Поява нових соціально-економічних реалій

Про матеріал
Отже, на підставі вищевикладеного ми прийшли до висновку, що неологізм (нео + грец. Logos слово) – нове слово, мовне нововведення (зворот мови), граматична особливість, що з’являється в мові. Причиною появи неологізмів є суспільний і науково-технічний прогрес: поява нових соціально-економічних реалій, відкриття в галузі науки і техніки, досягнення в сфері культури.
Перегляд файлу

Причини появи неологізмів

Поява нових соціально-економічних реалій

 

 

Отже, на підставі вищевикладеного ми прийшли до висновку, що неологізм (нео + грец. Logos слово) нове слово, мовне нововведення (зворот мови), граматична особливість, що з’являється в мові. Причиною появи неологізмів є суспільний і науково-технічний прогрес: поява нових соціально-економічних реалій, відкриття в галузі науки і техніки, досягнення в сфері культури. Ознакою неологізму є абсолютна новизна слова для більшості носіїв мови. Слово є неологізмом дуже нетривалий час. Як тільки слово починає активно вживатися, воно втрачає ознаку новизни і стає загальновживаним. Таким чином, поняття неологізму мінливе у часі та щодо: неологізмом слово залишається до тих пір, поки говорять відчувають в ньому новизну.

 

docx
Додано
22 лютого 2019
Переглядів
523
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку