Урок «Розв’язування вправ на перетворення виразів із застосуванням різних способів розкладання многочленів на множники»

Про матеріал
Урок розроблено з метою поглиблення практичних умінь і навичок учнів із застосування різних способів розкладання многочленів на множники.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

Конспект уроку

з алгебри 7 класу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\X55C\Desktop\Відкритий урок з алгебри 7 клас\Рисунок1.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок

 

Тема: «Розв’язування вправ на перетворення виразів із застосуванням різних 

           способів розкладання многочленів на множники»

Мета уроку. Узагальнити та систематизувати знання учнів з теми в нестандартній формі.

 Поглибити практичні вміння і навички учнів із застосування різних способів розкладання многочленів на множники.

 Розвивати пам’ять, пізнавальні здібності, логічне мислення та творчу діяльність учнів.

Виховувати інтерес учнів до математики.

Створення умов для включення кожного учня в активну навчально-пізнавальну діяльність, де кожен може проявити себе.

Тип уроку: урок закріплення вмінь і навичок учнів.

Обладнання: проектор, презентація до уроку

Структура уроку:

 

№ з/п

Етапи  уроку

Час, хв.

Методи та форми

роботи з класом

I

Організаційний момент

3

Привітання

Запис дати в учнівських зошитах

Визначення емоційного стану учнів на початок уроку

II

Актуалізація опорних знань учнів

8

«Мозковий штурм»

III

Перевірка домашнього завдання

5

Самоперевірка за готовими розв’язками

IV

Формування вмінь і навичок при розв’язанні вправ

10

1.«Знайди помилку»

2.«Семафор»

V

Математична перерва

1

Розв’язання логічної задачі

VI

Формування вмінь і навичок при розв’язанні вправ

12

3. «Знайди вихід»

4. «Сходинки»

5. Робота з підручником

VII

Повідомлення домашнього завдання

3

1. Отримання листа

2. Індивідуальні конверти

VIII

Підсумок уроку.

2

Оцінювання учнівських результатів

ІХ

Рефлексія

1

Визначення емоційного стану учнів на кінець уроку

 

 

ХІД УРОКУ:

 

І. Організаційний момент

Організація класу: привітання, перевірка присутніх.

Запис дати в учнівських зошитах.

Повідомлення теми і завдання на урок.

За допомогою смайликів визначити емоційний стан учнів на початок уроку. На спеціально відведеному місці учням необхідно приклеїти один із запропонованих смайлів.

 

 

 

II. Актуалізація опорних знань учнів

«МОЗКОВИЙ ШТУРМ»

Учням пропонується відповісти на 5 запитань, кожен з яких оцінено в 1 бал.

1. Що означає «розкласти многочлен на множники»?

(Представити многочлен у вигляді добутку)

2. Назвіть основні способи розкладання многочленів на множники?

(1. Винесення спільного множника за дужки.

2. Спосіб групування.

3. Застосування формул скороченого множення.)

3. Поясніть на прикладі застосування способу винесення спільного множника за дужки?   5m3n2+20n=

5m3n2+20n=5n(m3n+4)

4. Поясніть на прикладі застосування способу групування для розкладання многочленів на множники?  

 

 

5. Назвати формули скороченого множення?  

III. Перевірка домашнього завдання

Самоперевірка за готовими розвязками.

На слайді показано розв’язок. Учні виконують самоперевірку і самостійно визначають правильність виконання домашнього завдання та отримують по смайлику, що оцінюється в 1 бал.

 

IV. Формування вмінь і навичок при розв’язанні вправ

IV.1 «ЗНАЙДИ ПОМИЛКУ»

Учні повинні знайти заховану помилку у розв’язках. Кожне завдання оцінюється в 1 бал.

Вправа 1.Розкласти многочлен на множники  

Вправа 2.

    

Вправа 3.

 

 

IV.2 «СЕМАФОР»

Учні самостійно виконують запропоновані три завдання. Після чого проводиться аналіз розв’язків. При цьому всі учні, за допомогою червоного та зеленого кружечків, повідомляють чи правильно вони розв’язали завдання. Червоний кружечок – завдання розв’язано неправильно, а зелений – правильно. За кожне правильно розв’язане завдання учень отримує 1 бал.

 

Завдання 1. Обчислити:

Завдання 2. Розвязати рівняння:

Завдання 3. Доведіть тотожність:

 

 

 

Тотожність доведено.

 

V. Математична перерва

Розв’язання логічної задачі.

 Два в квадраті – чотири, три в квадраті – девять. Чому дорівнює кут в квадраті?

(90о)

 

VI. Формування вмінь і навичок при розв’язанні вправ

VI.1 «ЗНАЙДИ ВИХІД»

Завдання складається з чотирьох частин. Щоб перейти до розв’язання наступної частини завдання необхідно виконати попереднє. Кожна частина завдання оцінюється в 3 бали.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VI.2. «Сходинки»

До дошки викликаються два учні з достатнім або високим рівнем знань. Перед учнями ставиться завдання: «Хто швидше підніметься нагору по східцях» (Завдання на швидкість), при цьому правильно виконуючи завдання на кожній східці. Завдання оцінюється в 8 балів.

 

 

 

 

 

 

VI.3. Робота з підручником

1.Завдання 8(а), стр.177

2.№840 (а)

За правильно виконане завдання учень отримує 8 балів.

 

VII. Повідомлення домашнього завдання

1.Поштове повідомлення. Отримання листа

Учні на екрані бачать поштове повідомлення, в якому ставиться перед ними домашнє завдання на наступний урок.

Повторити § 18 – 20

Письмово виконати № 841

2. Деякі учні отримують індивідуальні конверти з додатковим домашнім завданням.

Розв’язати рівняння:

 

VIII. Підсумок уроку

Оцінювання учнівських результатів.

Під час всього уроку учні отримували різнокольорові кружечки з балами, тепер кожному необхідно порахувати отримані бали. Це і будуть оцінки за урок.

 

ІХ. Рефлексія

Визначення емоційного стану учнів на кінець уроку за допомогою таких же смайликів, як і на початку уроку. Аналіз зміни емоційного стану учнів на кінець уроку.

docx
Додано
9 березня 2020
Переглядів
1023
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку