, планування та виконання проекту.

Формування компетентностей:

предметна компетентність:

ознайомити учнів з правилами побудови малюнків у навчальному середовищі; сформувати практичні навички роботи в навчальному середовищі;

ключові компетентності:

 спілкування державною мовою: формувати вміння висловлюватися та спілкуватися на тему сучасних інформаційних технологій із використанням відповідної технології;

 уміння вчитися впродовж життя: сприяти усвідомленню відповідальності за власне навчання;

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Перегляд файлу

Інформатика 5 клас

Тема: Постановка завдання, планування та виконання проекту.

Формування компетентностей:

предметна компетентність:

 ознайомити учнів з правилами побудови малюнків у навчальному середовищі; сформувати практичні навички роботи в навчальному середовищі;

ключові компетентності:

  • спілкування державною мовою: формувати вміння висловлюватися та спілкуватися на тему сучасних інформаційних технологій із використанням відповідної технології;
  • уміння вчитися впродовж життя: сприяти усвідомленню відповідальності за власне навчання;

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • привітання
  • перевірка присутніх
  • перевірка готовності учнів до уроку

ІІ. Перевірка д/з

  1. Пригадаємо у якій програмі ми вивчаємо програмування?
  2. За допомогою якого середовища ми виконували практичні завдання в онлайні? (студія коду або час коду)
  3. Чим вона вам сподобалась?
  4. Що має спільного зі скетчем?
  5. Розглянемо задачу:

Є діжка, відро і колодязь з водою. Використовуючи відро, наповни діжку водою.

Оскільки в цій задачі не відомо. Ні яка кількість води в діжці. Ні яка ємність діжки, ні яка ємність відра, то аналогічний висновок тут зробити неможливо.

      Розглянемо того самого виконавця із системою команд:

  1. Наповнити відро водою з колодязя.
  2. Вилити воду з відра в діжку.
  3. Перевірити умову «Діжка неповна?»

ІІІ. Актуалізація опорних знань

— Що таке алгоритм?

— Хто або що може бути виконавцем алгоритму?

  • Скажіть, якщо б ми змінили план дій, щоб сталося?
  • Коли ми працюємо в прогамі Скретч, ми теж виконуемо певні алгоритми згідно плану, а як називаються усі роботи виконані в скетч ? (проекти)

4. Підведення до теми уроку:

Отже, тема нашого уроку Постановка завдання, планування та виконання проекту.

5. Мотивацій навчальної діяльності

 

Де у житті застосовують проекти? Їх планують та виконують?

Чому це зручно?

6. Вивчення нового матеріалу

- На вашу думку, як зручніше та ефективніше виконувати певний проект самому чи певній групі? Чому?

З яких етапів складається проект?

Отже, підсумуємо:   Ідея проекту

                               План реалізації проекту

                                Підготовка матеріалів

                              Представлення результату

 

-Яким чином результат отримаємо швидше, коли 1 працює чи 4?

Тоді маємо :

 Проект — це скоординована діяльність групи людей, спрямована на досягнення певного результату за визначений час.

Яка мета проету?

Мета проекту — це те, що ми бажаємо отримати в результаті його виконання.

Перш ніж приступити до роботи над проектом, потрібно ретельно продумати все від задуму до отримання очікуваного результату, а також спланувати, що потрібно зробити та у якій формі. Тому робота над проектом має складатися з таких етапів:

  • Організаційний
  • Пошуковий
  • Практичний
  • Подання результатів
  • Узагальнюючий
  • Презентація або інший документ, у якому підбиваються підсумки виконання проекту, повинні містити матеріали про результативність проекту — досягнення (не досягнення) мети, що ставилася на початку проекту, та якість реалізації відповідних завдань.
  • Завершальним і дуже важливим етапом роботи над проектом є його публічний захист, у ході якого відбувається презентація результатів реалізації проекту. Важливим є не тільки вміст самої презентації, але й чітке та зрозуміле подання відомостей про проект:

 

VI. Засвоєння нових знань, формування вмінь

Робота за комп’ютером

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
  2. Інструктаж учителя.
  3. Практична робота за комп’ютерами.

Практична робота №1.

Розглянемо циклічні алгоритми з використанням команд

Розміщені в середині циклу команди руху виконавець виконує задану кількість раз

Команда

Результат

 

 

V.  Виконання практичної роботи.

Скласти у правильній послідовності набір шкриптів та намалювати результат

Повторити 4

Повернутися на 90 градусів

Переміститись на 100 кроків

Опустити олівець

Результат малюнок квадрат

 

6. Закріплення

Робота над проектом має складатися з таких етапів:

Подання результатів

Узагальнюючий

Пошуковий

Організаційний

Практичний

Ці етами ми побачили під час виконання роботи:

Закінчити речення:

1. Файли, які відкривають і створюють в середовищі СКРЕТЧ …(проекти).

2. Послідовність виконуваних дій називають... (алгоритм).

3. Майданчик, на якому відбуваються події з виконавцями у СКРЕТЧ…(сцена).

4. Послідовність, яка складається з запропонованих у середовищі СКРЕТЧ команд…(алгоритм).

5. Запис алгоритму за допомогою геометричних фігур — ... (блок- схема).

6. Виконавців алгоритму в середовищі Скретч ще називають…(спрайтами).

7. Програма в середовищі Скретч називається…(скриптом).

8. Точна, зрозуміла вказівка для виконання  якоїсь  дії… (Команда)

9. Команда іншим словом… (Вказівка)

10. Чітка послідовність дій... (План)

11. Алгоритм, складений для комп’ютера... (Програма)

12. Електронний пристрій для обробки інформації... (Комп’ютер)

13. Того, хто виконує алгоритм, називають... (виконавець)

Підсумок:

 Домашнє задання:

Впр 4 ст 192

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
25 квітня 2021
Переглядів
820
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку