Про матеріал
Мета: поглибити знання учнів про виникнення писемності (графіка, мова знаків, мова сигналів, малюнкове письмо, ієрогліфічне письмо, сучасна абетка); формувати уміння та навички розташовувати слова в алфавітному порядку, обґрунтувавши особливості розташування слів, що починаються з однакової букви; удосконалювати усне і писемне мовлення учнів під час виконання вправ, продовжувати поповнювати словниковий запас учнів; продовжувати розвивати пам'ять, увагу, логічне мислення, виробляти загально навчальні уміння і навички.
Очікувані результати: учень чітко й правильно вимовляє звуки в процесі мовлення; спостерігає за фонетичними явищами в мовленні; знаходить й виправляє огріхи й помилки в змісті, будові й мовному оформленні власних висловлень; застосовує знання правил орфографії й орфоепії для вдосконалення власного мовлення; виявляє і виправляє помилки, допущені в тексті, з урахуванням засвоєних мовних норм.