Повторення вивченого з графіки

Про матеріал
Мета: поглибити знання учнів про виникнення писемності (графіка, мова знаків, мова сигналів, малюнкове письмо, ієрогліфічне письмо, сучасна абетка); формувати уміння та навички розташовувати слова в алфавітному порядку, обґрунтувавши особливості розташування слів, що починаються з однакової букви; удосконалювати усне і писемне мовлення учнів під час виконання вправ, продовжувати поповнювати словниковий запас учнів; продовжувати розвивати пам'ять, увагу, логічне мислення, виробляти загально навчальні уміння і навички. Очікувані результати: учень чітко й правильно вимовляє звуки в процесі мовлення; спостерігає за фонетичними явищами в мовленні; знаходить й виправляє огріхи й помилки в змісті, будові й мовному оформленні власних висловлень; застосовує знання правил орфографії й орфоепії для вдосконалення власного мовлення; виявляє і виправляє помилки, допущені в тексті, з урахуванням засвоєних мовних норм.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Організаційний момент. Доброго дня!     Рада вітати Вас на сьогоднішньому уроці .    Є люди, які не знають, наскільки важливо те, що вони є в цьому світі.Є люди, які не знають, скільки радості дарує іншим їхня привітна щира усмішка.Є люди, які не знають, яким добром для інших є їхня чуйність.Є люди, які не знають, наскільки б біднішими інші почувались без них.Є люди, які не знають, що вони дарунок небес. Але могли б знати, якби їм про це сказати. Ці твердження можна продовжити до безкінечності і я пропоную девіз нашого уроку:« Долаємо труднощі — набуваємо впевненості!»

Номер слайду 2

Екран настрою. Назвіть 3 емоції,які ви сьогодні відчували1. Спокій2. Сум3. Злість4. Радість5. Смуток7. Переляк8. Здивованість9. Цікавість6. Задоволення

Номер слайду 3

Перевірка дом.завдання. Подані слова передайте звукописом та вкажіть кількість букв і звуків: бджола - [бд͡жолá] - 6 букв, 5 звуків;братський - [брáц’кий] - 9 букв, 7 звуківвесняна - [веисн'áнá]-7 букв, 7 звуківвідділ- [в'ід':іл] - 6 букв, 5 звуківвітаю- [в'ітáйу] - 5 букв, 6 звуків

Номер слайду 4

ЧАРІВНА СКРИНЬКА-Висловьте свої очікування від уроку одним словом,запишість на карточці. Якщо ваші очікування справдяться, покладіть карточку в « Чарівну скриньку». НАСТАНОВА На уроці : Сидимо-/рівно/Міркуємо-/швидко/Відповідаємо-/правильно/Пишемо-/гарно/ Поділитися знаннями. Нових знань. Цікавих вправ/ігор. Гарних оцінок. Відкрити нове

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Шістнадцяте листопада Класна робота. Тема. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО З ГРАФІКИ В 1–4 КЛАСАХ. ОСОБЛИВОСТІ УКРАЇНСЬКОЇ ГРАФІКИ (ВІДПОВІДНІСТЬ ЗВУКІВ І ГРАФІЧНИХ ЗНАКІВ, ЗВУК [Ґ] І БУКВА Ґ (с.95)

Номер слайду 7

Мета: поглибити знання учнів про виникнення писемності (графіка, мова знаків, мова сигналів, малюнкове письмо, ієрогліфічне письмо, сучасна абетка); формувати уміння та навички розташовувати слова в алфавітному порядку, обґрунтувавши особливості розташування слів, що починаються з однакової букви; удосконалювати усне і писемне мовлення учнів під час виконання вправ, продовжувати поповнювати словниковий запас учнів; продовжувати розвивати пам'ять, увагу, логічне мислення, виробляти загально навчальні уміння і навички. Очікувані результати: учень чітко й правильно вимовляє звуки в процесі мовлення; спостерігає за фонетичними явищами в мовленні; знаходить й виправляє огріхи й помилки в змісті, будові й мовному оформленні власних висловлень; застосовує знання правил орфографії й орфоепії для вдосконалення власного мовлення; виявляє і виправляє помилки, допущені в тексті, з урахуванням засвоєних мовних норм.

Номер слайду 8

Епіграфи: Найважча дорога завжди веде до вершини (К. Агілера). Тобі обов’язково все вдасться, просто треба йти до мети маленькими кроками. Кожне завдання, навіть найскладніше, треба починати з простого — з один, два, три… (М. Удуд).

Номер слайду 9

Слово дня: Словникова робота.зарàдити, наснàга, шанувàти, гуртом, запобігти, не зволікàти, мерщій. Словник. Наснàга, и, жін. 1. Фізична енергія; сила.

Номер слайду 10

Пригадуємо. https://www.youtube.com/watch?v=e. K1p9vvz. D6 A&t=6s

Номер слайду 11

Пригадуємо:

Номер слайду 12

Графі́ті (італ. graffiti— «дряпати», дослівно «надряпані») — спершу так називали одну з технік настінного малярства. Пізніше,цим словом скористалися археологи, використовуючи його як загальний термін на означення всіх видів випадкових написів і малюнків на стінах будинків 

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Гґ

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Упевненість-

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Екран настрою. Назвіть 3 емоції,які ви сьогодні відчули на уроці1. Спокій2. Сум3. Злість4. Радість5. Смуток7. Переляк8. Здивованість9. Цікавість6. Задоволення

Номер слайду 20

https://wordwall.net/uk/resource/27452372

pptx
Додано
13 листопада 2022
Переглядів
889
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку