Конспект та презентація до уроку з математики за підручником С.О. Скворцової, О.В. Онопрієнко.
Тема: Повторюємо числа 1-10.
Мета: узагальнити і систематизувати знання учнів про числа 1–10: поняття прямого та зворотного рахунку, наступного та попереднього чисел, способи їх утворення; формувати уявлення про арифметичні дії додавання і віднімання; закріпити уміння добирати пропущені числа в рівностях на основі складу чисел, розпізнавати геометричні фігури за істотними ознаками; розвивати логічне мислення, увагу, пам'ять, розумову активність; виховувати академічну доброчесність, охайність, старанність, впевненість, сумлінність, інтерес до вивчення математики; виховувати толерантність.
Тип урока: узагальнення та систематизації знань
Обладнення: зошит «Математика» автори С.О. Скворцова, О. В.Онопрієнко, картки з цифрами, картки з геометричними фігурами, ПК, презентація до уроку.
Хід уроку
I Організаційна частина
Ви почули дзвінок? Він покликав нас на урок математики. На урок з собою візьмемо: увагу, розум, охайність та кмітливість. Посміхніться та тихесенько сідайте.
Перевірка готовності до уроку.
II Мотивація
- Діти, поки ми були в їдальні, нам надійшла ось така посилка (коробка з логотипом нової пошти). А Ви знаєте хто нам її доставив?
- Нагадайте мені, будь ласка, яка тема цього тижня? («Мода»). Ми з вами познайомились з такими словами як: модельєр, модниця, показ, дизайнер, ескіз, викрійка, журнал, зачіска, аксесуари, бренд, взуття, спортивний одяг … Діти, як Ви вважаєте в цю посилку міг би поміститись: подіум, журнал, спортивний одяг, модельєр? Так що ж у цій посилці?
- А насправді, у цій посилці різні речі, які допоможуть нам повторити все те, що ми вивчили про числа від 1 до 10.
III Актуалізація опорних знань
Хвилинка каліграфії
ІV. Закріплення вивченого. Формування вмінь і навичок
Щоб наші голівки добре працювали впродовж уроку, пропоную логічну розминку у вигляді віршованих задач. Відповідь покажіть карткою:
П’ять горобців на гілку сіли, До них три ще прилетіли. Скільки горобців всього На тому дереві було? (5+3=8). |
По дорозі зайчик біг, Ніс 6 яблук на пиріг. Два з них впали, покотились, Скільки яблук залишилось? (6-2=4) |
Річ - «1» (Дістаємо з коробки) І щоб це могло означати?
Діти, а давайте пригадаємо:
Тема: Сьогодні ми з вами повторюємо числа від 1 до 10.
Річ – фігурка спортсмена (дістаємо будь-яку річ що стосується спорту)
Фізкультхвилинка.
Річ — листочок (дістаємо листочок дерева)
Колективна робота (Зошит с.12, завдання 4) (з коментуванням та перевіркою на слайдах). Числа у прикладах заховалися під листочками. Давайте визначимо, на які числа впали листочки.
Річ — ручка (дістаємо з коробки)
Ми вже з вами вивчили числа 1, 2, 3 … 10, тому можемо відшукати та виправити помилки. Самостійна робота з перевіркою на слайді. (Зошит с.12 завдання 5)
Нагадую, кожен працює самостійно і не підглядає до сусіда.
Річ – геометрична фігура (Дістаємо з коробки трикутник, квадрат, коло, прямокутник)
А зараз у нас буде «геометрична хвилинка».
Хвилинка в нас незвична,
Вона сьогодні геометрична.
Плескай в долоньки стільки разів,
Скільки фігура має кутів. (трикутник, квадрат, коло, прямокутник)
Річ — вантажівка з числами (дістаємо з коробки)
Нажаль, так буває, що дорогою вантаж, який доставляє пошта, може загубитись. Так сталось і цього разу – кожному з вас у картках треба заповнити пусті віконця вантажівки, а потім обмінятися з сусідом та перевірити один одного.
Рефлексія
Самооцінювання
А тепер, будь-ласка, оцініть свою роботу на уроці:
Дуже дякую, діточки, за вашу роботу!
1