Урок математики в 2 класі з використанням ІКТ
Тема. Повторення додавання й віднімання двоцифрових чисел з переходом через десяток. Задачі на дві дії.
Мета. Закріплювати вміння розв'язувати та складати задачі, що містять відношення «на... більше», «на ... менше»; закріплювати навички додавання і віднімання в межах ста; розвивати логічне мислення, увагу і спостережливість; виховувати товариські стосунки між дітьми, розуміння важливості взаємодопомоги.
Тип уроку: урок закріплення знань, умінь і навичок
Учитель. Всі сідаємо тихо, діти!
Домовляємось, не шуміти.
На уроці не дрімати,
А знання мерщій хапати.
Щоб не було у нас мороки,
Всі готові до уроку? ( Так) ( Слайд 1.)
Девіз уроку: Думай, пробуй, шукай,
Буде важко не зітхай! ( Слайд 2.)
II. Мотивація й актуалізація знань учнів ( Слайд 3)
17-9 = 8 мишка
60 - 1 = 59 жабка
20 + 30 = 50 зайчик
40+1=41 лисичка
III. Повідомлення теми й мети уроку.
IV. Повторення та закріплення вивченого матеріалу. (Слайд 4)
Щоб були усі рівненькі.
Приклад. Пояснити спосіб додавання.
70+6 + 4
( Правило: до десятків додають десятки, до одиниць - одиниці).
4. Робота з підручником ( № 508)
Самостійна робота із взаємоперевіркою
12 + 8 = 20 12 + 80 = 92 35 + 5 = 40 35 + 50 = 85
37 + 3 = 40 37-3 = 34 15 + 5 = 20 25 + 26 = 51
V. Формування математичних умінь і навичок
1. Робота над задачею ( № 507). Завдання від Лисички-сестрички
Відповідь : у двох бочках 40 відер води. ( Слайд 5)
Фізкультхвилинка
- Назвіть зображені фігури. Знайдіть периметр прямокутника.
Самостійна робота по варіантах. Завдання від ведмедика
7 + 52 = 57 – 40 =
40 + 52 = 56 – 6 =
26 + 52 = 57 – 35 =
4. Гра «Кодування»
16 + (6-5)=17
10 + 9=19
8 + (7 + 4)=19
14-8 = 6
14 + ( 9 - 7) = 16
14+13 = 27
16-9 = 7
м |
О |
Л |
О |
д |
ц |
І |
17 |
19 |
16 |
19 |
6 |
27 |
7 |
VІ. Підсумок уроку . Рефлексія.
Завдання додому
Інтерактивна вправа « Мікрофон»
Діти продовжують речення