У закладах профтехосвіти викладання української мови відбувається за чинними програмами, але розподіл годин відбувається не так, як у школах. Пропоную поурочно-тематичний план, складений для ІІІ курсу однієї з професій
Розглянуто на засіданні ______________________________ ______________________________ |
Затверджую Заступник директора з НВР ______________________________ |
ПОУРОЧНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН з предмета «Українська мова»
№ |
Назва теми |
К-ть годин на тему |
Професія «____» |
Тема уроку |
Домашнє завдання |
6 |
ПРАКТИЧНА РИТОРИКА |
4 |
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|||
2018/2019 1 |
Контрольна робота № 9 (тестові завдання) |
Підготувати модель "ідеального іміджу оратора" |
|||
7 |
СПРИЙМАННЯ ЧУЖОГО МОВЛЕННЯ 7.1. Аудіювання 7.2. Читання |
4 |
2 |
РМ. Аудіювання текстів публіцистичного стилю. |
Скласти стислий конспект улюбленої науковопопулярної передачі |
3 |
РМ. Аудіювання текстів художнього стилю. |
Підготувати виступ в ролі радіоведучого |
|||
4 |
Читання текстів художнього і наукового стилів. Визначення пізнавальної цінності прочитаного. Оцінювання використаних автором мовних засобів, аналіз структури тексту. |
Звіт про прочитане §9 Впр. 170 |
|||
5 |
Контрольна робота № 10 (Твір - опис (за картиною)) |
Повторити основні орфограми та пунктограми |
70 годин
|
Професія «____________» |
|
|
Група 1 |
І курс |
2016/2017 н.р. |
24 год. |
Група 21 |
ІІ курс |
2017/2018 н.р. |
16 год. |
Група 31 |
ІІІ курс |
2018/2019 н.р. |
23 год. |
Група 41 |
ІV курс |
2019/2020 н.р. |
7 год. |
Підручники:
Заболотний О.В.,Заболотний В.В. Українська мова (рівень стандарту) : Підручн. для 10 кл. - К. : Генеза, 2010.
Пентилюк М. І., Горошкіна О. М., Попова Л. О. Українська мова: підручник для 11 класу (рівень стандарту).- К.: Освіта, 2011.
8 |
СТВОРЕННЯ ВЛАСНОГО МОВЛЕННЯ 8.1. Говоріння 8.2. Письмо |
8 |
6 |
РМ. Виступ під час дискусії (підготовлений і непідготовлений) на суспільну або морально-етичну теми. |
Підготувати доповіді |
7 |
РМ. Доповідь на науково-популярну або морально-етичну тему.. |
Дібрати 10 термінів і синоніми до них |
|||
8 |
РМ. Діалог, складений відповідно до ситуації мовлення. |
Стор. 157-161 Впр. 219 |
|||
9 |
РМ. Діалог-обмін думками, враженнями. Обговорення самостійно вибраної теми |
Скласти список актуальних тем |
|||
10 |
РМ. Докладний переказ тексту публіцистичного стилю із творчим завданням. |
Повторити вивчені орфограми |
|||
11 |
Конспект тексту публічного виступу. Стаття до журналу або шкільного веб-сайту в публіцистичному стилі. |
Дописати статтю |
|||
12 |
РМ. Твір-роздум на морально-етичну тему в публіцистичному стилі. |
Дописати твір |
|||
13 |
Ділові папери: Резюме. Контрольна робота № 11 (диктант) |
Скласти резюме |
|||
9 |
ВСТУП |
1 |
14 |
Мовна стійкість як ключова риса національномовної особистості. |
Створити презентацію |
10 |
УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАЙВАЖЛИВІШИХ ВІДОМОСТЕЙ ІЗ СИНТАКСИСУ, ПУНКТУАЦІЇ І СТИЛІСТИКИ |
16 |
15 |
Словосполучення і речення. Просте речення. Просте ускладнене речення. Односкладні речення. |
§ 2 Впр. 25,26 § 10 Впр. 185 |
16 |
Складне речення. Типи складних речень за способом зв’язку частин їх: сполучникові й безсполучникові. Сурядний і підрядний зв'язок між частинами складного речення. |
Інд. завдання |
|||
17 |
Основні види складнопідрядних речень. Складнопідрядні речення з кількома підрядними частинами, розділові знаки в них. |
§ 6 Впр. 122,125 |
|||
18 |
Безсполучникове складне речення й розділові знаки в ньому. |
§ 8 Впр. 158, 159 |
|||
19 |
Складне речення з різними видами сполучникового й безсполучникового зв'язку. |
Скласти схеми речень |
|||
21 |
Контрольна робота № 12 (диктант). |
§ 13 Впр. 241, 243 |
|||
21 |
Синтаксична синонімія як джерело багатства й виразності мови. Синтаксичні норми літературної мови. |
§2 Впр. 33 |
|||
22 |
Особливості вживання в мовленні простих і складних речень. |
§3, 5 Впр.66 |
|||
23 |
Інтонування різних видів простих і складних речень. |
§3, 5 Впр.104 |
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|