Позакласна робота. План гуртка "Довкілля". 4 клас

Про матеріал

Щоб учні мали можливість отримати інформацію про значення природи в житті людини, про вплив господарської діяльності на стан навколишнього середовища можна організувати гурток „ Довкілля „ .

Головне завдання роботи гуртка – задовольнити природне бажання дітей безпосередньо пізнавати світ, свій край, виховувати любов до нього.

Перегляд файлу

„Щоб берегти Землю,

                                                                                                             природу,

треба її полюбити,

щоб  полюбити, треба пізнати.

Пізнавши – не можливо не полюбити”

М.Пришвін

 

                   Берегти ,любити, пізнавати природу треба вчити дітей змалечку. Нам якомога швидше треба виховати покоління людей, які б свято  берегли землю, повітря, ліс, воду. Від уміння жити в гармонії з навколишнім, від успішного здійснення екологічної освіти, формування екологічного мислення великою мірою залежить майбутній стан природного середовища.

                 Вчитель має використовувати всі можливості, щоб посіяти в серцях школярів зернятка любові до природи. Педагогічних засобів ,які сприяють активізації  вивчення природи, екологічного навчання і виховання існує чимало. Одним з важливих засобів  є   організація та робота гуртків .

                Щоб учні мали можливість отримати інформацію про значення природи в житті людини, про вплив господарської діяльності на стан навколишнього середовища  можна організувати гурток „ Довкілля „ .

            Головне завдання роботи гуртка – задовольнити природне бажання дітей безпосередньо пізнавати світ, свій край, виховувати  любов до нього.

 

                                   План роботи гуртка

 

1.Вступне заняття. Оголошення плану роботи гуртка на рік. Пропозиції гуртківців.

 

2. Бесіда ”Практичні поради з поведінки у природі” .

 

3. Читання і обговорення творів із книжки В.Біанки „Розповіді про тварин”.

 

4.Українські прислів”я та приказки екологічного змісту.

 

5.Екологічна гра „ Лікарські рослини”

 

6.Екскурсія”Осінні зміни в природі”

 

7.Вікторина” Цікаве про тварин”

 

8.Конференція „Збережемо природу Землі”

 

9.Бесіда „З грибами на” Ви”.

 

10.Народні загадки про неживу природу, рослинний та тваринний світ.

 

11.Читання і обговорення оповідання В.Іваненко „Північні приятелі”.

 

12.Екологічні ігри ”Жителі зоопарку”, „Кіт і горобці”.

 

13.Екскурсія в природу „ А вже падають сніжинки”.

 

14.Вікторина „ Все про рослини „.

 

15.Екологічний проект „ Юні друзі природи”.

 

16.Бесіда „Пташина  їдальня”.

 

17.Усна народна творчість екологічного змісту. Міфи .

 

18.Читання і обговорення  казки В.Біанки „Беркут”.

 

19.Конкурс віршів на тему „ Зупинись ! Прочитай ! Подумай!”.

 

20.Гра-драматизація „ Брати наші менші”.

 

21.Конкурс кросвордів  на тему „ Україна на карті Батьківщини”.

 

22.Конференція „ Охорона навколишнього середовища. Червона книга.   Зникаючі види тварин.”

 

23. Бесіда „Витівки води”.

 

24. Екологічна гра „ Найрозумніший”.

 

25.Екскурсія  „Зустрічаємо птахів”.

 

26.Вікторина „ Передбачення погоди”.

 

27.Читання і обговорення оповідань В .Біанки із збірки  „ Розповіді про тварин „.

 

28.Усний журнал „Цікаві відомості про тварин”.

 

29.Екологічна абетка „ Природа навколо нас”.

 

30.Мандрівка в природу „Про що жебонів струмочок”.

 

31.Робота над екологічною казкою „ Ображена бджола”.

 

32.Екологічна вистава „ Охороняйте первоцвіти”.                                              

 

33.Підсумкове заняття.

 

 

docx
Додано
25 квітня 2018
Переглядів
2974
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку