Повторюємо числа 1-10.

Про матеріал

Конспект та презентація до уроку з математики за підручником С.О. Скворцової, О.В. Онопрієнко.

Перегляд файлу

Тема: Повторюємо числа 1-10.

Мета: узагальнити і систематизувати знання учнів про числа 1–10: поняття прямого та зворотного рахунку, наступного та попереднього чисел, способи їх утворення; формувати уявлення про арифметичні дії додавання і віднімання; закріпити уміння добирати пропущені числа в рівностях на основі складу чисел, розпізнавати геометричні фігури за істотними ознаками; розвивати логічне мислення, увагу, пам'ять, розумову активність; виховувати академічну доброчесність, охайність, старанність, впевненість, сумлінність, інтерес до вивчення математики; виховувати толерантність.

Тип урока: узагальнення та систематизації знань

Обладнення:  зошит «Математика» автори  С.О. Скворцова, О. В.Онопрієнко, картки з цифрами, картки з геометричними фігурами, ПК, презентація до уроку.

Хід уроку

I  Організаційна частина

Ви почули дзвінок? Він покликав нас на урок математики. На урок з собою візьмемо: увагу, розум, охайність та кмітливість. Посміхніться та тихесенько сідайте.

Перевірка  готовності  до  уроку.

II Мотивація

- Діти, поки ми були в їдальні, нам надійшла ось така посилка (коробка з логотипом  нової пошти).  А Ви знаєте хто нам її доставив? 

- Нагадайте мені, будь ласка, яка тема цього тижня? («Мода»). Ми з вами познайомились з такими словами як: модельєр, модниця, показ, дизайнер, ескіз, викрійка, журнал, зачіска, аксесуари, бренд, взуття, спортивний одяг … Діти, як Ви вважаєте в цю посилку міг би поміститись: подіум, журнал, спортивний одяг, модельєр? Так що ж у цій посилці?

- А насправді, у цій посилці різні речі, які допоможуть нам повторити все те, що ми вивчили про числа від 1 до 10.

III Актуалізація опорних знань

  1. Річ -  їжачок.  (дістаємо з коробки їжачка)
  •  Їжачкові потрібно допомогти потрапити додому, до мами. Для цього картки з числами потрібно розташувати по порядку.
  • Назвіть числа від 1 до 10 у порядку зменшення (спадання).
  • Назвіть числа, які:
  1. Більші за 7, але менші від 10 (8, 9)
  2. Більше за 1, але менші від 6 (2, 3, 4, 5)
  3. Менші від 8, але більші за 2 (3, 4, 5, 6, 7)

Хвилинка каліграфії

  1. Річ - малюнок «Вовк і семеро козенят» та «Три порося». (Дістаємо з коробки)
  • Яке число зустрічається у назві казки «Вовк і семеро козенят», а у назві «Три порося»?
  • Пропишемо цифри 7 та 3. (Відкриваємо зошит с.13 рядок 1)

ІV. Закріплення вивченого. Формування вмінь і навичок

Щоб наші голівки добре працювали впродовж уроку, пропоную логічну розминку у вигляді віршованих задач. Відповідь покажіть карткою:

П’ять горобців на гілку сіли,

До них три ще прилетіли.

Скільки горобців всього

На тому дереві було? (5+3=8).

По дорозі зайчик біг,

Ніс 6 яблук на пиріг.

Два з них впали, покотились,

Скільки яблук залишилось? (6-2=4)

 

Річ -  «1» (Дістаємо з коробки)  І щоб це могло означати?

Діти, а давайте пригадаємо:

  • щоб отримати наступне число треба _____ (додати 1) (Зошит с.12 завдання 2)
  • щоб отримати попереднє число треба ______ (вилучити 1), тоді
  • покажіть попереднє до числа 4 (3)
  • покажіть попереднє до числа 8 (7)
  • покажіть попереднє до числа 10 (9)
  • Так от навіщо нам одиничка – щоб ми пригадали правила.

Тема: Сьогодні ми з вами повторюємо числа від 1 до 10.

 Річ – фігурка спортсмена (дістаємо будь-яку річ що стосується спорту)
Фізкультхвилинка.

Річ — листочок (дістаємо листочок дерева)

Колективна робота (Зошит с.12, завдання 4) (з коментуванням та перевіркою на слайдах). Числа у прикладах заховалися під листочками. Давайте визначимо, на які числа впали листочки.

Річ — ручка (дістаємо з коробки)

Ми вже з вами вивчили числа 1, 2, 3 … 10, тому можемо відшукати та виправити помилки. Самостійна робота з перевіркою на слайді. (Зошит с.12 завдання 5)

Нагадую, кожен працює самостійно і не підглядає до сусіда.

          Річ – геометрична фігура (Дістаємо з коробки трикутник, квадрат, коло, прямокутник)

А зараз у нас буде «геометрична хвилинка».

Хвилинка в нас незвична,

Вона сьогодні геометрична.

Плескай в долоньки  стільки разів,

Скільки фігура має кутів.  (трикутник, квадрат, коло, прямокутник)

Річ — вантажівка з числами (дістаємо з коробки)

Нажаль, так буває, що дорогою вантаж, який доставляє пошта, може загубитись. Так сталось і цього разу – кожному з вас у картках треба заповнити пусті віконця вантажівки, а потім обмінятися з сусідом та перевірити один одного.

Рефлексія

  • Діти, ми з вами дістали з коробки усі речі (показую порожню коробку) і впоралися з усіма завданнями, бо працювали  старанно, впевнено, сумлінно.
  • Нагадайте мені, які числа ми з вами повторювали?
  • Яке завдання вам сподобалось найбільше?

Самооцінювання

А тепер, будь-ласка, оцініть свою роботу на уроці:

  • підніміть до гори червоний олівець, якщо вважаєте, що ви добре попрацювали і вам все зрозуміло;
  • підніміть до гори помаранчевий олівець, якщо вважаєте, що вам потрібна допомога й ви щось не зрозуміли;
  • підніміть до гори жовтий олівець, якщо вважаєте, що вам було важко на уроці.

Дуже дякую, діточки, за вашу роботу!

1

 

docx
Додано
17 лютого 2023
Переглядів
899
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку