Позакласний захід англійською мовою для першачків "In the Jungle"

Про матеріал
Презентований матеріал розрахований на учнів з початковим рівнем знань, які навчаються за програмою НУШ. Метою цього заходу є заохочення маленьких школярів до вивчення англійської мови та активізації вже вивченого матеріалу. Протягом змагання учні демонструють вміння впізнавати вивчену лексику з теми «Animals” під час слухового сприйняття інформації та зорового сприйняття слів. Відбувається усна взаємодія іноземною мовою, діти засвоюють вивчені літери, цифри, кольори та назви тварин. У дітей розвивається творче мислення та уява, а також довільна увагу і довготривала пам’ять.
Перегляд файлу

 

Тема: «In the jungle».

Очікуваний результат:

  • Вміти впізнавати вивчену лексику з теми «Animals”під час слухового сприйняття інформації та зорового сприйняття слів.
  • Демонструвати елементарні навички усної взаємодії.
  • Активізувати вивчений матеріал з підтем: «Кольори»,

«Цифри» та «Тварини». Усне продукування на ці теми.

  •  Показати початкові знання літер A / B/ C/ T.
  •  Виховати любляче та дбайливе ставлення до братів наших менших.
  • Розвивати у дітей творче мислення та уяву, а також довільну увагу і довготривалу память.

Обладнання:

  • призи та наклейки для всіх учасників змагання;
  • відео “Whose tail or feet are these?” та картки до нього;
  •  аудіо запис зі звуками тварин;
  •  наклейки з тваринами;
  •  літери на магнітах для складання слів;
  • іграшковий мікрофон;
  • тварини розрізані на частини для гри Broken Mirror”;
  • відео з кольоровими цифрами 1-10 та пісня “Rainbow Colours
  • відео-презентація зі словами для читання;
  • брязкальця для команд та палички для суддів, щоб підраховувати бали.

Вік дітей: 1 клас (6-7 років).

Правила проведення : Команда, яка правильно та швидко відповідає – отримує 2 бали. Правильна, але друга відповідь – 1 бал. Неправильна відповідь  або її відсутність – нуль балів і право ходу переходить іншій команді. Погана поведінка та викрики з боку учасників команди – знімається бал.

 

 

 

 

 

 

Хід проведення:

Teacher & Pupils: (greeting):

Good morning, good morning,

Good morning to you!

Good morning, good morning,

I’m glad to see you.

 

Warming –up:

T: Today we are going to have a contest (змагання).

(Запрошує учасників на сцену):

1 А: - Ann Boiko;

  •  Sviatoslav Goncharenko;
  • Viktoriia Gorbyliova;
  • Artem Dmytrenko;
  • Karryna Dubrovska;
  • Uliana Diachenko;
  • Illia Kozloov;
  • Anastasiia Lysa;
  • Stanislav Puzira;
  • Valentyna Reutska.

1 V: - Oleksander Bendyk;

  • Valeriia Bolshova;
  • Dariia Ignatenkova;
  • Kyrylo Itchenko;
  • Angelina  Kosak;
  • Valeriia Kondratenko;
  • Vitalina Kondratenko;
  • Tetiana Korotkova;
  • Veronika Kostyrko;
  • Yeva Kravtsova.

Our judges (судді): 1 A – Veronika Medina / 1VValeriia Patsyuk

T: Before to start you should get acquainted. (Капітани команд підходять і, використовуючи мікрофон, знайомляться ):

  • Hello!
  • Hello! What is your name?
  • I am….
  • What a nice name!
  • What is your name?
  • I am …
  • What a nice name! How old are you?
  • I am six. And how old are you?
  • I am six.
  • High five!

 

The main body:

  1. T: Thank you! Sit down! Today we are in the jungle and there, in the bush, there is our first animal. Match the parts of the pictures and name it. (Діти складають зі шматків малюнок тварини в кущах і називають її.)

( key: elephant / tiger)

 

  1. T: Look at the screen and guess the animal with the help of its tail or feet. Listen to the sounds and name the animals.

(Діти дивляться на екран і відгадують тварин за їхніми лапами та хвостами. Впізнають тварин за їхніми звуками.)


( key: (sounds) –

  • 1) an elephant;
  • 2) a parrot;
  • 3) a lion;
  • 4) a hippo;
  • 5) a flamingo;
  • 6) a giraffe.

 

(images) – 1) an ant;

     -2) a cat;

 - 3) a bear;

-4) a zebra;

- 5) a giraffe;

- 6) a parrot;

- 7) a lion;

-8)a flamingo.


 

  1. T: There is something in our jungle. Read the words on the screen to find it out. Name the animals used here.

(Діти повинні прочитати слова на екрані, щоб зясувати, що знаходиться в цих джунглях, (переклад слів – обовязковий). Назвати, що з цього відноситься до тварин.)

  • Cat (кіт);
  • Tab (вішалка);
  • Cab (таксі);
  • Bat (кажан);
  • Act (грати на сцені).

 

  1. T: PT minute: Children are watching the video, singing the song and dancing.

 

One is red, two is blue

Three is yellow, four is green

And five is orange.

One, two, three

Sing with me.

One two three,

sing with me.

Six is purple, seven is brown,

Eight is red, nine is blue

And ten is yellow.

One, two, three

Sing with me

One two three,

sing with me.

 

  1. T: Listen and stick the correct animal on the sheet of paper. Name them once again.

(Діти слухають вчителя і по порядку наклеюють тварин, яких чують.Знову називають їх без допомоги вчителя.)

(key: cat / elephant / bear / parrot / tiger / lion / giraffe / monkey / crocodile / hippo).

 

  1. T: Put the letters to get two friendly animals from our jungle. Read and translate them.

(Склади назви тварин-друзів з наших джунглів за допомогою поданих літер на магнітах, прочитай та переклади отримані слова.)

(key: bat & cat)

Summarizing:

  1. T: And now let’s sing our favourite song “Rainbow Colours”. Angelina will start and you should name the colours after I show you with my hand.

(Підрахунок балів)

This team are our winners. Congratulations. I’ll give the prizes to everybody. Thank you!

(Ангеліна співає пісню «Кольори веселки», а діти дивляться відео, слухають пісню і називають кольори, коли вчитель  подає їм знак рукою. Вчитель також нагороджує переможців та учасників змагання.)

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Косніцька Даша
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Wolfy_ _Wild_
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
29 серпня 2020
Переглядів
2327
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку