Повітря. Чому потрібно охороняти повітря.

Про матеріал
Формування в учнів усвідомлення охорони повітря як невід’ємної складової навколишнього середовища.
Перегляд файлу

'Гема, Повйря . Чому полЈОно охороняти повпря

imageimageМега: формувати в          охорони          розвивати творчу imageimageвиховувати    до навКОЛИШНЬОГО середовища.

Урок — конферентя

imageуроку

I. Органћза[јйний момент

image

Розпочинаймо з природознавства урок.

Будем дружно пращовати,

Слухати iimage

На питанняimage

Вчитись природу обетгати.

Нашimage

Не просто слухати, а чуги,

Не просто дивитися , бачити,

Не просто image

прашовати.

image— ми проведем imageз охорони природи. Спробуемо подивитись на проблеми по дорослому.

               До нас на конферентю прибули image з pi3H0i           природоохороннот роботи.

imageна трупи)

Екологи, image , Експерти, Метеорологи, Юннати

I звичайно, кореспонденти

imageспостережень

1  Запитання доimage

imageЯка зараз пора року?

imageЯкий Micw1Lb?

image- Народнј прикметиimage

                     13 жовтня — якщо в цей день день      упаде — зима не скоро буде.

Синоптик

image           imageBCix, кого imageяка буде погода imageНа imageсела                       холодно.

Температураimage

2  Робота в 30uIMTi

Ткторина ”У1йзнай мене“

— Це предмет неживоТ природи.

— Це те , що оточуе нас, апе не створене Людиною.

imageПри imageрозширюеться.

Загадка

Крил не мае, аimage

Та й ще курявуimage

imageопорних знань

— Що таке BiTep?

          —        буваютьimage

image що ви знаете про урагани таimage

— Чому люди вивчають BiTep? Як вони використовують його силу?

2. Гра “Bipo — не BiPkP

          —                                живим                     (Так, щоб дихати.)

          —              не мае кольору. (Так, воно прозоре, але товстий шар              мае блакитнийimage

          —              нерухоме. (Hi, воно весь час рухаеться. Це i е BiTep, який миimage

— у твердих речовинах, наприклад, myHTi, (Так. У цьому ми переконалися, коли проводили з крейдою.)

imageяким ми дихаемо, насичене вуглекислим газом. (Hi. imageна одну п'ялу складаеться з кисшо, а решта — iHHIi гази.)

           — У         е кисень, який дуже imageдля дихання не лише людям, але й тваринам i рослинам.

(Так, саме рослини imageкисень, i тому ix ще називають ”зеленими легенями”image

           —             може мати запах бузку. (Hi, запах бузку мае тАльки бузок, а              — без запаху.)

imageОгже. природа дас нам noBiTpH без кольору, запаху, насичене вдосталь киснем — таким„ яким воно необ.хфне модин'. Завдяки повйрю ми живемо. Тому й 110BHHHi дбати про чистоту повАтряного океану, Забруднене повйря — значна загроза д.ля всього ЈП-одс•гва imageтеми i метн уроку

image                  — С ьогодн' на уроцј ви imageпро охорону                     забруднення.

IV. Вивченнн новогоimage

                 1. Робота за      image

                — Пригадайте! Яке значення мае             для 3eMJTi?

23адача

               За 1 добу доросла людина проиускас через свот            близько 20 кгimage

               СкВтьки              пропускае людина за З доби?

3.  Робота в зошит[ Кросворд, чи однакове          в MiCTi i в     у та       автостради.

image— це частина природи. Якщо забруднене, то BCiM imageважко дихати, вони i HaBiTb гинуть. Людям, рослинам i тваринам для дихання полйбне чистеimage

— Пригадайте, де батьки радять вам гуляти. Чому?

4.  Робота за таблицею.

imageприклади забруднення господарською imageлюдини. — Чому забрујџпоеться imageЩо може псувати    там, де ви живите?

— Розгляньте машонок та Ha.3BiTb джерела забрудненняimage

— У     kpaiHi yxBWIeHi закони про охорону       що вимагають imageустановлення й путу. У кожному населеному пунктб за чистотою мае             контроль.

автотранспорту          стежити, щоб iXHi    не забруднювали       А BCiM нам треба бЁгтъше користуватися велосипедаии. Рослини теж сприяють    Тому   ix береттщ висаджувати   деревця i         HaBecHi

Висновки. Повјтря забруднюеться через IIIkiNMBi викиди тдттриемств,           гази машин, спашовання       листя i image Yci громадяни imageдбати про чистоту           Рослини очищуютьimage

— Розгляньте малюнок 28 на с. 40 та Ha3BiTb kiMHaTHi рослини — image5. Переглядimage

image

Гра “Продовж речення”

—Тепер я знаю, що...

V'. image й снегематнзатн отриманах знань

1 . Робота в парах

imageрозв 'язати проблему.

Учитель на ypoui природознавства попросив розробтм пропозицй шодо охорони ттов'тря свого населеного пункту. Коли навели CB0i пропозицй, ними виникла суперечка.

                    — Перша група запропонувала: зупинити BCi фабрики i заводи. Приттиниги заготАвјпо деревини.

Заборонити користуватися автотранспортом. Г1еретвортм Землю на один величезнийimage

— Друга група висловила i3 цього приводу свою думку: фабрики i заводи мати imageпилу i штдливих речовин. Транспорт imageзробити безпечним. У Micaax i навколо них створювати сади, парки iimage

ефективними? imageному.

image                                                          в               «Для допигливих»

              2. Робота в трупах                                     image

Групам роздають картки: “Поряд — парк. Там згребли imageлистя i запалили багаття. I вулиця, i перехож' потопають у великих сизуватих клубах диму. ”

Завдання : зробити висновок.

imageimageтакож забруднюеться зловживання на полях, imagera3iB з фабрик, забруднюе

Робота за [люсграцто

           — Аж страшно уявити, яким брудним повйрям ми дихаемо. Невже        не можнаimage

Терези ”Добра i Зла” ( Юннати)

— Люди рубають дерева — садять дерева

Люди палять листя — закопують, щоб перегнило

Практична робота

     Визначасмо стан чистоти в           (екс перти )

      imageЩо робити,щоб в           повйря було чистим?

VI. ГИдбиття niLAcyMkiB.image

— TpaHcnopTHi засоби imageзабруднюють imageчому.

     — imageщо                гйсля дощу та imageстасimage

— Чи можете ви особисто охороняти imageзабруднення? Розкажать.

    — Запропонуйте способи очищення               на           Iuar•eTi.

Загадка

Червоне коромисло над pi'Ik010 повисло

image

Утворюемо кольори спектра- Читасмоimage

Охороняйimage

VII . Домашнс завдання

pdf
Додав(-ла)
Голець Оксана
Додано
23 березня 2023
Переглядів
166
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку