Друзі, ви так вправно навчалися складати нові програми в середовищі Скретч, що мені захотілося поділитися з вами деякими хитрощами. Ознайомтесь із завданнями та варіантами їх розв'язки. Scratch. Щоб перейти на сторінку сайту , натисніть на кнопку Scratch. 3 клас. НУШГрафічний редактор у середовищі Scratch.
Пригадаємо. Графічний редактор у середовищі Scratch. 3 клас. НУШСкасувати/повторити дію. Вилучити виділений фрагмент. Відобразити по вертикалі або по горизонталі виділений фрагмент. Копіювати/вставити виділений фрагмент. Кожен спрайт має окрему точку, яка є центром зображення. Ця точка визначає поточний стан спрайту на Сцені. При повороті спрайт обертається щодо цієї точки. Робочий аркуш. Сірі та білі квадратики зафарбування аркуша вказують на прозорий фон
Пригадаємо Графічний редактор у середовищі Scratch. Інструменти 3 клас. НУШПензель (налаштування розміру відбитка)Обрати об'єкт (змінити висоту/ширину/повернути)Заповнення (стиль зафарбування суцільний чи перетікання кольору )Лінія (налаштування розміру лінії)Прямокутник (налаштування із заповненням та без)
3 клас. НУШПрактична діяльність. Поміркуй Скільки спрайтів буде задіяно у проєкті? Як забезпечити рух автоматичних воріт? Чи можна зробити так, щоб ворота кожного разу рухалися з різною швидкістю? Як гравець буде керувати героєм гри? Із якої події повинна розпочатися гра?За яких умов гра закінчується? Які команди допоможуть забезпечити анімацію Scratch, наприклад, рух лап? Які додаткові ефекти можна додати головному героєві, коли відбудеться подія зіткнення з автоматичними воротами?