Повторення і систематизація навчального матеріалу за темою: «Алгоритми та програми»3 клас. НУШ
Номер слайду 2
Повторимо правила поведінки та безпеки в комп’ютерному класі3 клас. НУШ
Номер слайду 3
Друзі, ви так вправно навчалися складати нові програми в середовищі Скретч, що мені захотілося поділитися з вами деякими хитрощами. Ознайомтесь із завданнями та варіантами їх розв'язки. Scratch. Щоб перейти на сторінку сайту , натисніть на кнопку Scratch. 3 клас. НУШГрафічний редактор у середовищі Scratch.
Номер слайду 4
Пригадаємо. Графічний редактор у середовищі Scratch. 3 клас. НУШСкасувати/повторити дію. Вилучити виділений фрагмент. Відобразити по вертикалі або по горизонталі виділений фрагмент. Копіювати/вставити виділений фрагмент. Кожен спрайт має окрему точку, яка є центром зображення. Ця точка визначає поточний стан спрайту на Сцені. При повороті спрайт обертається щодо цієї точки. Робочий аркуш. Сірі та білі квадратики зафарбування аркуша вказують на прозорий фон
Номер слайду 5
Пригадаємо Графічний редактор у середовищі Scratch. Інструменти 3 клас. НУШПензель (налаштування розміру відбитка)Обрати об'єкт (змінити висоту/ширину/повернути)Заповнення (стиль зафарбування суцільний чи перетікання кольору )Лінія (налаштування розміру лінії)Прямокутник (налаштування із заповненням та без)
Номер слайду 6
Пригадаємо Графічний редактор у середовищі Scratch. Інструменти 3 клас. НУШГумка (налаштування розміру відбитка)Обрати окремі елементи об’єкту (змінити висоту/ширину/повернути)Шрифт (налаштування шрифту)Коло (налаштування із заповненням та без)
Номер слайду 7
3 клас. НУШПрактична діяльність. Склади код гри, запропонуй друзям в неї пограти. У цій грі потрібно допомогти Scratch пролетіти між автоматичними воротами, які рухаються. У цій грі потрібно допомогти Scratch пролетіти між автоматичними воротами, які рухаються.
Номер слайду 8
3 клас. НУШПрактична діяльність. Поміркуй Скільки спрайтів буде задіяно у проєкті? Як забезпечити рух автоматичних воріт? Чи можна зробити так, щоб ворота кожного разу рухалися з різною швидкістю? Як гравець буде керувати героєм гри? Із якої події повинна розпочатися гра?За яких умов гра закінчується? Які команди допоможуть забезпечити анімацію Scratch, наприклад, рух лап? Які додаткові ефекти можна додати головному героєві, коли відбудеться подія зіткнення з автоматичними воротами?
Номер слайду 9
Практична діяльність. Інтерактивне завдання.3 клас. НУШ
Номер слайду 10
Фізкультхвилинка3 клас. НУШ
Номер слайду 11
Домашнє завдання3 клас. НУШПрими участь у Година коду. Створи свою танцювальну вечірку
Номер слайду 12
Сьогодні на уроці Я…3 клас. НУШДізнався…Навчився…Я відчув труднощі…Мені сподобалось…