Конкурс «Вгадай мелодію!»
Ведучий 1. Доброго дня! Доброго дня пані та панове, сеньйори та сеньйорити, леді та джентльмени, найкращі та найталановитіші вчителі та учні ________ школи.
Ведуча 2. З нагоди закінчення першої навчальної чверті ми запросили вас в цей зал на свято музики, на свято чудових мелодій , яке підготували для вас члени учнівського комітету .
Ведучий 1. Сьогоднішнє свято ми проведемо у формі всім відомого конкурсу «Вгадай мелодію». Кожен з вас матиме нагоду пригадати відомі хіти української естради від 90-х до сьогодні!
Ведуча 2: Ми взяли на себе відповідальність і самі обрали назви вашим командам. Отож за столиком № 1 в нас розташувалася команда «Молоді вовчиці», а за столиком № 2 команда ____________________
Ведучий 1. Команда «Молоді вовчиці». В цій команді зібралися найталановитіші вчителі , які не тільки знають всі сучасні пісні, але й самі їх виконують. Це вони сьогодні доведуть.
Друга команда учасників гри «__________». Представники цієї команди знають де росте червона рута і знають, що для того, аби їм знайти когось, треба просто кинути два перстені вранці за водою.
Прошу оплески (звучать оплески).
Ведуча 2. Зараз ви зможете показати все, на що здатні! Відчуйте себе зіркою, перемагаючи суперників! Бажаємо Вам перемоги, народного визнання та вдячних слухачів!!!
Ведучий. Оцінюватиме пісенний конкурс буде наше високоповажне журі. Зустрічайте:
-Головна солістка Паризької консерваторії, лауреат премій «Мідний таз» та «Срібна вудка» _______________
-Вона пише тексти Мадонні, їй підспівувала Ніна Матвієнко, лауреат премій «Золота гортань» ______________________
-Саме він повинен був співати на Євробаченні 2018, але здавав академконцерт в музичній школі, переможець міжнародного конкурсу « Юний писк» ________________________________
- Лауреат премій «Крик душі» та «Завивання під вікнами 2018» ______________________
- Заслужена артистка крехівської естради, Золотий голос Батярівки _________________________
Ведуча 2. Прийшов час для першого раунду «Угадай мелодію!»
Шановні учасники! Зараз для вас звучатиме мелодія пісні, назву якої ви маєте вгадати.
Ведучий 1. Обов’язково дотримуйтеся правил: не викрикуйте назву, а лише дзвоніть у дзвінок, хто перший вгадає – отримає три бали. Загалом в першому розділі звучатиме 10 композицій, тож кожна команда має можливість максимально отримати 30 балів, якщо першою вгадає всі назви.
Ведуча 2. Розпочнемо з простішого. Розділ І – Українські народні пісні.
Звучить музика по кілька секунд. Команди вгадують. За правильну відповідь – 3 бали.
Ведучий 1. Це був захоплюючий раунд! Але попереду нас чекає ще цікавіше! Наступний розділ – Золотий фонд української естради!
Ведуча 2. Чудова гра обох команд прогнозує нам гаряче продовження цього конкурсу. Журі підраховує бали кожної команди, а ми оголошуємо про початок третього розділу – Сучасна українська музика!
Ведуча 2. Всі молодці! Журі підбиває підсумки цього конкурсу, а ми продовжуємо наше свято!
Ведучий 1. Музика відкриває людині двері в інший світ. У цьому світі можна обійтися без слів – тут панують звуки. А в нашому наступному конкурсі все навпаки, тут треба обійтися без звуків! Конкурс «Покажи назву».
Умови конкурсу прості: один учасник від команди слухає пісню в навушниках, а опісля жестами показує її назву своїй команді. На виконання завдання у вас є 90 секунд.
Ведуча 2. Отож першою до завдання приступить команда, у якої більше балів. Запрошуємо на середину учасника від команди __________________________
Ведучий 1. А зараз черга учасника від команди _________________ Запрошуємо оплесками!
Ведуча 2. Наші вчителі – найкращі, легко справилися з цими завданнями, тож ми не сумніваємося, що наступні конкурси вони пройдуть з такою ж легкістю!
Ведучий 1. Наступний конкурс «Караоке»! Правила доволі прості: кожна команда має спільно виконати пісню, яку сама собі витягне з нашого чарівного капелюха.
Ведуча 2. Але не все так просто. Окрім пісні, команда також має витягнути собі карточку, де написано як вони її будуть виконувати. Ціна цього конкурсу – 5 балів. Тож запрошуємо по одному учаснику від кожної команди до чарівного капелюха!
Команди по черзі виконують конкурс, а журі підводить підсумки всієї гри.
Ведучий 1. Музика, окрім розважального, є ще й засобом виховання і лікування. Лікарі стверджують, що дитина, яка ще до народження «слухає» гарну класичну музику, матиме різнобічні здібності і врівноважений характер. Біологи, провівши численні досліди, помітили, що будь-які рослини теж позитивно реагують на класичну музику.
Ведуча 2. Ну а людина? Людина за допомогою музики може передати свій стан, настрій, мрії і прагнення. Все життя людини можна «проілюструвати» музичними творами. Буває, що люди, які не чують музику, часто цю прогалину заповнюють чимось іншим, наприклад малюванням. Значно гірше, якщо людина свідомо робиться «глухою». ЇЇ життя втрачає колір, сонце, повітря. Така людина сама себе обділяє щастям.
Ведучий 1. Отже, музика є невід’ємною частиною духовного світу людини.
Високоповажне журі, скажіть будь ласка, як Вам сьогоднішня гра наших вчителів і що ви думаєте з цього приводу?
Голова журі дякує всім за участь і цікаву гру, оголошує результати і вручає призи командам
Ведуча 2. Гра закінчена. Ми дякуємо всім учасникам, суддям та гостям свята.
Ведучий 1.Йдучи на канікули, хочемо побажати нашим вчителям та учням гарного та веселого відпочинку, набирайтеся сил, бо через тиждень ми знову зустрінемось! Гарного вам настрою і нехай завжди лунає музика!
Команда
«Молоді Вовчиці»
Команда
«Крехівські Музиканти»