21 травня о 18:00Вебінар: Дисграфія. Як працювати вчителю?

Повторення правил письма у зошиті. Письмо різних елементів у рядку. Підсумковий урок з добукварного періоду.

Про матеріал

Повторення правил письма у зошиті. Письмо різних елементів у рядку. Підсумковий урок з добукварного періоду.

Вчити учнів писати палички з петлею вгорі та внизу; закріпити вміння писати ви­вчені елементи, правильно називати їх, ділити слова на склади, визначати наголо­шений склад; розвивати зв'язне мовлення учнів, фонематичний слух; виховувати акуратність.

Перегляд файлу

                                                               Підготувала: Семенець Ю.О.

                                                            вчитель початкових класів

                                                                                  НВК «Гімназія – спеціалізована школа 

                                                                           І ступеня з поглибленим вивченням

                                                                             іноземних мов» Генічеської районної

                                                         ради  Херсонської області

Тема. Урок-подорож. Повторення правил письма у зошиті. Письмо різних елементів у рядку. Підсумковий урок з добукварного періоду.

Мета: вчити учнів писати палички з петлею вгорі та внизу; закріпити вміння писати ви­вчені елементи, правильно називати їх, ділити слова на склади, визначати наголо­шений склад; розвивати зв’язне мовлення учнів, фонематичний слух; виховувати акуратність.

Хід уроку

І.Організаційний момент

Не урок, а справжнє  свято,

Бо полинем у світи.

Мандруватимем завзято,

Юний друже, я і ти.

У поході будь уважним,

Добре думай, не спіши!

Знай, що вчитись завжди важко,

Легше буде у житті!

Учитель. Дітки! У нас гості. До нас завітав  справжнісінький пірат -  Розумничок.

  • А чи знаєте ви, чому він такий веселий? (відповіді учнів)

(Капітан Розумничок впевненний, що учні першого класу будуть активно працювати і отримують від нього заохочення).

  • Не будемо його засмучувати? (Ні)

Картинки по запросу картинка казковий пірат

Разом з ним ми вирушаємо в подорож до країни Букляндії.

Він проведе нас від країни Писемнокарства до Букляндії  .

По дорозі вас будуть спостерігати перепони, які ви, разом з нашою дружною шкільною родиною повинні подолати.

 

 

2. Що я очікую від сьогоднішньої подорожі? (Технологія «Мікрофон»)

Учитель. Для того , щоб усі ваші очікування справдилися, треба на протязі уроку бути :

- розумними

- кмітливими

- доброзичливими

- креативними (творчими)

- працьовитими

- пильними

Учитель. Ой, шановні, подивіться, капітан Розумничок звертається до вас.

Капітан Розумничок. Привіт!

Я - капітан Розумничок, хоробрий і хитрий пірат. Разом зі своєю командою я здійснюю безліч захоплюючих плавань. Щоб все було добре, я повинен багато всього знати. Хочете піти до мене на службу і навчитися писати?

    За допомогою цікавих вправ ви зможете відпрацювати рухи, необхідні для письма. Часом я буду підкидати вам завдання у вигляді логічних ігор. До кінця нашої подорожі ви станете більш зібраними, пройдете підготовку для написання букв, а ще  розважитеся.

Повний вперед!

Учитель. Капітан підготував для вас гру – знайомство.

Кожен з вас із торбинки дістає по одній фішці, називає посаду, яку він буде займати на пароплаві  та своє ім’я.

Зразок. Я – капітан Розумничок.

ІІ. Повторення вивченого матеріалу

Учитель. Пропоную пограти в гру

1.Гра «Щоб ротик був слухняним»

Заплющуємо очі, пригадуємо пекуче літо, одягаємо капелюха, сонцезахисні окуляри і вирушаємо на нашому з вами приватному кораблі під назвою «Знання» в подорож. У подорож відправляються ____ учнів ____ класу та  капітан пароплаву. Попливемо ми нашим теплим Азовським морем.

— Ось ми допливли до пристані і кажемо: У-У-У-У.

— А тепер пересядемо на потяг і поїдемо до нашої столиці.

  • Як називається столиця нашої України? (Київ) Їдемо: ЧУХ, ЧУХ, ЧУХ.

— Пересядемо на мотоцикл і поїдемо далі до Карпатських гір: Р-Р-Р-Р.

Але додому вирішили поскакати на конику: ЦОК-ЦОК-ЦОК.

В рідне місто повернулися дуже пізно, сил  повертатися до школи не було, емоції переповнювали і прийняли рішення пересісти на велосипеди, щоб вчасно дістатися до гімназії: ДІНЬ-ДІНЬ-ДІНЬ.

Учитель. Пірати весь час у пошуках пригод та скарбів. Капітан Розумничок – справжній пірат. Найбільша гордість пірата – його корабель. Перш ніж вирушити у дорогу, необхідно підняти вітрила.

  • Відкрили посібники до подорожі на сторінці __.

Завдання 1.

Домалюйте лінії та розпочинаємо подорож, за штурвалом капітан Розумничок!

  • Не забудь про  піратський прапор!
  • Памятайте, піратський прапор - обовязково!

Похожее изображение

Учитель. Корабель з капітаном чекають вас на палубі.

Капітан Розумничок. Ми вже знайомі, час готуватися до подорожі. Потрібно знати, яка погода чекає нас у дорозі. Синоптик доповість про стан погоди.

2. Вправа «Погода»

    Яка зараз пора року?

    Який місяць?

    Яке число?

    Тепло чи холодно надворі?

    Який стан неба?

    Яка температура повітря?

    Чи були сьогодні протягом дня опади?

Капітан Розумничок. Сьогодні особливо чудова осіння погода, на блакитному небі яскраве сонечко. Море спокійне та віє легенький вітерець.

Учитель. Стан погоди зясували, переходимо до розучування скоромовки.

3. Розучування скоромовки (використання мнемотаблиці)

Капітан крутив штурвал -

Корабель потрапив в шквал!

Стали «Караул!» кричати,

У воду якір опускати.

Картинки по запросу капитан картинки

Капітан

Картинки по запросу крутить  картинки

крутив

Картинки по запросу штурвал корабля картинки

штурвал -

Похожее изображение

Корабель

Картинки по запросу потрапив  картинки

потрапив

Похожее изображение

в шквал!

Картинки по запросу стоять картинки

Стали

Картинки по запросу караул украина картинки

«Караул!»

Картинки по запросу кричать картинки

кричати,

Картинки по запросу вода картинки

У воду

Картинки по запросу якорь картинки для детей

якір

Картинки по запросу опускать в воду руки картинки

опускати!

Учитель. « Словникова скарбничка»

  • Пригадайте, на березі якого моря розташоване наше місто?(Азовського моря)

Штурвал – пристосування у вигляді колеса, за допомогою якого керують дією якого-небудь механізму.

 Шквал – різкий раптовий порив сильного вітру (іноді з дощем).

Завдання 2. Наведи хвилясті лінії, щоб корабель поплив .

Похожее изображение

Поетична хвилинка!

Вітрильник з вітром говорив,

Просив супутніх він вітрів.

Розкрив човенець свої вітрила,

Як в небі птаха вільні крила .

Учитель. Випадково налетів вітерець. Небо потемнішало. Хвилі стали більшими та бють по кораблю. Але справжнього пірата та його команду ніщо не може налякати!

Завдання 3. Обведи лінії, і корабель знову затанцює на хвилях.

Картинки по запросу волнистые линии пунктиром

Картинки по запросу волнистые линии пунктиром

Пальчикова гімнастика

— А чи є у нашому мм морі риба? Може, ми дарма сидимо на березі та дивимося на  поплавок?

 Голова риби — початок долоні, хвос­тик — пальчики, верхній плавець — великий палець. Долоня й пальці розслаблені, вони гнучко звиваються.

Краснопірки та йоржі,

і колючі окуні

так і грають в глибині.
 

Капітан Розумничок. Море знову заспокоїлось. Я підготував для п’яти кмітливих учнів завдання за індивідуальними картками. Учень, який перший виконає завдання , отримає винагороду від мене.

Завдання за індивідуальними картками (знайти 7(сім) відмінностей).

C:\Users\Юля\Pictures\2017-11-23 1\1 002.jpgC:\Users\Юля\Pictures\2017-11-23 1\1 002.jpg

Учитель. Усі інші члени команди відкривають робочий зошит і починаємо працювати з коментуванням.

Зошит свій я розгортаю,

Навкоси його кладу.

Ручку я ось так тримаю.

Сяду прямо, не зігнусь.

Буду я писати вправно,

До роботи я берусь.

Виконання завдань першого рядка

— Овал починаємо писати нижче верхньої рядкової лінії, ведемо вгору, за­округлюючи ліворуч, потім униз, теж заокруглюючи, ведемо до нижньої ряд­кової і заокруглюємо праворуч і вниз. Закінчуємо писати там, де починали.

— Пам’ятайте, овал треба писати похило, орієнтуючись на контрольну лінію. Перевірте, чи готові ви до роботи. (Як сидите, тримаєте ручку, поло­ження зошита.)

Виконання завдань другого рядка

  • Коротку вигнуту лінію пи­шуть плавним рухом знизу вгору. Торкнувшися нижньої

рядкової лінії, ведуть майже пряму лінію вгору до верхньої рядкової лінії.

     Виконання завдань третього рядка

— Це довга паличка з петлею. Подивіться, як вона пишеться.

— Я починаю писати паличку трохи нижче від середини рядка, веду з нахилом праворуч угору, заокруглюю під верхньою рядковою лінією ліворуч униз.

Капітан Розумничок. В кінці подорожі винагорода чекає на _______________________ .

Учитель. У пірзорну трубу видніється острів, необхідно зійти на берег та зробити запаси їжи.

Гра «Магазин»

Учні об’єднуються в дві команди за варіантами. Перша команда «купує» предмети харчування, у назвах яких є м’які приголосні, друга – тверді ( з поясненням).

Виграє команда, яка не припуститься помилок.

На дошці розміщені предметні малюнки: слон, літак, калина, лось, ракета, місяць, Буратіно, хліб, лимон, банан, ручка, телефон, м'ясо, курка, огірок.

Учитель.

  • Як позначаються приголосні м’які звуки?
  • Як позначаються приголосні тверді звуки?
  • Як позначаються голосні звуки?

Капітан Розумничок. Бачу ви втомилися, пропоную відпочити.

Фізкультхвилинка (музична) – Пісня про море

Учитель. Капітан Розумничок спостерігає з корабля за рибками і бачить, як підіймаються бульбашки. І ось раптом із води з’явилась пляшка з запискою. Пірат швиденько витягнув її на борт, але нічого не зміг прочитати. Це секретний код!

  • Давайте допоможемо капітану Розумничку розшифрувати код.

Завдання 4. Наведи знаки.

C:\Users\Юля\Pictures\2017-11-23 1\1 004.jpg          Картинки по запросу раскраска сокровища

Учитель. Код вдалося розгадати, на зворотній стороні виявилась карта скарбів країни Букляндії.

-Починаючи з наступного уроку, ми разом будемо подорожувати містами цієї країни.

-Після довгих пошуків, капітан Розумничок зміг відшукати острів. Він кидає вниз мотузчату дробину , щоб зійти з корабля.

Завдання 5. Обведи сходинки.

C:\Users\Юля\Pictures\2017-11-23 1\1 005.jpg

Учитель. Зійшовши на берег, пірат разом зі своєю командою з учнів _____ класу, роздивляються навколо. На березі їм посміхається восьминіг, а навкруги нього безліч мушлів різної форми та розмірів.

Завдання 6. Наведи пунктир кольоровими олівцями.

 Похожее изображение

Учитель. Насолоджуючись красою, ми не помітили, як опинилися в джунглях. У джунглях увагу  бджілок привертає різноманіття ароматних квітів. Бджілки не пропускають жодної квіточки.

Завдання 7. Прослідкуй за бджілками.

C:\Users\Юля\Pictures\2018-02-26 1\1 001.jpg

Учитель. Раптово пішов дощ. З неба падають великі краплини, їх стає все більше і більше.

Завдання 8. Домалюй краплі дощу.

C:\Users\Юля\Pictures\2018-02-26 1\1 002.jpg

 Учитель. Капітан Розумничок дуже не любить дощ, тому він завжди бере з собою парасольку. Пірат швидко розкриває її, всіх учнів запрошує сховатися від дощу. В решті решт дощ закінчився й вся команда побачила веселку.

Капітан Розумничок дивиться вперед і розуміє, що вони біля воріт країни Букляндії.

                                          Картинки по запросу картинка замок

Підсумок уроку.

Діти з нетерпінням чекають капітана Розумничка. Він достає великий сундук, разом з учнями відкривають його, а звідси вилітає безліч метеликів з побажаннями. Кожен учень хопає  метелика та прикрашає їм картину на дошці, на якій зображена країна Букляндія.

Рефлексія.

Створення колективної композиції країни Букляндії.

Учитель. На початку уроку, капітан Розумничок обіцяв нагороду. Пірат виконав свою обіцянку. Він дарує кожному з вас розмальовку зі скарбами на згадку про сьогоднішню подорож.

Кожного дня, на кожному  уроці, ви будете пізнавати, вчити, досліджувати все нове і нове.

  • Розмалюй малюнок вдома, як тобі подобається.

                                                    Картинки по запросу раскраска сокровища

Учитель. Сьогодні ви багато працювали. Дякую вам за гарну роботу. А тепер утворіть коло і візьміться за руки.

  • Відчуваєте тепло долоньок одне одного?
  • Посміхніться і всі разом скажемо: « Дякую за співпрацю!»

Картинки по запросу штурвал корабля картинки

капітан

юнгаКартинки по запросу картинка юнга

Картинки по запросу картинка юнга

юнга

Картинки по запросу картинка боцман

боцман

Картинки по запросу картинка старпом на корабле

Старпом

Картинки по запросу картинка кок на корабле

кок

Похожее изображение

юнга

 

 

 

 

 

 

Картинки по запросу картинка казковий пірат

docx
Додано
15 червня 2018
Переглядів
433
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку