У закладах профтехосвіти викладання української мови відбувається за чинними програмами, але розподіл годин відбувається не так, як у школах. Пропоную поурочно-тематичний план, складений для І курсу однієї з професій
ПОУРОЧНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН з предмета «Українська мова»
№ |
Назва теми |
К-ть годин на тему |
Професія «______» |
Тема уроку |
Домашнє завдання |
1 |
КУЛЬТУРА МОВЛЕННЯ І СПІЛКУВАННЯ |
3 |
2016/2017 1 |
Культура мовлення і спілкування. Професійне спілкування. Діалог, монолог, полілог у професійному спілкуванні. |
§ 1,2 Впр. 17,23 |
2 |
Контактне й дискантне спілкування. Основні ознаки культури мовлення: змістовність, логічна послідовність, багатство мовних засобів, виразність, точність, доречність, правильність. |
§ 3,4 Впр. 38, 46 |
|||
3 |
Особливості національного мовленнєвого етикету. Етика спілкування. Контрольна робота № 1 (різнорівневі завдання). |
Підг. доповіді "Мовленнєвий етикет різних народів" |
|||
2 |
|
11
|
4 |
РМ. Аудіювання текстів різних стилів, типів, жанрів мовлення. Слухання й розуміння текстів професійної тематики. Визначення ключових слів, виділення термінів у текстах. |
Дібрати 20 термінів з майб. проф. із тлумаченням |
5 |
РМ. Складання плану, тез, конспекту почутого висловлення. Цільове аудіювання із визначеним завданням. |
Стор. 157-160 Впр. 280 |
|||
6 |
РМ. Читання текстів різних стилів, типів, жанрів мовлення з використанням способів поглибленого, ознайомлювального, швидкого читання, читання-сканування. |
Впр. 272(1,2)
|
Розглянуто на засіданні ______________________________ ______________________________ |
Затверджую Заступник директора з НВР ______________________________ |
70 годин
|
Професія «____________» |
|
|
Група 1 |
І курс |
2016/2017 н.р. |
24 год. |
Група 21 |
ІІ курс |
2017/2018 н.р. |
16 год. |
Група 31 |
ІІІ курс |
2018/2019 н.р. |
23 год. |
Група 41 |
ІV курс |
2019/2020 н.р. |
7 год. |
Підручники:
Заболотний О.В.,Заболотний В.В. Українська мова (рівень стандарту) : Підручн. для 10 кл. - К. : Генеза, 2010.
Пентилюк М. І., Горошкіна О. М., Попова Л. О. Українська мова: підручник для 11 класу (рівень стандарту).- К.: Освіта, 2011.
|
СПРИЙМАННЯ ЧУЖОГО МОВЛЕННЯ 2.1. Аудіювання 2.2. Читання 2.3. Говоріння 2.4. Письмо |
|
7 |
Виділення ключових фраз і слів у прочитаному. Визначення пізнавальної цінності прочитаного. Аналіз використаних автором мовних засобів. Контрольна робота№ 2 (переклад тексту). |
Впр.272 (3) Впр. 324(3) |
8 |
РМ. Розгорнуте повідомлення в науковому, публіцистичному стилях за попередньо складеними планом, тезами, конспектом. |
Впр.297 Скласти монолог за інд. ситуацією |
|||
9 |
РМ. Моделювання й розігрування діалогів відповідно до запропонованих ситуацій. Моделювання і розігрування телефонної розмови. Виступ під час бесіди, дискусії, полеміки. |
Впр.286 Впр.287 |
|||
10 |
Контрольна робота № 3. Твір - нарис про людину – видатного представника певної професії (відповідно до професії учнів). |
Впр. 275, 319 |
|||
11 |
РМ. Докладний переказ із творчим завданням |
Впр. 164 |
|||
12 |
РМ. Твір-роздум на суспільно-політичну тему в публіцистичному стилі. |
Впр. 303 |
|||
13 |
Складний план і конспект прочитаної публіцистичної та науковопопулярної статті (за профілем). Редагування тексту. |
Конспект статті |
|||
14 |
Ділове мовлення: Електронний лист. Смс-повідомлення. Контрольна робота № 4 (диктант). |
Повторити основні орфограми |
|||
3 |
ВСТУП |
1 |
15 |
Повноцінне функціонування української мови – запорука європейського розвитку держави |
Конспект стор.4-8 |
4 |
УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАЙВАЖЛИВІШИХ ВІДОМОСТЕЙ З ОРФОЕПІЇ, ФОНЕТИКИ, ЛЕКСИКОЛОГІЇ, ФРАЗЕОЛОГІЇ, |
20 |
16 |
Правильна вимова голосних і приголосних звуків. Складні випадки правопису слів із ненаголошеними голосними |
§ 5 Впр. 71, 75 |
17 |
Складні випадки правопису слів із спрощенням у групах приголосних, чергування голосних і приголосних звуків |
§ 6,7 Впр. 82, 84, 113 |
|||
18 |
Складні випадки правопису префіксів і суфіксів |
Інд. завдання |
|||
19 |
Складні випадки правопису м′якого знака, апострофа |
конспект |
|||
20 |
Складні випадки правопису великої букви |
Дібрати приклади до всіх пп правила |
|||
21 |
Складні випадки правопису слів із подвоєнням і подовженням приголосних |
Інд. завдання |
|||
22 |
Правопис імен та імен по батькові, прізвищ |
Провідміняти власне ПІБ |
|||
23 |
Правопис складних слів і слів іншомовного походження |
Інд. завдання |
|||
24 |
Правопис прислівників |
Дібрати складні прислівники |
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
БУДОВИ СЛОВА, СЛОВОТВОРУ, МОРФОЛОГІЇ, СТИЛІСТИКИ |
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|