Посвята в ліцеїсти/першокласники

Про матеріал
Вашій увазі пропонується сценарій "Посвяти в ліцеїсти/першокласники" з цікавими завданнями та обіцянкою.
Перегляд файлу

 

Сценарій свята «Посвята в ліцеїсти»

Ведучий 1

Опало листя на тополі,

Летять до вирію пташки.

Відкриті навстіж двері в школі —

Прийшли до школи першачки.

Ведучий 2

 Ось найменші всі зібрались,

Так гарно всі приготувались.

Ну, що ж, всідайтесь всі зручніше,

І не шуміть, сидіть тихіше!

Ми свято наше починаєм,

Героїв свята ми вітаєм!

Ведучий 1

Дорогі діти! Сьогодні у нас свято, свято великої родини, свято тих, хто вперше переступив поріг нашого ліцею – першокласників.

Ведучий 2

 «Школа» - слово дуже давнє. Йому понад 2000 років! Прийшло воно до нас з древньої Греції. Тільки воно вимовлялося як «схоле» і означало місце, де збиралися діти, щоб разом провести час. Таємницю слова «школа» можна розтлумачити по-іншому, так як про неї говорять її господарі – учні.

Ш – шановна, бо її всі поважають

К – класна, бо для кожного рідна школа найкраща

О – осяйна, бо дає світло знань учням

Л – люба, бо її люблять як рідний дім

А – активна, бо життя в ній вирує як у вулику

 

 

 

 

 

Ведучий 1

Ось перед нами перший клас:

Такі іще малята.

Сьогодні будемо ми їх

У ліцеїсти приймати.

Ведучий 2

Але для того, щоб отримати почесне звання ліцеїстів, ви маєте пройти випробування. Випробування, звичайно, будуть різні, але я думаю, що ви все подолаєте. Ну що, всі готові? Тоді почнемо ж наші випробування.

Ведучий 1

І перше випробування називається «Знайди пару»

Увага-увага! Розшук. Діти літер загубилися. Ваше завдання знайти маму - велику літеру та з’єднати її з дитинкою – маленькою літерою. Почали.

(діти виконують завдання)

Ведучий 2

Перше завдання ви пройшли успішно. Переходимо до наступного. І друге випробування називається «Квіти»

Ведучий 1

Квіти це щось не звичайне і дуже чарівне. Уявіть собі на скільки б сірою була краса нашої землі, якщо зникли б всі квіти! Квіті несуть нам Любов, радість…А які відчуття визивають у вас квіти?(Діти дають свої відповіді)

І ваше завдання – це з'єднати назви квітів з відповідним зображенням. Погнали.

Ведучий 2

Молодці! Скажіть, а чи знаєте ви хто такий художник? (відповіді)

А що потрібно художнику для створення картини?(фарби)

Але бувають такі моменти коли потрібної фарби немає, тоді художнник може змішувати кольори.

І тому переходимо до третього випробування «Колір». Зараз ваше завдання назвати колір, який має вийти під час змішування.

Ведучий 1

Ще з садочка ви маєте знати, що є жива і нежива природа. Назви людей і тварин - це істоти. Назви інших предметів – це неістоти.

І тому переходимо до четвертого випробування «Істота, неістота». Ваше завдання розмістити по групам, назви істот -  до слоника, назви неістот – до олівчика.

Ведучий 2

Ви прийшли до ліцею і вже знаєте, що потрібно брати на уроки лише шкільне приладдя.

Ваше п’яте випробування «Портфель». Хлопчик Микола збирався до школи і він поклав собі у порфтель речі. Якщо річ потрібна, ви плескаєте в долоні, якщо ні – тупочете ногами. Слухайте уважно

Перший раз малий Микола

Став збиратися до школи.

Олівця поклав у сумку,

Книги, ручку, зошит, гумку,

М’яч, перо, граблі, подушку,

На обід м’яку пампушку,

Двох ведмедиків, лопату,

Білочку руду хвостату,

Лук, і стріли, і рушницю,

Ще й пухкеньку паляницю,

Ще стільця, стола і парту

І географічну карту,

Трактора, машинку, мило –

Вже й надворі звечоріло.

Сів Миколка, дума думку

„Чи усе поклав у сумку?”

 

 

 

 

 

Ведучий 1

А скажіть, чи вмієте ви рахувати? А до скількох? А давайте разом порахуємо до 10.

І тому переходимо до шостого випробування «Порахуй». А тепер первіримо кожного з вас. Зараз одна дитина виходить до дошки, обирає малюнок та рахує предмети, після відшукує відповідну цифру, яка відповідає кількості предметів.

Ведучий 2

Ви великі молодці! Всі випробування пройшли, але залишилось найголовніше, дати обіцянку. Я буду зачитуваня слова обіцянки, а ви будете посторювати слово ОБІЦЯЮ. Готові?

Ведучий 1

Вступаючи в ряди учнів початкової школи, перед обличчям своїх товаришів урочисто обіцяю:

1)  Біля дошки стояти, як кращий воротар, не пропускаючи повз вуха жодного питання, навіть найважчого і підступного. (Обіцяю!)

2)  Не доводити вчителів до температури кипіння – 100 градусів. (Обіцяю!)

3)  Бути швидкими і стрімкими, але не перевищувати швидкість 60 км\год при пересуванні шкільними коридорами! (Обіцяю!)

4)  Витягати із учителів не жили, вичавлювати не піт, а міцні й точні знання й навички. (Обіцяю!)

5)  Плавати на «добре» і «відмінно» у морі знань, поринаючи до самої глибини. (Обіцяю!)

6)  Бути гідними своїх учителів! (Обіцяю!)

7) Рости достойними громадянами країни, ім`я якій Україна!

(Обіцяю!)

8) Обіцяю навчатися на високому рівні, щоб нами пишалися (Обіцяю!)

9)Обіцяю бути гідним звання першокласника.

(Обіцяю! Обіцяю! Обіцяю!)

 

 

 

 

Ведучий 2

Вітаємо вас, діти, з почесним званням «Школяр» і бажаємо носити це звання з радістю, а в школу ходити із задоволенням. І ми вручаємо вам цей документ,  який  підтверджує, що ви справжні  ліцеїсти.

Ведуча. На цьому наше свято закінчується. Але для вас, друзі, саме з нього розпочинається цікаве і захоплююче шкільне життя.

 

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Виховна робота
Додано
5 жовтня 2023
Переглядів
293
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку