Повторення та систематизація знань і вмінь з розділу «Рівняння»

Про матеріал
Мета: повторити й систематизувати знання учнів про види рівнянь та способи їх розв'язання; повторити та систематизувати способи дій щодо розв'язування рівнянь, якими володіють учні; провести бліцконтроль за¬своєння.
Перегляд файлу

 

 

Тема. Повторення та систематизація знань і вмінь з розділу «Рівняння»

Мета: повторити й систематизувати знання учнів про види рівнянь та способи їх розв'язання; повторити та систематизувати способи дій щодо розв'язування рівнянь, якими володіють учні; провести бліцконтроль за­своєння.

Тип уроку: повторення та систематизація знань, умінь, навичок.

Хід уроку

I. Організаційний момент

  1. Перевірка готовності до уроку.
  2. План роботи на уроці.

 

II. Перевірка домашнього завдання

Оскільки завдання № 1—3 подібні до виконаних на попередньому уроці в класі, то сьогодні розбираємо та обговорюємо тільки най­складніші для учнів вправи (наприклад, № 2 (7), № 3 (4)).

 

III. Формулювання мети й завдань уроку

Оскільки основну дидактичну мету було сформульовано на попе­редньому уроці, то учням нагадуємо, що на цьому уроці повторюємо ті знання і вміння, які використовуються ними під час розв'я­зування рівнянь.

 

IV. Повторення та систематизація знань

Як і на попередньому, уроці повторення та систематизацію знань проводимо під час роботи зі схемами.

Схема 1

Виконання письмових вправ

  1. Розв'яжіть рівняння:

1) 3х 18 = 5 2х; 2) 3(х 2) 4(х 4) = 5; 3) 0,3(1 х) 0,4(х 1) = 0,7;

4) ; 5) (х 3)(х + 3) = (х + 1)2; 6) у3 3у2 = 0; 7) х3 х = 0;

8) х2 6х + 9 = 0; 9) z2 15z + 56 = 0; 10) х3 2х2 4х + 8 = 0;

11) |3 2х| = 5; 12) ||х| 2| = 6.

  1. Розв'яжіть систему рівнянь:

1) графічно; 2) способом підстановки;

3) способом додавання;

4) будь-яким зручним способом.

  1. Розв'яжіть задачу:

1) склавши рівняння:

У першій цистерні втричі більше бензину, ніж у другій. Коли з першої цистерни забрали 400 л бензину, а з другої 800 л, з'ясувалося, що в першій цистерні бензину стало у 8 разів більше, ніж у другій. Скільки бензину було в кожній цистерні спочатку?

2) склавши і розв'язавши систему рівнянь:

Два автоматичні станки разом за 8 год виготовляють 2 000 деталей. Перший станок за 2 год і другий за 3 год разом виготовляють 630 деталей. Скільки деталей виготовляє за 1 годину кожний станок?

 

V. Підсумки уроку

Самостійна робота з подальшим аналізом і самоперевіркою

 

Варіант 1

Варіант 2

1. Розв'яжіть рівняння.

1. Розв'яжіть рівняння.

2. Складіть рівняння для розв'язання задачі. Відстань по річці між пунктами А та В в обидва боки катер долає за 8 год. Знайдіть цю відстань, якщо влас­на швидкість катера 8 км/год, а швидкість течії 2 км/год

2. Складіть рівняння для розв'язання задачі. Над виконанням замовлення молодий ро­бітник працював 8 год, а майстер виконав те саме замовлення за 6 год. Скільки дета­лей складає замовлення, якщо майстер і учень за 1 год разом виконують 7 деталей?

Якщо на розв'язування самостійної роботи не вистачить часу на уроці, можна провести її як домашню самостійну роботу (аналіз зробити наступного уроку).

 

VI. Домашнє завдання

№ 1. Повторіть основні способи розв'язання рівнянь.

№ 2. Розв'яжіть рівняння:

1) ; 2) у2 + 2y – 48 = 0; 3) (|x| + 5)(3|x| – 9) = 0.

№ 3. Розв'яжіть задачу.

Нержавіюча сталь є сплавом заліза, хрому й нікелю. Лист із такої сталі містить 15 % хрому, 0,5 % нікелю, а заліза — на 2,78 кг більше, ніж хрому. Знайдіть масу листа.

№ 4. Повторіть та випишіть основні поняття теми «Функції та графіки».

 

doc
Додав(-ла)
Зозуля Олексій
Додано
9 березня 2020
Переглядів
786
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку