Повторення вивченого в 2 класі
Звуки і букви. Алфавіт. Склад
Діагностувальна робота № 1
Варіант І
1.Визнач, у якому слові всі приголосні м’які:
а) ім’я;
б) джміль;
в) місяць.
2.Визнач, яке слово не можна поділити для переносу:
а) осінь;
б) життя;
в) бджола.
3.Вибери слово, у якому три склади:
а) Юля;
б) лілія;
в) ячмінь.
4.Пронумеруй слова в алфавітному порядку.
(…) Понеділок, (…) вівторок, (…) середа, (…) четвер, (…) п’ятниця, (…) субота, (…) неділя.
5.Підкресли слова, в яких букв більше, ніж звуків.
Бадьорий, лящ, чайка, дзеркало, сім’я, узлісся, заєць, дзенькає.
6.Встав пропущені букви. До поданих слів добери перевірні.
В…рба - ______________________, в…шневий - _______________________ ,
з…ма - _______________________, в…селий - _________________________ .
7.Склади звукові моделі слів.
Умовні позначення: ● голосний звук, - твердий приголосний, = м’який приголосний.
Тьохкає [________________________________________],
м’ята [________________________________________].
*Додаткові завдання
1.Придумай і запиши три слова, в яких звуків більше, ніж букв.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2.Придумай і запиши три двоскладові слова з ненаголошеними голосними е, и.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3.Встав пропущені літери, щоб вийшли слова. Запиши їх в алфавітному порядку.
_ і _ ь, _ і _ ь, _ і _ ь, _ і _ ь, _ і _ ь.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________