Повторити й узагальнити знання про іменник, прикметник, числівник, дієслово та службові слова; удосконалювати вміння розрізняти частини мови; розвивати орфографічні уміння, пам’ять, творчі здібності; виховувати любов до рідної мови.
Повторення, закріплення і узагальнення знань, повꞌязаних із службовими словами.2 клас
Номер слайду 2
Номер слайду 3
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Мінітест(обери правильний варіант відповіді)Слова, що відповідають на питання хто? що? є …А) назвами ознак. Б) назвами дій. В) назвами предметів. 2. У якому словосполученні є прикметник: А) краса зими. Б) чарівна зима. В) красуня зима.3. Обери дієслово: А) малюнок. Б) малювати. В0 намальований.
Номер слайду 8
4. До поданих слів добери антоніми: А) говорити -Б) плакати - В) сидіти - 5. Зміни словосполучення за зразком: Зразок: світлий день – світлі дні. Яскрава стрічка - Зимовий день – 6. Запиши числівники словами: 15.11.20197. Прочитай слова. У кожну групу слів додай службові слова,щоб утворити речення. Запиши утворені речення. Дерева, білка, пеньок, стрибнула. Лапках тваринки два горішки. Пеньку поснідала білочка.
Номер слайду 9
Рефлексія «Самооцінка»У мене все вийшло. Були деякі труднощіБуло важко