Пропонується учням створити комп'ютерну гру, в якій користувачу потрібно буде пересувати ракетку, щоб не дати м'яку, який скаче, вдаритися об підлогу
ПЕРША ГРА В SCRATH
Створити комп’ютерну гру, в якій користувачу потрібно буде пересувати ракетку, щоб не дати м’яку, який скаче, вдаритися об підлогу.
Коли гра стартує, м’яч вкидається тут і починає рух під випадковим кутом
Коли м’яч ударяється об ракетку, він відскакує під випадковим кутом
Використовуйте мишу, щоб переміщати ракетку по горизонталі
Якщо м’яч торкнувся цієї частини Сцени, гра скінчилася
Натисніть кнопку Намалювати новий спрайт нагорі списку спрайтів, щоб додати в свій проект спрайт Ракетка (Paddle). Оскільки ракетка – просто вузький короткий прямокутник, повторіть крок 1. Розфарбуйте її в будь-який колір, який вам подобається, і встановіть центр приблизно посередині прямокутника. Потім дайте спрайту ім'я, яке пояснювало б, що він собою являє. А також клікніть по зображенню ракетки на Сцені і пересуньте його так, щоб координата y була близько – 120.
Додаємо м’яч. Натисніть Вибрати спрайт з бібліотеки нагорі в списку спрайтів, щоб імпортувати спрайт.
1. Створіть скрипт для спрайта Ракета
Датчики
2. Створіть скрипт для спрайта М’яч
Натисніть на зелений прапорець, щоб протестувати цю частину гри.
3. Додати блоки, які змусять м'яч відскакувати від ракетки. Ми можемо змінити блок завжди, який тільки що створили, так, що м'яч буде летіти вгору, відскочивши від ракетки.
Натисніть на зелений прапорець, щоб протестувати цю частину гри.
4. Додайте код закінчення гри
Клацніть по кольоровому квадрату. Потім клацніть по рожевій фігурі на Сцені
Цей блок з розділу Керування